Премини към съдържанието
s_rox9

Избор между няколко модела автомобили

Препоръчан отговор


Оглеждам се за коли и съм се спрял на няколко модела 

VW GOLF 4 - 1.9 TDI - 116 , 130 или 150 кс. 

Mazda 3 - 1.6 CD - 116 кс.

Ford Focus 1.8 TDCI 

 

Мнения ...

 

Автомобилът ще се кара предимно градско , може и предложения за други марки и модели 

Може и по кс. ще се слага чип , държа на ABS , ESP и ASR  , климатик или климатроник , 4/5 врати , хечбек/седан 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тези на които си се спрял,аз бих избрал първо Маздата,после на Голфа,а от Фордове бягам надалеч...Зависи все пак от състоянието им,което не знаем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тези на които си се спрял,аз бих избрал първо Маздата,после на Голфа,а от Фордове бягам надалеч...Зависи все пак от състоянието им,което не знаем.

Ами аз не знам защо от фордовете бяга всеки като точно Фокус 1 серия са добри според мен ... някой има ли такъв да каже какво мисли ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами аз не знам защо от фордовете бяга всеки като точно Фокус 1 серия са добри според мен ... някой има ли такъв да каже какво мисли ... 

 Ами създали са си лощо мнение. Мога да кажа, че новите модели се държат доста добре. Все пак зависи в какво състояние се купува колага.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Ами създали са си лощо мнение. Мога да кажа, че новите модели се държат доста добре. Все пак зависи в какво състояние се купува колага.

Някой може да предложи някоя друга кола , за сега клоня към маздата и VW ... 

А за форда изобщо не са лоши след 2000 г. моделите особенно са много добри според мен ... 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой може да предложи някоя друга кола , за сега клоня към маздата и VW ... 

А за форда изобщо не са лоши след 2000 г. моделите особенно са много добри според мен ... 

И аз давам глас за маздата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Golf 4 1.9 TDI :)  Тая мазда не знам, какво сте я харесали....

Една колежка на майка ми си взе такава дизел.... Еее няма такъв филм, от както я има, поне 3 пъти е влизала в сервиз, като единия път нещо искаха да четат компа, но беше кодиран и ходиха в МАЗДА БЪЛГАРИЯ и там им свалиха кожата направо :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Golf 4 1.9 TDI :)  Тая мазда не знам, какво сте я харесали....

Една колежка на майка ми си взе такава дизел.... Еее няма такъв филм, от както я има, поне 3 пъти е влизала в сервиз, като единия път нещо искаха да четат компа, но беше кодиран и ходиха в МАЗДА БЪЛГАРИЯ и там им свалиха кожата направо :D

А от Golf с колко КС. най ми се иска 150 че като се сложи чип ... ще стане перфектно но ще гори доста , със 100 , 116 коня добри ли са ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

110 мисля, че ще са му добре... :) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8669

Мисли и за данъците ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

101, 116, 131, 150 коня дизела на VW е помпа дюза, малко по-капризни и сложни двигатели. 90 и 110 коня дизела са по простички двигатели и не толкова капризни. Аз лично бих избрал VW от трите.

Редактирано от аctivate (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то по отношение на данъците , няма значение дали ще е 110 или 150 , и двата попадат във високия данък и там разликата между двата двигателя е малка , а тая помпа дюза наистина не знам какво означава , някакви специфични проблеми имат ли ... а защо всеки отказа маздата не е ли хубава 1.6 - 116 кс и гори доста по малко от Golf а ... 5.2 - 6 градско ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От месец насам карам фокус 1.8 тдди 2003 година и съм много доволен. Возията е перфектна, икономичен е, а и изглежда доста добре на външен вид. Та гласувам за фокуса, с две забележки обаче. Ако си купуваш такъв, нека е 2002 г или след нея, моделите преди 2002 дават доста дефекти. Другото е двигателя - този тдци му се носи славата като много ненадежден. По-добре си вземи тдди. Това от сервиза на мото пфое ми го казаха, а и доста други хора, така че съм склонен да им се доверя.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами аз не знам защо от фордовете бяга всеки като точно Фокус 1 серия са добри според мен ... някой има ли такъв да каже какво мисли ... 

