Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте от доста време имам един проблем и не знам защо изобщо съществува този проблем. Бях купил едни тонколони за 40лв Edifier 2.1 които за парите си са перфектни и съм доволен от тях, но като ги купих преди 2 години в началото мисля че нямах проблеми никакви, после сестра ми ги ползваше за телевизора една година и накрая ги взех от нея да ги ползвам на компютъра отново свързах ги както трябва и бачкат перфектно, е почти перфектно. Забелязах че ако намаля до края накрая издава някакъв пукащ звук или нещо като пръщене, също и ако усиля до края накрая пак издава този звук, и е доста странно и гадно, въртях кабелите обръщах ги същата работа. Но по принцип аз усиля например малко от тонколоните и после си усилвам и намалям от компютъра и въобще не ги пипам и не се оплаквам, но сега пак реших леко да го врътна и понякога става докато въртя това но леко се чува, но като цяло като намаля до края се чува доста силно това нещо предимно в лявата тонколона, ако я изключа пък ще се чуе това нещо във субуфера (баса). Не знам какво не е наред, кабелите са здрави не са мачкани всичко е окей според мене, но просто това нещо ме дразни адски много сякаш не мога 3 кабела да свържа. Братовчед ми има всякакви тонколони големи малки, има скъпа техника защото е любител и го питах и той ми отговори че не знае какво не е наред и той има такива проблеми, това не означава че съм изгърмял тонколоните защото си бачкат перфектно, даже се случва и със чисто нова техника.Е не мога да кажа че това не е проблем, за мене е проблем и искам да намеря решение но не успявам. Да не е от това копче дето усилвам и намалям нещо да се е прецакало, но то е толкова стабилно и почти не е въртяно, всичко е идеално отново.

 

п.с. както казах, слушам музика без проблем всичко е окей, просто като усилвам намалям особено като ги намаля до края се чува това пукане/пръщене/шумене

Редактирано от PhX (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

потенциометъра издал багажа

  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с тези неща толкова, щом е издал багажа, възможно ли е да се оправи на някакъв начин, да се смени или нещо такова? На ся видях едно видео в ютюб където уж може да се оправи, и може би ще си поиграя. Имам още един въпрос, защо се износва или разваля като са ползвани за домашна употреба, и нито аз а камоли сестра сме си играли да ги надуваме до края. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с тези неща толкова, щом е издал багажа, възможно ли е да се оправи на някакъв начин, да се смени или нещо такова? На ся видях едно видео в ютюб където уж може да се оправи, и може би ще си поиграя. Имам още един въпрос, защо се износва или разваля като са ползвани за домашна употреба, и нито аз а камоли сестра сме си играли да ги надуваме до края. :)

1. Да, може да се смени

2. всяко нещо се износва

3. потенциометрите се износват от въртене, не от усилване


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

e щом разбираш играй си - аз направо нови колонки си купувам

 

не е от усилването до края - и от самото въртене му свършва животеца

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ясно сега вече разгадах с помощта ви този проблем който ме гони повече от половин година :DАко го оправя оправя ако не ще си карам така още една година две години, не бързам да ги сменям с нови защото тези ми вършат добра работа, както казах почти не ги усилвам или намалям, просто ги наместя и останалото върша от клавиатурата, и сега няма да пръскам пари понеже ги нямам много много  :whist: Благодаря ви за разкриването на мистерията, като имам време ще ги отворя

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пръсни малко контактен спрей на потенциометъра и го развърти /усилване-намаляване/.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пръсни малко контактен спрей на потенциометъра и го развърти /усилване-намаляване/.

Това смятам и да направя :)

 

п.с. направих го точно както от клипа който намерих, много трудно беше да го отворя защото има малки болтчета които си бяха трудни за отвиване понеже се въртяха но накрая стигнах до него и го направих и взе че стана, а бях готов да изкъртя всички пластмаси само за да го отворя :D

Редактирано от PhX (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това смятам и да направя :)

 

п.с. направих го точно както от клипа който намерих, много трудно беше да го отворя защото има малки болтчета които си бяха трудни за отвиване понеже се въртяха но накрая стигнах до него и го направих и взе че стана, а бях готов да изкъртя всички пластмаси само за да го отворя :D

Гледай сега. За такива финни операци има специфични отверки. Има ги в Ebay. Връзват се с доставката под 20 лв.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледай сега. За такива финни операци има специфични отверки. Има ги в Ebay. Връзват се с доставката под 20 лв.

 

Това ще ми е от полза но проблема беше друг, не махнах от потенциометъра онази гайка дето го държи и не успях да го издърпам но се сетих аз след 30 минути, иначе имам малки отверки но не за всичко, един такъв комплект ще ми върши страхотна работа а и не само на мене, а и на бащата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

първо контактен спрей, после капка течен парафин. износването е следствие на фрикция, пада слой от триенето и се губи замисъла. почистването е времянка.

нов.

