Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте отново, колеги.

 

От вчера скайп дава В/И грешка - какво ли не правих, изтрих папката със скайп името си, преинсталирах скайп, спирах процес... същата работа.

 

И един допълнителен въпрос - при стартиране (също от вчера) ми излиза тази грешка:

 

Публикувано изображение

Попитах в чата и колегите ме посъветваха да спра процеса AMBSPISyncService.exe. Направих го и се оправи. Но така и не разбрах какъв е точно :D А и вече при стартиране не се включват xFast LAN и xFast USB функциите на ASrock, например. И се зачудих какво точно съм спрял :)

Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В чата за скайп се говореше, че трябва да се изключи MBAM :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В чата за скайп се говореше, че трябва да се изключи MBAM :)

Даже я изтрих. Няма промяна :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А и вече при стартиране не се включват xFast LAN и xFast USB функциите на ASrock, например. И се зачудих какво точно съм спрял :)

 

Тук може и моя скрипт да е причината, защото изтрих следните два ключа от регистрите (защото бяха празни)

 

HKCU...Run: [ASRockXTU] - [x]

HKCU...Run: [zASRockInstantBoot] - [x]

 

Можехме да върнем копието от бекъпа, но вече почистхме използваните от нас неща. Трябваше по-рано да съобщите за проблема. Просто преинсталирайте софтуера към дъното си за да оправите този проблем.

 

Колкото до файла - AMBSPISyncService - именно той е отговорен за License Sync Service (X-Fi MB)

http://forum.avast.com/index.php?topic=89079.0

 

Най-добре обновете драйвърите за дъното и компонентите (и софтуера на Creative)

 

 

Колкото до Скайп пробвайте да го деинсталирате с Revo Ununstaller (с опцията Advanced):

 

Публикувано изображение

 

Почистете намерените остатъци и го инсталирайте наново (за предпочитане да е последната версия оттук - Публикувано изображение Изтегли: Skype 6.11.73.102 Final | BG Mirror (34.06 MB)).

 

http://community.skype.com/t5/Windows-desktop-client/I-O-error-with-recent-update-to-Skype-6-5-Windows-7-SP1/td-p/1706308

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук може и моя скрипт да е причината, защото изтрих следните два ключа от регистрите (защото бяха празни)

 

Едва ли. Уиндоус спря да зарежда ASrock функциите, когато спрях процеса, а не след като сте изтрили ключовете. 

 

Просто исках да разбера дали съм премахнал нещо важно, когато спрях AMBSPISyncService.exe.

 

А относно скайп - премахнах абсолютно всичко с Revo Uninstaller, инсталирах отново от Вашия линк и всичко е същото. Грешката си стои. :(

Редактирано от Twingo™ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Деинсталирайте отново Скайп => след това в start менюто полето за търсене въведете:

 

%appdata% => натиснете Enter и изтрийте папката на Skype.

 

след това въведете:

 

%temp% => натиснете Enter и изтрийте папката на Skype (и подпапката DBtemp).

 

След това инсталирайте Skype наново и вижте дали има промяна...

 

Ако няма то тогава кликнете с десен бутон върху иконата на Skype => Properties => Compatibility => сложете отметка пред "Run this program as an administrator" => Apply и след това пробвайте да го стартирате.

 

Ако пак не помогне тогава проверете за проблеми в самия Windows:

 

Натиснете start => въведете в полето за търсене CMD => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => напишете CMD.exe В конзолата  въведете командата:chkdsk c: /x /f /r => натиснете Enter

 

Съгласете се с Y на диалоговия прозорец.

Рестартирайте компютъра и би трябвало проверката да започне.

След това вижте какви са били резултатите.

 

Рапорта от проверката ще намерите тук:Start => в полето за търсене въведете eventvwr.msc => applications => събитие WinInit Event ID 1001

Kопирайте рапорта в следващия си пост.

 

Пуснете и проверка за прецакани системни файлове:

 

Start => въведете в полето за търсене CMD => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => напишете CMD.exe => въведете командата:

 

sfc /scannowfindstr /c:"[sR]" %windir%LogsCBSCBS.log >"%userprofile%Desktopsfcdetails.txt" 

След това прикачете лог файла sfcdetails.txt, който ще се създаде на десктопа.

 

Ако пак не помогне тогава пробвайте с по-стара версия на програмата и задължително обновете драйвърите в системата си от сайта на производителя на отделните компоненти.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Деинсталирайте отново Скайп => след това в start менюто полето за търсене въведете:

 

%appdata% => натиснете Enter и изтрийте папката на Skype.

 

след това въведете:

 

%temp% => натиснете Enter и изтрийте папката на Skype (и подпапката DBtemp).

Изпълних инструкциите дотук и вече работи добре. Благодаря много! Ще имам да черпя!  :wors:  :wors:  :wors:

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.