Премини към съдържанието
  • ×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

    ×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от salerick
      Здравейте!
      Имам HTC One M7 от декември 2013 година.Все още е в гаранция.Не ми е давал никакви проблеми (освен розовата камера разбира се и загряването ) до вчера. Изведнъж, при едно отворено приложение, екрана полудя, все едно бяха изгорели пикселите но не точно, просветкаха и пак се оправяха, сменяха си цветовете, и после се оправи всичко от само себе си, и така от време на време се появява проблема вече 2 дни.
      Въпросът ми е дали някой е връщал телефон в гаранция и как стоят нещата с тази гаранция ?
      Има 2 снимки на проблема, но са от друг телефон и не се вижда много ясно, за което се извинявам.
      Благодаря предварително !


    • от 1000firmi
      Нека да направим едно предброяване на абонатите на мобилните оператори във форума. Предлагам всеки да сподели предимствата на тарифата, която ползва и така да се помогне на хората, на които им изтича стария абонаментен план.
    • от Pavkata_80
      Привет, по Коледните празници е готино да се прокарват нови идеи, а и телекомите и всички фирми са жадни за нови клиенти, които се изкушават от поредната оферта на приемлива цена. Имате ли новини относно изгодни оферти, нека почерпим информация заедно
       
       
       
    • от Firma_30
      Здравейте. Искам да се консултирам с някого вещ в областта. Ние имаме фирма с 27 сим карти - дългогодишни клиенти на Глобул от както съществуват в България. Имаме общо 30 номера - данни, стационарен телефон, факс, разговори и т.н. Последния договор ни беше грешка, защото е за две години (много дълго време) и вече цените масово паднаха, а ние говорим много скъпо. Единствено, че помежду си говорим безплатно, но всъщност ние помежду си малко приказваме, основно навън. Както и да е - Глобул, корпоративен отдел, договора ни е до Май 2013г. Знам, че е малко рано, но това го обмисляме отдавна. Ние сме от малък град, бизнес за последно време се сви много, трябва ни по-евтин вариант. Трябват ни около 10-15 карти и смятам да минем на БОБ на Мтел като всички карти ще са на физически лица - всеки от фирмата сам ще си плаща сметките, ще отговаря сам за себе си и пак ще говорим по-евтино от сега. Не си спомням точно договора ни с Глобул, но дори и да има клауза за автоматично подновяване след изтичането - ще бъде ли подновен ? Питам с оглед на промените, за които доста се приказваше, че вече нямат право автоматично да подновяват ... Най-лесния начин да прехвърля 15 карти и да не гоня срокове е да чакам да мине Май 2013г, да НЕ ни се поднови автоматично договора за нови две години (тоест да стане безсрочен) и спокойно да ги спирам и прехвърлям. Иначе другото е по-тежко (имам опит и с такива нещо по друг повод) - трябва да спирам едни карти, за други да гоня срокове, да се плащат многото сметки в срок - т.е. точно преди прехвърлянето - обикаляне си е. Исках да попитам според вас, да чуя мнение, какъв е най-удачния вариант и дали договорите могат да се подновят автоматично за нови 2 години, което ще е кошмар и много тежко за нас? БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ ОТЗОВАЛ СЕ!
    • от kaldataforumuser
      Здравейте,
      Обмисляме с мой познат да подемем скоро много сериозна инициатива срещу този оператор, та искам да Ви обясня от къде започна всичко, за да имате едно на ум, пък и ако може да координираме по някакъв начин действия.
      Преди около две седмици мой познат се контузи много сериозно и ще е в условия на домашно лечение около 3-4 месеца. Преди това си е активирал онлайн безсрочен абонамент за неограничен мобилен интернет на смартфоун. Тъй като вече не му е нужен, той реши да го прекрати. По пътя на логиката, след като може да го активира онлайн, то би трябвало да може и да го деактивира, но какво стана когато посетихме мобилния портал MyGlobul - пълно е с десетки опции за подновяване на договор, за активиране на абонаментни услуги и всевъзможни други услуги, но познайте какво - за същите липсва опция за деактивиране онлайн.
      Решихме да се свържем с оператор, за да разберем дали има някаква опция дадена безсрочна услуга да бъде прекратена без да се посещава магазин на Глобул (поради наложилите се обстоятелства). Обаждането се извърши на 29.06.12 в 11:24часа, а оператора ни уведоми, че единствения вариант да се прекрати безсрочен абонамент, ако не може да се посети магазин на Глобул, е чрез пълномощно .... и тук вече идва истинската гавра. Каква е логиката, ако човек може да излезе и да отиде до нотариус, за да направи пълномощно, просто вместо това да не посети магазин на Глобул. Виждате как се прави гавра с хората, като се предлагат две взаимно изключващи се опции, за да може оператора възползвайки се от хората в неравностойно положение, да спечели лев,два десет или колкото и да е на месец.
      Така.. както и да е продължаваме нататък.. Разговора с оператора по телефона продължи като й обяснихме, че ни предлага взаимно изключващи се опции, при което оператора се консултира с друг човек и ни каза, да опишем ситуацията във формата за контакти чрез емайл на сайта на Глобул, като по този начин изпратена под формата на молба, ще бъде разгледано и одобрено. Речено сторено. На 29.06.12 в 11:40 описахме в емайл към Глобул ситуацията.... (обяснихме също, че няма проблем да попълним онлайн формуляр, ако ни го изпратят като се водим от следната точка описана в техния сайт, въпреки че няма уточнение да се направи в техен клон "Безсрочни пакети могат да се деактивират по всяко време с подаване на заявление по образец. "), до ден днешен няма никакъв отговор, вероятно и няма да има.

      Та това ме подтикна да пиша тук, за да предупредя хората в неравностойно положение (временно или постоянно), за уловките, с които Глобул смята да печели от тях.
      Това дори от чисто човешка, християнска или каквато и да е гледна точка е меко казано не етично, или по народно му гавра.
      Много много жалък приом на "закъсалите" гърци да изцедят всяка една стотинка от българския гражданин в неравностойно положение. Не може след като предлагаш подобна услуга да не помислиш за хората в неравностойно положение, просто това е дискриминация, не е етично.

      Сега просто провеждам проучване дали да предприемам действие в защита на моя познат и ще Ви уведомя при промяна, за да може всеки да се присъедини. Към момента може да предпазите Вас или Ваши близки като се запознаете със ситуацията, която описах.

      ПП: Забравих да спомена, че портала MyGlobul има опция "Е-Заявления", в която също липсва споменатия в условията от Глобул "Образец" (към днешна дата).
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.