ако имаше снимка на ситуацията и споделен аудиофал, нещата могат да се конкретезират.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от udobenliedivana
      Здравейте, хора!
      Сглобих си чисто нова конфигурация наскоро и 1-2 седмици след това започна едно странно жужене откъм захранването и видеокартата. След дълго разучване вече съм сигурен, че става дума за "coil whine" на захранването, което е Cooler Master MasterWatt 550.
      Със сигурност ще изпратя захранването обратно, понеже е в гаранция.
      Въпросът ми е - някой имал ли е такъв проблем и зачитат ли го изобщо за "проблем" родните сервизи?
       
      CPU: AMD Ryzen 3 2200G 3.5 GHz
      Дъно: MSI A320M Gaming Pro
      GPU: Palit GeForce GTX 1050 2GB
      Памет: 8GB Kingston 2400MHz (2x4GB)
      Захранване: Cooler Master MasterWatt 550W
      Охлаждане: Cooler Master MasterLiquid ML120 и 4 вентилатора Cooler Master MasterFan Pro
      HDD: Seagate Barracuda 1TB
      SSD: NVMe Adata SX600 XPG 128GB
       
    • от eXXcal
      #include <iostream> #include <fstream> #include <map> #include <ctime> #include <string> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <vector> #include <list> #include <iterator> #include <algorithm> #include <utility> #include <time.h> using namespace std; class CPerson { private: string name; string EGN; public: CPerson() { name=" "; EGN=" "; } CPerson(const string n, const string e) { name=n; EGN=e; } string getname()const { return name; } string getEGN()const { return EGN; } void setname(const string n) { name=n; } void setEGN(const string e) { EGN=e; } virtual void print() = 0; //1.1 int getAge() const //1.2 { int age; time_t currentTime; struct tm * ltm; time( &currentTime ); ltm= localtime( &currentTime ); int year = atoi(getEGN().substr(0, 2).c_str()); int month = atoi(getEGN().substr(2, 2).c_str()); int day = atoi(getEGN().substr(4, 2).c_str()); int cyear = 1900 + ltm->tm_year; int cmonth = 1 + ltm->tm_mon; int cday = 1 + ltm->tm_mday; age = cyear - (year + 1900); if (cmonth < month) age--; if (cmonth == month && cday < day) age--; return age; } }; class CStudent: public CPerson { private: string FN; map<int, int> st_tests; public: CStudent() { FN=" "; } CStudent(const string n) { FN=n; } CStudent(const string o, const string p, const string n):CPerson(o,p) { FN=n; } void setFN(const string n) { FN=n; } void setst_tests(map<int, int> m) { st_tests=m; } string getFN() const { return FN; } bool operator () (CStudent a, CStudent b) const { return a.average() < b.average(); } map<int, int> getst_tests() { return st_tests; } void print() { cout<<"Ime: "<<getname()<<endl; cout<<"EGN: "<<getEGN()<<endl; cout<<"FN: "<<getFN()<<endl; map<int, int>::iterator it=st_tests.begin(); while(it!=st_tests.end()) { cout<<it->first<<" "<<it->second<<endl; it++; } } void add_st_tests(int a, int b) { map<int, int>::iterator it=st_tests.begin(); while(it!=st_tests.end()) { st_tests.insert(pair<int,int>(a,b)); } } double average() //2.1 { double sum=0; map<int, int>::iterator it=st_tests.begin(); for (it=st_tests.begin();it!=st_tests.end();it++) sum+=it->second; if(st_tests.size()!=0) return sum/st_tests.size(); return -1; } int search(const int a) //2.2 { return st_tests.find(a)->second; } }; class CGroup { private: string spec; int kurs; int grupa; vector<CStudent> students; public: string getspec() const { return spec; } int getkurs() const { return kurs; } int getgrupa() const { return grupa; } vector<CStudent> getstudents() { return students; } void setstudents(vector<CStudent> a) { students=a; } void setspec(const string n) { spec=n; } void setkurs(const int n) { kurs=n; } void setgrupa(const int n) { grupa=n; } CGroup(const string s, const int k, const int g) { spec=s; kurs=k; grupa=g; } void addstudent(CStudent &a) { students.push_back(a); } /* int ReadFile() //3.1 { ifstream st; st.open("students.txt",ios::in); if(!st) { cout<<"Cannot open students.txt or file does not exist."<<endl; return 0; } string a, b, c; int d, e, i=0; if (st.is_open()) { do { st >> a >> b >> c; students[i].setname(a); students[i].setEGN(b); students[i].setFN(c); do { st >> d >> e; students[i].add_st_tests(d,e); }while(st.peek() != '\n' || st.peek() != '\r'); i++; }while(!st.eof()); } st.close(); }*/ double averagetest(int a) //3.2 { double sum=0; int br=0; vector<CStudent>::iterator itt; for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) { map<int, int>::iterator it=(*itt).getst_tests().find(a); while(itt!=students.end()) sum+=it->second; br++; } cout<<sum/br; return sum/br; } list<CStudent> averageparam(const int a, const int b) //3.3 { list<CStudent> l; int i=0; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) { if((*itt).average() >= a && (*itt).average() <= b) l.push_back(*itt); i++; } cout<<"List ot studenti sus sreden broi tochki mejdu "<<a<<" - "<<b<<endl; list<CStudent>::iterator it=l.begin(); for (it=l.begin();it!=l.end();it++) (*it).print(); return l; } int averageabove(const int a) //3.4 { int br=0; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) if((*itt).average() > a) br++; cout<<"Broi studenti sus sreden broi tochki nad "<<a<<": "<<br<<endl; return br; } void averageage(const int a) //3.5 { cout<<"Sreden uspeh na "<<a<<" godishni studenti."<<endl; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) { int b=(*itt).getAge(); if(a == b) cout<<(*itt).getname()<<" "<<(*itt).average()<<endl; } } void beststudent() //3.6 { cout<<"Student s nai-visoka uspevaemost."<<endl; CStudent temp; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) if ((*itt).average() > temp.average()) temp = (*itt); temp.print(); } void sortaverage() //3.7 { sort(students.begin(),students.end(),CStudent()); } void sortasc() //3.8 { } void averageage() //3.9 { } }; int main() { CStudent p1("Ivan","9711156070","61360140"); CStudent p2("Petar","9703041020","61360127"); CStudent p3("Mihail","9708032540","61360134"); p1.add_st_tests(1,55); p1.add_st_tests(2,80); p1.add_st_tests(3,69); p2.add_st_tests(1,98); p2.add_st_tests(2,25); p2.add_st_tests(3,56); p3.add_st_tests(1,32); p3.add_st_tests(2,87); p3.add_st_tests(3,57); CGroup g1 ("SIT",1,1); g1.addstudent(p1); g1.addstudent(p2); g1.addstudent(p3); g1.averagetest(2); }  
      Имам малък проблем с програмата .Успешно се  Build -ва , не изкарва грешки .А като се Run - не ми изписва map set iterator not dereferencable  също така и standard c++ libraries out of range && 0 .  Може ли някой да помогне ? Благодаря предварително
       
