Премини към съдържанието
kai_99

Acer - гаранция под въпрос

Препоръчан отговор


Привет,
 
Сестра ми преди време си взе Acer iconia 810 таблет. В понеделник го занесе на сервиз, поради причината, че не приемаше картата памет (най-вероятно зачупено ключе, на което се захваща). Днес и се обадиха от сервиза с думите, че гаранцията нямало да го покрие тъй като това била механична повреда. Ако иска ремонт - 342 лева.... МОЛЯ?!?! Въпросът ми е, могат ли с такова оправдание да отказват ремонт? Благодаря , Ви, предварително...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тея луди ли са, нов такъв таблет струва някъде толкова, как ще искат 342лв за ремонт.Ако само това му е проблема - да си го ползва без SD карта.

Редактирано от ined (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно, тя каза, че последния път когато е слагала картата памет, нещо леко пре-щракнало, а тя не е от хората, които ще вложи сила в това. Думите на сервиза били, че трябвало да се сменя цялото дъно за такава механична повреда.... Има ли начин да се спори за такова нещо?

Редактирано от kai_99 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прочетете внимателно,в гаранционната карта са описани случаите,които не се покриват от гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Четох го, не ми е направило впечатление да пише, че "поради смяна на дъно" (механична повреда, на слота за карта памет, нещо в което трябва да бъркаш с нож, да го развалиш....) , гаранцията няма да го покрие.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Купен е от Технополис, София, Мол България. Оставен е на сервиз в Бургас и оттам изпратен в София(не знам точно къде), тъй като в Бургас не са могли да вземат решение. Днес са щели да го връщат в Бургас...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гаранцията не покрива повреди на устройството, причинени от неправилна експлоатация. Тоест - ако собственикът сам си го е повредил. 

И за да няма спорове между магазин и купувач дали наистина е така - уредите се пращат за диагностика в сервиза, поддържащ марката. Кой - пише го на гаранционната карта. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно, тя каза, че последния път когато е слагала картата памет, нещо леко пре-щракнало, а тя не е от хората, които ще вложи сила в това. Думите на сервиза били, че трябвало да се сменя цялото дъно за такава механична повреда.... Има ли начин да се спори за такова нещо?

Да вероятно казват истината.Не намерих нищо в нета за смяна на тази част и продажбата й.

Да наистина гаранцията отпада защото е счупена,може сестрати да е пъхнала картата на криво...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не опиташ с нещо да заглавиш картата /например със сгънато парче хартия/.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено, че механични повреди не се покриват. Гаранцията е само ако има повреда по вина на производителя, технологичен. Не механичен.Може да пробвате да спорите, но никой няма да ви отрази, все пак сервиза са тези, които казват как е станала повредата, те диагностицират.И да, ремонта наистина може да струва толкова.Или го ползвайте така или го продайте и си вземете нов. Сигурно разликата ще е 100-тина лева, честно казано не знам колко може да му се вземе с тази повреда...p.s. Още един вариант: намирате същият таблет, но с друга повреда (спраскана матрица например) и му взимате работещото дъно, втора ръка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.