Премини към съдържанието
X.S.09

Проблеми със почти всички програми и инсталирането на нови

Препоръчан отговор


Получавам грешката от прикачения файл като се опитам да пусна да инсталирам някоя програма. Това стана от няколко дена и не мога да си го обясня. Работя на Windows 8 x64 с ESET NDO32 антивирус (легален лиценз) със Comodo Free Firewall.

Също почти никоя програма не може да си запише работата,на повечето места или папки ми дава,че нямам права да запазвам,а съм администратор и само до преди 3-4 дена не беше така. Наистина пречи на нормалната работа със лаптопа.

Пускам инсталацията като администратор,гледам в properties че имам пълен контрол над файла,ама пак не става. Това е със почти всичко.

Идеи?

post-169478-0-60810200-1385396713_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж си настройките на Comodo, 100% той блокира изпълнението на файловете...с коя версия на стената си?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам само стената дали има Sandbox като компонент, но аз ползвам CIS (целия пакет, който е и с антивирусна) и точно пясъчникът (Sandbox) ми беше направил подобен проблем скоро - блокираше едно приложение, без да показва диалози или каквото и да било.P.S. В Event Log пише ли нещо интересно?

Редактирано от killchain (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мне. Ще махна Comodo-то и ще пробвам пак да видим какво ще стане.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Валентине, спомни си какво си правил непосредствено преди появяването на този проблем. Казваш преди 2-3 дни го е намало това нещо. Спомни си какви настройки си променял по системата или някой друг софтуер (Комодо, антивирусна и др. подобни). Инсталирал ли си нещо друго? Да си правил някакви оптимизации с някоя външна програма?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Махнах Comodo, същата работа е. Махнах иначе BitDefender-а, защоот мислих, че е от него, но не било. Махнах Comodo-не е от него.

Оптимизационна програма Advanced SysCare, но я имам отпреди това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да си барал груповите политики (gpedit.msc) и да си слагал превенцията CryptoPrevent?

 

Пробвай следната команда от стартиран CMD.exe с администраторски права (run as administrator):

 

secedit /configure /cfg %windir%infdefltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose

 

и натисни Enter и виж дали проблема остава.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Махнах Comodo, същата работа е. Махнах иначе BitDefender-а, защоот мислих, че е от него, но не било. Махнах Comodo-не е от него.

Оптимизационна програма Advanced SysCare, но я имам отпреди това.

От това в червеното се притеснявах. Избягвай да ползваш такива програми, бърникат в системата, там където не ѝм е работата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При опит да въведа командата се получава това.

Иначе аз това advanced го имах още преди проблема, и работеше без проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оп,не съм натиснал "прикачи"...

трябва да го стартирате като администратор

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да,направих го сега. Уж прие , обаче няма промяна. Проблемите продължават.

Май скоро Windows 8 ще е тотален аут и поредното съжеление,за което дадох 199 лв. за OEM лиценз, а то се оказа жива глупост. То като цяло Y500 си е жива глупост, ама айде...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте да резетнете правата на файловете:

 

Моля изтеглете Crisis Aversion Tool и го запазете на десктопа.
 

  • [*]Стартирайте файла
CAT.exe с двукратен клик на мишката. [*]Отидете то табът "Fixes", сложете отметка пред "Reset Permissions". [*]Натиснете бутона "Apply Checked Fixes" и изчакайте да приключи. [*]Ако още няма промяна повторете процедурата, но този път сложете отметки пред "Reset Permissions" и "Use aggressive" и натиснете Apply Checked Fixes. [*]Изчакайте процедурата да приключи и след това кликнете на "Detailed Log" табът и прикачете лог файла в следващия си пост.

 

Пак огледайте какви програми сте инсталирали, вижте дали не сте пипали настройките на HIPS-а на ESET (ако трябва за пробата деинсталирайте и него). Огледайте груповите политики или пробвайте да създадете нов акаунт и си работете от него, а този го изтрийте след копиране на важните ви неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.