       Ето го и условието :
       
      1. Да се дефинира абстрактен клас CPerson, с член данни име и ЕГН, освен необходимите методи, да се напишат и следните:
      абстрактен метод за печат
       
      метод, който връща възрастта на човека на база на ЕГН-то
       
      2. Да се дефинира клас CStudent наследник на CPerson, съхраняващ информацията за факултетен номер на студента и контейнер съхраняващ резултатите на студента от различни тестове (код на теста и получения брой точки, напр. (map<unsigned, unsigned> st_tests). Освен необходимите конструктори, методи и оператори (сред които е функцията за печат) да се добавят:
       
      метод, който връща средния брой точки получени от студента
       
      метод, който връща брой точки по код на тест, подаден като параметър
       
      3. Да се дефинира клас група студенти CGroup, съхраняващ информацията за специалност, курс, група и контейнер от студентите в нея (напр. vector<CStudent>). Освен необходимите методи, да се реализират и следните член функции:
       
      да се дефинира конструктор с параметър име на файл, съдържащ необходимата информация за запълване на контейнера
       
      изчислява и връща средния брой точки за тест, подаден като параметър
       
      връща списък от студенти (list<CStudent*>) със среден брой точки принадлежащи на интервал [a;b] (a,b - параметри)
       
      изчислява и връща броя на студентите със среден брой точки, по-голям от числото подадено като параметър
       
      изчислява и връща средния брой точки на студентите на възраст, подадена като параметър
       
      намира студента с най-висока успеваемост на тестовете
       
      сортира студентите по среден брой точки
       
      сортира тестовете в низходящ ред по среден брой точки, получени от студентите в групата
       
      изчислява средната възраст на студентите от групата
       
      4. Да се създадат няколко обекта от класа CGroup и се демонстрира работоспособността на методите му като се направят различни справки и съпоставки между тях (напр. коя специалност има по-висока средна успеваемост на тестовете, коя по-висока средна възраст, коя повече студенти получили точки над зададена стойност). Да има обработка на изключения на необходимите места.
    • от Пламен Р
      Нямам звук от слушалките! пробвах от жака на компютърът където е за слушалки не става , а на външни тонколонки звук си има!!!
    • от asdfj
      Привет.От доста време насам имам проблем при инсталирането на уиндоус 8 на Lenovog50.Закупен е с 8-цата и след това съм го преинсталирал няколко пъти с уиндоус 7. На диск тръгва и когато се покаже инсталацията да избера език и т.н. отказва и блокира клавиатурата и мишката,а в биоса работи и при 7-цата върви без проблем.Възможно ли е да е заключен към 8? Отчаян съм тъй като тази 7ца не върви добре и искам да си върна предишния.Другия ми въпрос е чрез флашка какви са настройките в биоса с UEFI/Legacy и как да подкарам флашката.
      Багодаря предварително.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.