Премини към съдържанието
warri0r

Невъзможност за проследяване на AJAX заявки към сървъра

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Имам един много гаден проблем, който нямам идея как да разреша, но в същото време трябва да намеря много бързо начин. Разработвам уеб проекти и постоянно инспектирам AJAX call-овете към сървъра през network console в Google Chrome. До скоро ползвах Windows 7 и Visual Studio 2012 и всичко си беше напълно нормално, но после сложиш Windows 8 с Visual Studio 2012, а още по-късно ъпдейтнах до Visual Studio 2013 и забелязах, че вече нямам възможността да инспектирам AJAX calls в браузера. 

 

Пускам сайта в дебъг мод и си работи абсолютно нормално, само дето браузера не засича че се правят AJAX заявки.... а в същото време се правят много, просто изцяло асинхронно работи проекта. Същия този проект го хоствам на production server и заявките започват да се засичат, както обикновено си работи... съвсем нормално. Забелязах, че само докато е хостнат от Visual Studio го има въпросния проблем.

 

Ето и накратко какво се случва в различните сценарии:

Windows 7 и Visual Studio 2012 - работи коректно

Windows 8 и Visual Studio 2012 - не работи 

Windows 8 и Visual Studio 2013 - не работи 

 

Предполагам, че това е просто някаква настройка някъде в системата, но нямам представа къде да търся. Нека да уточня, че проекта ползва web sockets.

 

Някой има ли идея къде бих могъл да погледна, да сменя някоя настройка може би?

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В един хубав форум ми дадоха решение и искам да го споделя с вас, за да бъде от ползва в случай на подобен проблем.

 

 

 

WebSockets != AJAX. Според мен, това което си наблюдавал в Windows 7 е всъщност AJAX poll-ване с което SignalR е имитирал двустранна връзка, понеже IIS 7.х не поддържа web socket-и. Сега с Windows 8 си на IIS 8.0 и Chrome си ползва сокети. Ако искаш да ги дебъгваш, погледни тази тема.

 

Където линка от "тази тема" води към нашия любим StackOverfow 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от dipsuchos
      Здравейте, симпатични хора,

      Направих една уеб-страничка, вместо да създавам документ на MS Word, да речем. Ей тъй, за разнообразие. Е, да, ама малко късно се усетих, че този линк мога да си го гледам само аз. 
      Как да го направя разпространим и видим за всички?

      file:///C:/Users/mkker/Desktop/Conv1nce.html
    • от dipsuchos
      Технически лица,

      Стана така, че послушах съвета ви да пробвам Хрома, но компа ми така яко започна да сече, че ми се отщя да го използвам. Когато се помъча да го махна, той най-безцеремонно ми отказва. Да съм била затворела всички прозорци, а аз не съм отваряла абсолютно нищо. Намирисва ми на проблем. Да не говорим, че само при него не е описана големината му (KB/MB).
      Както винаги, бих се радвала да се заформи дискусия и до скоро!

       


       


    • от Frozen11
      Здравейте,
      Имам следната задача:
      Единственото, което успях да направо дотук е страницата за вход/регистрация с две взаимно изключващи се форми. При регистрация успях да направя създаването на XML файл, но всеки път се създава нов с името на потребителя, а ми трябва един. Ще се радвам някой да откликне. Благодаря.
    • от Marinela Georgieva
      Здравейте!
      Преди 2 дни инсталирах пиратската версия на Norton Internet Security + ID security. След рестарта на компютъра обаче, за появи огромен проблем с Chrome - не зарежда, не иска да показва начална страница, дори и настройки! Рових се в настройките на антивирусната, деинсталирах я, рестартирах компютъра няколко пъти. Опитах да деинсталирам Google Chrome, но ми даде грешка. Не че не мога да използвам Morzila/Opera, но с Chrome ми е по-удобно.
      Моля, помогнете!
       
      Благодаря много предварително!
    • от cybercop
      Пускам тази тема, защото наскоро се сблъсках с липса на поддръжка на h.264 видео в Opera. В Ubuntu и Debian, поне доскоро, поддръжката се придобиваше с инсталиране на пакета с фирмените декодери на Google - chromium-codecs-ffmpeg-extra, предоставени за Ubuntu. В текущата версия (44) се оказа, че браузъра не разпознава декодерите. Вероятно причината е в преместени конфигурационни файлове или в дублиращото се име с вградените декодери на Opera. 
      Решението е следното. Сваляте добавката с декодерите на Google от пакета chromium-codecs-ffmpeg-extra за Ubuntu и извличате от него разширението.
      Аз съм го направил за улеснение. 
      https://yadi.sk/d/7i8e4GlR3HqLfg
      След това, отваряте файловия си мениджър с администраторски права, отивате в /usr/lib/x86_64-linux-gnu/opera/ , където изтривате оригиналното (за Opera) разширение "libffmpeg.so" и поставяте сваленото разширение със същото име на неговото място. Възможно е разширението да е на друго място в папката на Opera в зависимост от дистрибуцията.
      https://s19.postimg.org/3x0bt3roz/ffmpeg_opera.png
      Декодерите са добавени.
      Имате пълна html5 поддръжка.
      https://s19.postimg.org/yfq4e2gvn/html5.png
      Отделно ми се струва, че браузъра зарежда някак по- гладко страниците, но, може и да е субективно.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.