Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имам два климатика Осака. Единия спря да приема команди от дистанционното, а дистанционното работи понеже управлява и другия климатик. Отварях го 2-3 пъти, като сваля електрониката и пак я сложа започва да приема около 5-6 дена и пак спира. Има ли някъде сервиз до който да изпраня платката да я ремонтират, че в града където живея няма специалист по електроника, а от други сервизи са ми отказвали да дойдат само за това ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам два климатика Осака. Единия спря да приема команди от дистанционното, а дистанционното работи понеже управлява и другия климатик. Отварях го 2-3 пъти, като сваля електрониката и пак я сложа започва да приема около 5-6 дена и пак спира. Има ли някъде сервиз до който да изпраня платката да я ремонтират, че в града където живея няма специалист по електроника, а от други сервизи са ми отказвали да дойдат само за това ?

Не знам вече какво да ви кажа. Сега пробвах с дистанционното и заработи ?!?! :no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Където влизат батериите на дистанционното почистете със спирт клемите и пружинките (внимателно, но трябва да се махне нагар/зеленясало, ако има). Оставете да 'изсъхне/изпари' спирта няколко минути и тогава сложете батериите (за препоръчване нови) и споделете резултата. Освен това вътре също има контактни повърхности за почистване, но това се прави само при заливане на дистанционното. Успех - в къщи и аз имах 2 и така се оправяха.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Където влизат батериите на дистанционното почистете със спирт клемите и пружинките (внимателно, но трябва да се махне нагар/зеленясало, ако има). Оставете да 'изсъхне/изпари' спирта няколко минути и тогава сложете батериите (за препоръчване нови) и споделете резултата. Освен това вътре също има контактни повърхности за почистване, но това се прави само при заливане на дистанционното. Успех - в къщи и аз имах 2 и така се оправяха.

Дова дистанционно управлява същия климатик в другата стая, а този за когото пиша не иска. Вчера пък заработи след едногодишно принудително пускане и спиране. Не днам какво става !?!? :no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спиране от контакта помага на електрониката, която забива понякога.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спиране от контакта помага на електрониката, която забива понякога.

Може. Знам ли? Лятото го държах изключен понеже разбрах, че и без да работи консумира ток и сигурно му е дошъл акъла !!! :questions:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, че се възстановява работоспособността след демонтаж и монтаж на платката, ме навежда на мисълта за зацапан фотоприемник.

При демонтажа само разбутваш натрупания прах и временно тръгва(пропуска) инфрачервените лъчи, но след няколко дни пак отказва.

Почисти прозорчето на фотоприемника.

Дистанциионо може да се пробва с камерата на телефона.При натискане на камерата се вижда проблясък. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, че се възстановява работоспособността след демонтаж и монтаж на платката, ме навежда на мисълта за зацапан фотоприемник.

При демонтажа само разбутваш натрупания прах и временно тръгва(пропуска) инфрачервените лъчи, но след няколко дни пак отказва.

Почисти прозорчето на фотоприемника.

Дистанциионо може да се пробва с камерата на телефона.При натискане на камерата се вижда проблясък. 

Благодаря за вниманието, но съм писал, че дистанционното работи, понеже с него управлявам другия климатик в другата стая, който е същия ! По скоро приемам за вярно поста по-горе на колегата krassleto За изключване от контакта !

Редактирано от inwader (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво приемаш за вярно е друг въпрос.Моят коментар е за платката на вътрешното тяло, а не тази на дистанционното.Фотоприемника се намира там.Разбира се това не изключва казаното от колегата