Как да няма, тук съм! Карам Фокус седан (1,8; 90 кс) вече 3 1/2 години и нямам основания да се жалвам. Е, чупи се понякога (подмяна виещи лагери, лесно чупещи се биелетки и подобни), но коя кола не влиза в сервиз? И частите му съвсем не са по-скъпи от тия на другите масови марки. Единственият ми скъп ремонт засега е подмяната на педала за газта - около 400 лв с труда.

И със сигурност вози далеч по-добре от другите две предложения, особено спрямо Голф-а, в който все едно си седнал на асфалта. Точно с такъв (по-маломощния) миналата седмица минах 600 км за един ден, озорих се с теснотията му.

Но има и друго - не прочетох за какво ще се ползва тая кола, Фокус-ът не е кола за гъзарии по чаршията, а за да те закара комфортно и икономично там, за където си тръгнал.

По отношение на чипа не мога да кажа нищо, "тунинговането" на колата ми е точно на 163-то място в списъка с предстоящите задачи...

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как да няма, тук съм! Карам Фокус седан (1,8; 90 кс) вече 3 1/2 години и нямам основания да се жалвам. Е, чупи се понякога (подмяна виещи лагери, лесно чупещи се биелетки и подобни), но коя кола не влиза в сервиз? И частите му съвсем не са по-скъпи от тия на другите масови марки. Единственият ми скъп ремонт засега е подмяната на педала за газта - около 400 лв с труда.

И със сигурност вози далеч по-добре от другите две предложения, особено спрямо Голф-а, в който все едно си седнал на асфалта. Точно с такъв (по-маломощния) миналата седмица минах 600 км за един ден, озорих се с теснотията му.

Но има и друго - не прочетох за какво ще се ползва тая кола, Фокус-ът не е кола за г*зарии по чаршията, а за да те закара комфортно и икономично там, за където си тръгнал.

По отношение на чипа не мога да кажа нищо, "тунинговането" на колата ми е точно на 163-то място в списъка с предстоящите задачи...

Ами колата ще ми е първата кола , така че ... ще се кара предимно градско , а за гъзарията , не обичам тия истории , като тунинг единственно може смяна на броните , вътре таблото да го облепя с карбоново фолио ако е удраскано или е паднала боята , а за чипа , просто искам извън града да го настъпя малко по магистралите в германия примерно когато утида ... 90 кс. не са ли малко , достатъчни ли са извън града примерно , то и Форда си е лек ама все пак ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля, че Фордът е чак толкова лек в изпълнение седан. Не знам какви са пътищата в Германия, но не мисля, че е разумна идея именно там, на аутобаните (предполагам, че това ти е меракът) да чупиш рекорди с първата си кола - опит се трупа с време, а не с висока скорост.

У нас, на Хемус веднъж вдигнах около 170 км/ч, но се уплаших и си смъкнах до 110-120, с колкото обикновено си карам по сравнително добри за нашите представи пътища. Ако смяташ да вдигаш 200, с тоя 90 кс (около 120 кс с турбото при 1200-1500 оборота) мотор няма как да стане, освен ако тия чипове не правят чудеса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля, че Фордът е чак толкова лек в изпълнение седан. Не знам какви са пътищата в Германия, но не мисля, че е разумна идея именно там, на аутобаните (предполагам, че това ти е меракът) да чупиш рекорди с първата си кола - опит се трупа с време, а не с висока скорост.

У нас, на Хемус веднъж вдигнах около 170 км/ч, но се уплаших и си смъкнах до 110-120, с колкото обикновено си карам по сравнително добри за нашите представи пътища. Ако смяташ да вдигаш 200, с тоя 90 кс (около 120 кс с турбото при 1200-1500 оборота) мотор няма как да стане, освен ако тия чипове не правят чудеса.

