Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Привет,

 

Имам Toshiba Qosmio с два вътрешни диска от по един терабайт. След рестартиране чух сигнал и вторият диск е недостъпен- картинка 001. В Disk Management не се вижда като NTFS- картинка 002. CrystalDiskInfo показва, че дискът е в добро състояние- картинка 003. Моята partition програма- Active@ Partition Manager, също не вижда този диск D- картинка 004. Лаптопът ми е в гаранция, но в момента не съм в София. На този диск е почти всичката ми важна информация- над 900 гигабайта. Имам направено резервно копие, но то не е съвсем актуално. Някой има ли идея какъв може да е проблема и как би могъл да се разреши. Ще бъда благодарен на всеки отговор и съвет.

 

Весели празници на всички!

 

Поздрави

post-106354-0-24798100-1387753324_thumb.

post-106354-0-26515100-1387753332_thumb.

post-106354-0-30600600-1387753342_thumb.

post-106354-0-57654400-1387753367_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едно уточнение- сигналът, който чух, със сигурност не е бил от диска- пощенската ми програма ползва звуков файл, който се намира на диск D и след като не може да чете този диск, е използвола свой сигнал.

 

Инсталирах Partition Wizard Home Edition (версия 8.1.1.0) и прогамата успя да надникне в диск D- картинки 005 и 006. Partition Wizard Home Edition правилно чете директориите, тяхната структура и използваното дисково простронство. Не разберам от Partitions, така че нямам представа защо този диск D е недостъпен.

 

Надявам се, че някой ще може да ми изясни какво е причинило този проблем- преди да прочета компетентно мнение не ми се иска да предприемам каквито и да е стъпки за да не причиня необратима загуба на информация.

 

Не знам има ли смисъл да обновявам драйвери- проверих ги и Windows твърди, че не намира по-нова нерсия.

 

Систимата ми- Windows 8 x64.

 

Надявам се, че някой ще е в състояние да ме посъветва какво да правя.

post-106354-0-86314700-1387760424_thumb.

post-106354-0-16904100-1387760438_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитах да използвам опцията "Check File System" на Partition Wizard, но получих следното съобщение (картинка 007):

 

"The type of the file system is RAW. CHKDSK is not available for RAW drives."

 

въпреки че Partition Wizard показва диск D като NTFS.

 

 

post-106354-0-61410400-1387763236_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвахте ли да копирате информацията от дял D: на C: (виждам, че имате 900 GB свободни на C:) например с TestDisk (да се чете внимателно, защото е мощен, но не особено интуитивен инструмент! Лично аз с нея си върнах изтрит дял) или EaseUs Partition Recovery?

Ако се получи след това форматирайте дял D: и върнете информацията от C: обратно на D:

Подобни съобщения съм виждал ако са омазани правата на дяла, но не мисля че вашия случай е такъв. Все пак вижте какво е положението в Properties на дяла => табът Security.

Ако не ви се рискува и знаете английски аз лично препоръчвам следния форум - спасявали са доста потребители с подобни проблеми (изчезнали или изтрити дялове, омазани MBR, VBR и прочие) - казвам от опит, че са най-добрите и като им следя темите гледам, че и доста българи се допитват до тях.

 

Успех! :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей Асен,

 

Не, не се сърдя, че се обръщаш към мен на Ти.

Незнам дали Wise Disk Cleaner е способен да причини подобни проблеми, но като цяло избягвам да използвам и препоръчвам програми за почистване и оптимизация от този сорт (макар да съм тествал повечето от тях от любопитство и дори горе-споменатия Wise Disk Cleaner). Щом си успял да върнеш нещата със System Restore, то това означава по-всяка вероятност, че проблема е бил софтуерен и е логично да се заключи, че може и да е от нея или друг софтуер - (подобни проблеми съм срещал при потребители използващи инструменти от рода на wipe free space за почистване на празното пространство на даден дял и дори един приятел се беше оплакал от Defraggler навремето, която вместо да направи дефрагментация бе омазала дяла сериозно). Съвета ми е или да избягваш подобни програми или винаги да имате актуален бекъп на дяловете (има редица програми, които поддържат промяна и актуализиране на съдържанието - Differential Backup или друг вид синхронизация) защото колкото и да е качествена една програма, то гаранция - Франция. :)

 

 

 

