Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте, проблемът ми е следният: От няколко дни съм с рутер TP-LINK TL-WR841N. Лаптопът ми се връзва към него безжично (Atheros AR5007EG), но от време на време при опит за зареждане на някоя страница, в браузъра ми изписва, че няма връзка и не може да зареди страницата. Рефрешвам един, два, понякога три пъти и тя си се отваря... Това се случва не знам дали през определено време, но с всякакви страници (не само с някои). Не е постоянно, но все пак е много дразнещо... Понякога след като реши, зарежда страницата по много странен начин (все едно кеширана версия... нещо от тоя сорт). Не е винаги, понякога си работи добре, без никакви проблеми, но изведнъж при опит за отваряне на някоя страница изписва, че не може да бъде отворена и Няма достъп до тази уеб страница... Цъкаш няколко пъти F5 и се зарежда на края... Пробвах и през друг компютър, вързан пак безжично - отново го има този проблем (той е с външен Belkin Wireless N адаптер)... Пробвано е през Google Chrome и през Internet Explorer (ако има значение). На края пробвах и с връзка по кабел - проблемът остана. Настройките ми за интернет са със статично IP. Пробвах да сменя канала на Wi-Fi и ъпгрейднах до последния фирмуер от сайта на TP-LINK, но няма промяна... Преди да сложа този рутер, ползвах друг и никога не ми се беше случвало. Някой има ли идея на какво може да се дължи това и как евентуално да го оправя? Всякакви съвети биха ми били от полза.

P.S. Май много не успях да го обясня, но се надявам да сте ме разбрали... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблемът ми е следният: От няколко дни съм с рутер TP-LINK TL-WR841N. Лаптопът ми се връзва към него безжично (Atheros AR5007EG), но от време на време при опит за зареждане на някоя страница, в браузъра ми изписва, че няма връзка и не може да зареди страницата. Рефрешвам един, два, понякога три пъти и тя си се отваря... Това се случва не знам дали през определено време, но с всякакви страници (не само с някои). Не е постоянно, но все пак е много дразнещо... Понякога след като реши, зарежда страницата по много странен начин (все едно кеширана версия... нещо от тоя сорт). Не е винаги, понякога си работи добре, без никакви проблеми, но изведнъж при опит за отваряне на някоя страница изписва, че не може да бъде отворена и Няма достъп до тази уеб страница... Цъкаш няколко пъти F5 и се зарежда на края... Пробвах и през друг компютър, вързан пак безжично - отново го има този проблем (той е с външен Belkin Wireless N адаптер)... Пробвано е през Google Chrome и през Internet Explorer (ако има значение). На края пробвах и с връзка по кабел - проблемът остана. Настройките ми за интернет са със статично IP. Пробвах да сменя канала на Wi-Fi и ъпгрейднах до последния фирмуер от сайта на TP-LINK, но няма промяна... Преди да сложа този рутер, ползвах друг и никога не ми се беше случвало. Някой има ли идея на какво може да се дължи това и как евентуално да го оправя? Всякакви съвети биха ми били от полза.

P.S. Май много не успях да го обясня, но се надявам да сте ме разбрали... 

Най вероятно самия маршрутизатор се натоварва, и оттам тези забавяния. Вероятно е и да се дължи на проблем с DNS сървърите. Пробвай със следната команда в cmd когато усетиш забавяне:

 

ipconfig /flushdns

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По време на забавянето написах ipconfig /flushdns в CMD-то и ми излезе това: "Windows IP Configuration. Successfully flushed the DNS Resolver Cache."

Редактирано от svetlioddd (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нормално.А това, което ти казах аз, направи ли?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По време на забавянето написах ipconfig /flushdns в CMD-то и ми излезе това: "Windows IP Configuration. Successfully flushed the DNS Resolver Cache."

Нали това е целта... Резултат имаше ли ?

 

Другото което сега се сещам е да не би да е пусната функцията за пестене на батерия на безжичния адаптер. Проверете в мрежовите му настройки и демаркирайте отметката ако е активна.

Редактирано от techmaniac (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали това е целта... Резултат имаше ли ?

 

Другото което сега се сещам е да не би да е пусната функцията за пестене на батерия на безжичния адаптер. Проверете в мрежовите му настройки и демаркирайте отметката ако е активна.

Не знам какъв резултат трябваше да наблюдавам... Функцията на безжичния адаптер не е включена.. Проблема го има и по кабел... 

 

Нормално.А това, което ти казах аз, направи ли?

Обнових до последния Firmware, драйверите на безжичната карта също са обновени...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам какъв резултат трябваше да наблюдавам... Функцията на безжичния адаптер не е включена.. Проблема го има и по кабел... 

 

Обнових до последния Firmware, драйверите на безжичната карта също са обновени...

Пробвайте да настроите DNS сървъра си не на автоматично, а на 8.8.8.8

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте да настроите DNS сървъра си не на автоматично, а на 8.8.8.8

В момента съм го настроил така: Primary DNS: 8.8.8.8, Secondary DNS: 8.8.4.4 пък да видим как ще е... :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като сложих горните DNS-и г/д около час всичко си беше добре, но пак започна да ми прави същия проблем...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като сложих горните DNS-и г/д около час всичко си беше добре, но пак започна да ми прави същия проблем...

Ако доставичка не ви ограничава по мак адрес, пробвайте директно с кабела в LAN картата, за да се изолира маршрутизатора и да стане ясно дали  е проблемен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честно да ви кажа от вчера проблемът сякаш се потуши. Пробвах с кабела за интернета директно в лаптопа и всичко си беше ОК. След това го пуснах пак през рутера и от тогава не ми е правило горе обяснените проблеми.  Не знам дали не е било нещо от самия доставчик или може временно да се е оправило, но за сега са наред нещата. Продължавам да се боря ако отново се появят проблемите. 

Страшно съм благодарен на всички за отговорите! :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.