Те чиповете не правят чудеса , но в Германия , междуградско ти е средно 100 км/ч , точно за това викам че 90 кс. са малко за каквато и да е била кола , дори и за градско , за по непритенциозните може и да им харесва , но не мисля че 90 кс. ще са ми достатъчни , поне 116 , който е най икономичния двигател на VW ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност, не се разбира за каква цел ви е автомобила.

Явно не го искате да ви върши работа, а да се правите на състезател...

Карах Шаран с 90кс и се движеше доста добре.

Другото което е доста важно - тези с по 130-150кс са карани като за "последно". Имам доста познати които се хвърлиха на такива автомобили и всички се отърваха набързо от тях.

Между другото по-мощните возят и малко "по-твърдо" което за нашите пътища не е особено комфортно...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

90 к.с. не мисля, че са малко, освен ако няма да се правиш на състезател, разбира се. Аз съм с толкова и мога да кажа, че колата си набира съвсем прилично, преди 2 седмици на автомагистрала Тракия вдигнах 180, колкото да видя как ще се държи на пътя, никой от пътниците с мен не разбра, че карам толкова бързо, после им казах и се втресоха :D

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз досега не съм карал 90 коня , явно трябва да се прова за да се разбере , иначе не че искам да се правя на състезател , но ... иначе това че с по вечето коне возят по твърдо не го знаех , а сега се замислям Golf 150 кс. как ли вози ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...но ... иначе това че с по вечето коне возят по твърдо не го знаех , а сега се замислям Golf 150 кс. как ли вози ... 

Не е точно така, защото обект на темата са коли с "народни цени" и тая логика не е приложима по-нагоре. Комфортната возия при мощните коли е в права пропорция спрямо цената им...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е точно така, защото обект на темата са коли с "народни цени" и тая логика не е приложима по-нагоре. Комфортната возия при мощните коли е в права пропорция спрямо цената им...

Ясно , а за Citroen Xsara 2.0 HDI ... какво ще кажете ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо като това ли имаш предвид? Ако да, един приятел имаше такъв и бе доволен първоначално, дори го взе на място от Германия, кара го може би 1 година и го замени за някакво Волво, което кара и до днес, вероятно има 5 г от тогава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Автора!Искам да ти споделя лично мнение относно ,,чипосването,, Карал съм такава кола с чип.Двигателя работеше неравномерно на ниски обороти и дори леко тресеше.Изтърпях 3 седмици след което отидох при един авер ,който я закачи за диагностика на компютър.Каза ми ,че това е заради чипа и предложи да го махнем.Махна чипа и леко бутна някакви настройки,Двигателя започна да мърка и заработи като часовник.Вярно усети се малко това,че паднаха,,конете,, но не дотолкова фрапиращо,че да си тормозя двигателя! После ми пообясни малко какви са плюсовете и минусите от това ,,чипосване,,Това е за ,,бегачки,, ама с много кавички,,,,, и за нормална употреба на кола никой нормален водач на МПС не би употребил тая ,,екстра,, Та....не ти трябва ,,чипосана,,кола-вервай ми ;)

За другото-колегите са ти дали мнение.Аз се въздържам от такова.Исках да споделя само мнение за ,,чипосването,,от личен опит...

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c440524 за това какво ще кажеш.Аз лично доста ги харесвам,не съм карал,но бих си купил такава.

Редактирано от koldan (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c440524 за това какво ще кажеш.Аз лично доста ги харесвам,не съм карал,но бих си купил такава.

Ах тези Passat и са ми толкова хубави ... но въпроса е че искам някой хечбек или седан , Passat седан примерно бих се замислил сериозно но след мненията на колегите 90 - 100 коня , хем малък данък хем по малко гориво ... като за първа кола май няма да вземам някоя която да напъвам , след днескашния курс по БЧК и след всичкото разказано , да караме разумно ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.