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би моето писание трябва да бъде като нова тема. Имам климатик Осака CH-12-JS от 2006г. До сега работи перфектно, но тази зима започна много да се заскрежава външното тяло. Добре че имам достъп и обливам ребрата с гореща вода и всичко си идва на място, но само за няколко часа. После пак се заскрежава и започва слабо да отоплява. Държа го на температура 25 градуса, дори намалявам на 23, за да се включва по-нарядко, но така и не мога да избегна посочения ефект. Не знам как е при другите притежатели на такъв климатик, но съм доволен от начина на работа, когато не се заскрежава - работи(отоплява) около 5 минути и след това прави пауза от 30 минути. После цикълът се повтаря. Когато има гъста мъгла се заскрежава често - това е разбираемо, но в последните дни няма мъгла и пак го прави. Освен това е имало години, в които температурите са падали и до минус 15 градуса и пак не се е заскрежавал. Ако някой може да даде идея как да процедирам, предварително благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би моето писание трябва да бъде като нова тема. Имам климатик Осака CH-12-JS от 2006г. До сега работи перфектно, но тази зима започна много да се заскрежава външното тяло. Добре че имам достъп и обливам ребрата с гореща вода и всичко си идва на място, но само за няколко часа. После пак се заскрежава и започва слабо да отоплява. Държа го на температура 25 градуса, дори намалявам на 23, за да се включва по-нарядко, но така и не мога да избегна посочения ефект. Не знам как е при другите притежатели на такъв климатик, но съм доволен от начина на работа, когато не се заскрежава - работи(отоплява) около 5 минути и след това прави пауза от 30 минути. После цикълът се повтаря. Когато има гъста мъгла се заскрежава често - това е разбираемо, но в последните дни няма мъгла и пак го прави. Освен това е имало години, в които температурите са падали и до минус 15 градуса и пак не се е заскрежавал. Ако някой може да даде идея как да процедирам, предварително благодаря.

Водата с която го заливаш е временно решение след десет- двадесет минути просто замръзва отново.

 

Когато замръзне просто обърни режима на работа, включи го на охлаждане. Външното тяло се загрява и се размразява.

Няма да умрете от студ ако половин час климатика охлажда вместо да топли.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Водата с която го заливаш е временно решение след десет- двадесет минути просто замръзва отново.

 

Когато замръзне просто обърни режима на работа, включи го на охлаждане. Външното тяло се загрява и се размразява.

Няма да умрете от студ ако половин час климатика охлажда вместо да топли.

И това съм го правил. Прибегнах до заливане с вода, защото когато има много дебел скреж, се разтопява само тази част, която има съприкосновение с ребрата. Останалата част отвън прави нещо като екран, през който не може да премине въздух и ефектът е нулев. Посъветваха ме да потърся във функциите на дистанционното и да намеря обръщане на посоката на въртене на външния вентилатор и да започне издухване на насъбралия се скреж, но се оказа недействаща. Не знам какво представлява функцията "включване на допълнителен нагревател". Дистанционното индицира, че нещо се включва, но ефект няма, а техниците само вдигат рамене и мълчат. Остава само мисълта, че в момента има силен снеговалеж и влажността на въздуха е висока и затова се заскрежава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Би трябвало автоматично да размразяват но все пак са Осака и не е много ясно какво точно има вътре в кутията.

Евентуално можеш да пробваш да размразяваш с пистолет за горещ въздух ама да висиш на прозореца през половин час не е работа.

 

Моите климатици (не са Осака) автоматично размразяват през определен период от време.

Когато размразяват се чува един много специфичен звук като пъшкате или пуфтене.

Монтирал съм ги на места максимално защитени от вятър и дъжд отделно си направих "покривчета" от поли карбонат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някои приятели се шегуват, като ми препоръчват да си намеря течността, с която се напръскват крилата на самолетите против заледяване. Интересна идея!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Някои приятели се шегуват, като ми препоръчват да си намеря течността, с която се напръскват крилата на самолетите против заледяване. Интересна идея!

Ами LZ2VT така прави и няма проблеми зимно време. Здравей и 73 от LZ4JW!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Определено е за ремонт климатика. Моите са Осака единия 12-ка, а другия 9-ка в спалнята и детската. И двата работят вече 10 години без ремонт и си топлят много хубаво. Основния ми е  LG - инвертор  във всекидневната и той не е спирал 12-13години вече. :wink12:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Климатика пак спря да приема команди от дистанционното и премина на принудително пускане и спиране. Изглежда така ще си продължи живота !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.