Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

r10

Имам проблем с firewall и microsoft security esentails моля помогнете

Препоръчан отговор


Когато искам да вкклуча  firewall  ми ислиза слледното съобщение:  Windows firewall cant change some of your settings Error code: 0x80070424 има ли начин това да се оправи.

 

А с microsoft security esentals  като искам да го вклуча излиза следното: An error has occurret in the program during initialization. If this continues, please contact your system administrator: Error code: 0x80070005

 

Операционната система е windows 8

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема се решава лесно, махаш подобието на защита, която ползваш и слагаш един аваст .. безплатен и това е .


Може да става дума и за зараза, затова :

Необходима информация
 

  • [*]Създайте своя собствена тема в подфорума
Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, използвайки бутона Нова Тема. [*]По възможност в заглавието на темата, напишете името на зловредния софтуер, с който смятате, че вашата система е компрометирана. В случай, че са няколко, избройте ги. [*]Детайлно обяснете какъв е вашият проблем, какво се случва със системата ви. [*]Уточнете дали разполагате с компакт диск за вашата операционна система. [*]Като за начало са необходими следните лог файлове, които ще предоставят важна информация, необходима за установяване на вашия проблем:
  • [*]Изтеглете
DDS (създаден от sUBs) от BleepingComputer. [*]След изтегляне на инструмента е необходимо да бъде запаметен (чрез менюто File => Save As...) на вашия работен плот.
Публикувано изображение [*]След като изтеглите DDS на вашия работен плот, иконката на програмата би трябвало да изглежда по този начин: Публикувано изображение [*]Прекратете временно защитата в реално време на антивирусния ви софтуер. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконката, като потвърдите намерението си с кликане върху бутона Run. [*]След приключване на работата на DDS, ще се появят два текстови файла в Notepad, наречени: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете (чрез менюто File => Save As...) на вашия работен плот.

[*]Копирайте и поставете съдържанието на DDS.txt и Attach.txt директно във вашата тема. Моля, не ги прикачвайте! [*]Публикувайте вашата тема. [*]Търпеливо изчакайте, докато някой от екипа на HJT Тeam съдейства за решението на вашия проблем.

Правила по време на работа

  • [*]В този раздел се оказва помощ и съдействие само на потребители, които разполагат с администраторски права за акаунта. Това е така, защото нашата работа включва множество инструменти, които имат нужда от администраторски привилегии, за да извършат своята дейност. [*]Почистването на системата ви от зловреден софтуер може да отнеме известно време, затова моля да бъдете търпеливи. [*]Спазвайте инструкциите по-горе в същата подредба, в която са написани. Ако имате проблем, спрете докъдето сте стигнали и съобщете за това в темата си. [*]Следвайте инструкциите само на членове на екипа на
HJT Тeam, защото от нас можете да получите правилните насоки и идеи за решението на вашия проблем. [*]Придържайте се към инструкциите ни, докато не ви бъде съобщено, че системата ви е чиста. Това, че симптомите са изчезнали не означава, че проблемът е решен. [*]Стъпките, които получавате от нас са индивидуални за случая над когото се работи. Всеки случай разглеждаме индивидуално, затова за всеки нов случай, е необходимо да се създаде нова тема в подфорума Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, за да бъде разгледан самостоятелно. [*]Ако има нещо неясно, не бързайте. Просто задайте въпроса си във вашата тема, за да го изясним. [*]Не инсталирайте никакъв хардуер или софтуер, както и не правете каквито и да било промени, свързани с вашия компютър. В случай, че волно или неволно това се случи, съобщете в темата си и публикувайте нов лог файл от DDS. [*]Дръжте ни в течение за каквито и да било промени, които възникват в процеса на работа. Ние искаме да бъдем информирани как протича целият процес. [*]Ако изминат 72 часа без да сте получили отговор от нас, моля изпратете лично съобщение на човека, който ви помага или се свържете с някой друг член на HJT Тeam.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема се решава лесно, махаш подобието на защита, която ползваш и слагаш един аваст .. безплатен и това е .

А как мога да деинсталирам microsft security esentails? В контрол панела в windows 8  няма икона за деинсталациа

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Windows Defender е вграден и може само да се изключи.

MSE няма как да се инсталира  на 8-цата понеже е вграден под името Windows Defender. DDS не работи под 8. Чакай някого от HJT.

.Google дава

https://www.google.bg/search?q=Windows+firewall+cant+change+some+of+your+settings+Error+code:+0x80070424&rlz=1C1GTPM_bgBG560&oq=Windows+firewall+cant+change+some+of+your+settings+Error+code:+0x80070424&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8&sei=g0mCUqCcJc_csga8hIG4Aw&gbv=2

Съжялявам че пиша тук.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@hUstle, ако се зачетеш в заглавието ще видиш, че проблема може би е в ZeroAccess... Ако е така avast! не виждам с какво ще помогне. С Windows Defender и MSE трябва да се подхожда внимателно, защото ZeroAccess атакува именно тях и подобни грешки от преди вече не се решават само с деинсталация на програмите (която както каза Пламен е невъзможна за Windows 8)

 

  • [*]Моля изтеглете
Farbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа. [*]Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe) [*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение. [*]Сложете всички отметки. [*]Натиснете бутона SCAN. [*]Ще се създадат два лог файл с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа. [*]Прикачете лог файловете в следващия си коментар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Препоръката ми да сложи Аваст, бе преди да реша да дам линк, към теза, в която компетентни органи от форума да разнищят случката ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ясно, незнаех. Извинявам се тогава - и все пак имай едно наум, когато става въпрос за ZA (ако се окаже ZA), защото тук са замесени счупени услуги, прецакани права на регистрите и дори "линкващи точки", които възпрепятсват работата и дори деинсталирането на програмата. Revo също не е удачно решение за премахване на антивирусни (или поне не докато има тулче от фирмата производител за целта или дори appremover). Първо е добре да се пробва с тях (а конкретно за MSE се изискват и малко врътки, защото тулчето не бачка на 100%). :)

 

Поздрави и хубава вечер! ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.