Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

kai_99

Acer - гаранция под въпрос

Препоръчан отговор


Привет,
 
Сестра ми преди време си взе Acer iconia 810 таблет. В понеделник го занесе на сервиз, поради причината, че не приемаше картата памет (най-вероятно зачупено ключе, на което се захваща). Днес и се обадиха от сервиза с думите, че гаранцията нямало да го покрие тъй като това била механична повреда. Ако иска ремонт - 342 лева.... МОЛЯ?!?! Въпросът ми е, могат ли с такова оправдание да отказват ремонт? Благодаря , Ви, предварително...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тея луди ли са, нов такъв таблет струва някъде толкова, как ще искат 342лв за ремонт.Ако само това му е проблема - да си го ползва без SD карта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно, тя каза, че последния път когато е слагала картата памет, нещо леко пре-щракнало, а тя не е от хората, които ще вложи сила в това. Думите на сервиза били, че трябвало да се сменя цялото дъно за такава механична повреда.... Има ли начин да се спори за такова нещо?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прочетете внимателно,в гаранционната карта са описани случаите,които не се покриват от гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Четох го, не ми е направило впечатление да пише, че "поради смяна на дъно" (механична повреда, на слота за карта памет, нещо в което трябва да бъркаш с нож, да го развалиш....) , гаранцията няма да го покрие.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Купен е от Технополис, София, Мол България. Оставен е на сервиз в Бургас и оттам изпратен в София(не знам точно къде), тъй като в Бургас не са могли да вземат решение. Днес са щели да го връщат в Бургас...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гаранцията не покрива повреди на устройството, причинени от неправилна експлоатация. Тоест - ако собственикът сам си го е повредил. 

И за да няма спорове между магазин и купувач дали наистина е така - уредите се пращат за диагностика в сервиза, поддържащ марката. Кой - пише го на гаранционната карта. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно, тя каза, че последния път когато е слагала картата памет, нещо леко пре-щракнало, а тя не е от хората, които ще вложи сила в това. Думите на сервиза били, че трябвало да се сменя цялото дъно за такава механична повреда.... Има ли начин да се спори за такова нещо?

Да вероятно казват истината.Не намерих нищо в нета за смяна на тази част и продажбата й.

Да наистина гаранцията отпада защото е счупена,може сестрати да е пъхнала картата на криво...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не опиташ с нещо да заглавиш картата /например със сгънато парче хартия/.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено, че механични повреди не се покриват. Гаранцията е само ако има повреда по вина на производителя, технологичен. Не механичен.Може да пробвате да спорите, но никой няма да ви отрази, все пак сервиза са тези, които казват как е станала повредата, те диагностицират.И да, ремонта наистина може да струва толкова.Или го ползвайте така или го продайте и си вземете нов. Сигурно разликата ще е 100-тина лева, честно казано не знам колко може да му се вземе с тази повреда...p.s. Още един вариант: намирате същият таблет, но с друга повреда (спраскана матрица например) и му взимате работещото дъно, втора ръка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.