Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте :) 
Купих си рутер - http://www.youtube.com/watch?v=NhxVSskrIlk0.. следвам инструкциите за инсталиране , обаче , като стигна до едно място ми изкарва ето това - Публикувано изображение

 
Как мога да поправя тази грешка , моля някой да ми помогне , защото не мога да си настроя рутера.. :( 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дадохте ли на Ок или пак ви изписва грешка?! Няма решение на проблема иначе самият скрипт трябва да се види от програмист по Джава що явно са сгрешени процедурите на изпълнение. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Давам Ок и ми изкачат още такива , докато не ми излезе една бяла страница на която не се вижда почти нищо.. и така не мога да настрая рутера. Трябва да разреша проблема с този скрипт , иначе не знам.. влизам и от телефона от WIFI и пак ми бъгва и не показва цялата страница на настройките..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте това е  адреса от където да си истеглите софтуера за настройка на рутера избирате операционна система с която сте и трябва да се получи http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=rt-n10&os=8

а Тук видео как се вижда при мен http://dox.bg/files/dw?a=50d28e43e2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Ето вижте как ми се вижда пак , като вляза в настройките.. :(


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето вижте как ми се вижда пак , като вляза в настройките.. :(

Това през уеб интерфейса?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е през уеб браузъра.. а с инсталационния диск , като стартирам за нагласяне на настройките ми изписва , грешка в скрипта.. не знам си какво. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е през уеб браузъра.. а с инсталационния диск , като стартирам за нагласяне на настройките ми изписва , грешка в скрипта.. не знам си какво. 

Сменете броузера, това вероятно е IЕ, пробвайте с Мозила или Хром

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сменете броузера, това вероятно е IЕ, пробвайте с Мозила или Хром

Пробвах и от Мозила и от Хром , пак същата работа. Не знам вече проблема в рутера ли е или в компа..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах и от Мозила и от Хром , пак същата работа. Не знам вече проблема в рутера ли е или в компа..

Пробвайте с ресет на маршрутизатора. Ако е отново същото го връщате с рекламация

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като гледам това е Setup Wizard, което означава че инсталирате софтуера за маршрутизатора, така ли ? Изпълнете го като нормално приложение, а не с браузер.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не става пичове.. явно ще викна някой от интернет доставчиците и той да се опита един път и ако той не може , значи проблемът е в рутера. Благодаря ви все пак.. , ако все пак на някой му се е случвало и знае как да ми помогне ще съм му много благодарен :) 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има още едно нещо от мен вероятно диска се изпълнява от програма или html документ през autorun.inf на диска дайте десен бутон на устройство (диска) и изберете Open там ще ви изведе цялото съдържание на диска и по папките трябва да видите кой драйвер за какво е.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има още едно нещо от мен вероятно диска се изпълнява от програма или html документ през autorun.inf на диска дайте десен бутон на устройство (диска) и изберете Open там ще ви изведе цялото съдържание на диска и по папките трябва да видите кой драйвер за какво е.

Ще опитам и този начин , благодаря :) Явно , заради htlm не ми показва цялата страница..заради грешка в скрипта. Ще опитам да заредя еxe по друг начин , може да стане наистина. Обаче вкарвам и изкарвам кабели настройки..и ме мързи вече малко. :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще опитам и този начин , благодаря :) Явно , заради htlm не ми показва цялата страница..заради грешка в скрипта. Ще опитам да заредя еxe по друг начин , може да стане наистина. Обаче вкарвам и изкарвам кабели настройки..и ме мързи вече малко. :D

Оставете на мира този файл, пробвайте да видите уеб интерфейса!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оставете на мира този файл, пробвайте да видите уеб интерфейса!!!

Ако може да ми кажете някакъв път , къде да влизам , къде да цъкам , че не съм много наясно с компютрите..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако може да ми кажете някакъв път , къде да влизам , къде да цъкам , че не съм много наясно с компютрите..

Start->run->cmd

и след това натискате ENter

в прозореца пишете:

ipconfig /all

търсите това:Default Gateway

и пишете адреса след това в броузера

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=W8gHTu57d9Q - Ето вижте какво се получава , като се опитвам да вляза..

Рисетвате го и опитвате отново, ако пак не става го рекламирате

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забрави за тоя диск и setup wizard. Аз до колкото видях от края на видеото, което си постнал, през web интерфейса няма подобен проблем, така че напиши в адрес-бара на браузъра 192.168.1.1 и така си настр. рутера. Дай име на безжичната мрежата, сложи парола за защита. Съобрази се с това как получаваш ип адреса си, имам предвид дали е динамично, статично PPPoE и т.н. запази настройките - общо взето е това. С едно допълнение, ако доставчика ти филтрира по МАК ще трябва да клонираш адреса в рутера в случай, че до сега кабелът ти е бил директно включен в компа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забрави за тоя диск и setup wizard. Аз до колкото видях от края на видеото, което си постнал, през web интерфейса няма подобен проблем, така че напиши в адрес-бара на браузъра 192.168.1.1 и така си настр. рутера. Дай име на безжичната мрежата, сложи парола за защита. Съобрази се с това как получаваш ип адреса си, имам предвид дали е динамично, статично PPPoE и т.н. запази настройките - общо взето е това. С едно допълнение, ако доставчика ти филтрира по МАК ще трябва да клонираш адреса в рутера в случай, че до сега кабелът ти е бил директно включен в компа.

http://store.picbg.net/pubpic/8D/72/c80fdc6c1ea38d72.png - виж през уеб браузъра как се вижда.. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от kemkama
      Здравейте,
      Имам рутер Dlink DIR-842, който e главният ми рутер в единия край на апартамента. Имам и друг такъв, който уж трябваше да бъде настроен като WDS Repeter в другия край на апртамента, но не виждам съответните опции за да направя промяната.

      Много ще бъда благодарен ако получа вашата помощ (очаквайте да задавам тъпи въпроси).
       
      Благодаря,
      Поздрави
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.