За правата над дяловете забравих да спомена някои команди и няколко полезни линка:

takeown /f "c:" /a /r /d y (тук вече параметрите могат да са различни в зависимост от това какво иска да се постигне, но общо с takeown се вземат права над папките и файловете)icacls c: /t /c /q /grant administrators:F SYSTEM:F (тук вече параметрите могат да са различни в зависимост от това какво иска да се постигне, но общо с icacls се задават права над папките и файловете)

 

secedit /configure /cfg %windir%infdefltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose (тази е само за Vista/7 - за XP е различна - secedit /configure /cfg %windir%repairsecsetup.inf /db secsetup.sdb /verbose)

 

http://www.wintuts.com/change-permissions-take-ownership

 

http://www.mydigitallife.info/how-to-take-ownership-and-gain-full-control-permissions-in-windows/

 

 

 

Колкото до въпроса ти, не съм ползвал Windows 8 все още, но би трябвало и при него да е същото положението (дори БИОС-а вече да е с GUI - графичен интерфейс наречен UEFI пак трябва да има опция да се зададе да се буутва от флашката), но според модела на компютъра/лаптопа (може да има и опция да се извика boot менюто без да се влиза в БИОС въобще с бутона F12 мисля че беше), но промяната по-този начин няма да е перманентна. 

 

 

 

Поздрави и успехи! :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет Георги,

 

Проблемът продължава- при всеки рестарт диск  D е недостъпен и само System Restore го прави отново достъпен. Направих проверка на диск C и диск D и грешки има, но не са в диск D, а в диск C. CrystalDiskInfo не открива проблеми, докато HDD Guardian намира, отдолу ще приложа картинки. HDD Guardian посочва 20 ATA errors. Така че си мисля, че диск D става недостъпен поради проблеми в диск C. Това възможно ли е (ако са засегнати систимни файлове)? Има ли нещо, което мога да направя преди да отида в сервиза на Toshiba? Мислех да не се връщам в София преди нова година, но изглежда ще се наложи.

 

Поздрави и весели празници,

 

Асен

post-106354-0-21482800-1388109561_thumb.

post-106354-0-39542000-1388109569_thumb.

post-106354-0-22493000-1388109580_thumb.

post-106354-0-78979000-1388109593_thumb.

post-106354-0-74086700-1388109603_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

 

Както се вижда и от съобщенията в червено на снимката се препоръчва да замените диска...Още по-лошо е, че диск C: е с проблеми, а не D:, защото на C: е инсталирана Операционната Система и ако има грешки или дори лоши сектори това ще спъва работата на Windows и е възможно загуба на данни. Като цяло по-добре ако е гаранционен да занесете машинката в сервиза и те да се оправят, защото снимките са доста показателни за сериозността на положението:

 

Overall integrity status - invalid (първи пост, четвърта снимка)

uncorrectable error in Data at LBA

Ata errors count е индикация, че диска може да престане да функционира в най-скоро време..

 

Проблема е хардуерен със сигурност (може би в механиката на диска или друго) и съветвам да си направите бекъп на ценните неща и да им го носите...

 

 

Поздрави и успех!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей Георги,

 

Много благодаря за поредния компетентен и навременен отговор. Разбирам, че положението е сериозно и ще трябва много скоро да пътувам към София. Повечето неща съм ги съхранил на външни дискове, но не съм правил пълен образ на диск C. Днес ще пробвам да намеря 1-терабайтов външен диск. Не знам дали ще мога да направя Image на диск C ако има твърде много грешки на него- и да спася всичката си лична информация (която е почти изцяло на диск D), не ми се мисли ако изгубя настройките на операционната система и на инсталираните програми. Аз разполагам с AOMEI Backupper и O&O DiskImage, случайно да имаш мнение коя от двете и по-надеждна? Инак от известно време забелязвах аномалии- Windows Explorer се затваря и се рестартира (например при избор и десен бутон на мишката върху определен тип файлове).

 

Още веднъж- много съм ти задължен за съветите и помощтта. Всичко най-хубаво и чудесни празнични дни!

 

Асен

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

 

Проблема с рестартирането на explorer-a може да се дължи на доста неща и тях можем да ги провери, но се чудя дали има смисъл след като Windows-а сигурно вече доста се е омазал.

Незнам дали е добра идеята да запазвате настройките и текущото състояние на Операционната Система в този и вид, но все пак ако искате да го направите се следват няколко правила.

 

1. Стартиране на проверка за грешки на дяла на който е инсталирана Операционната Система (само че във вашия случай дилемата е следната - след употребата на тази команда е възможно след поправката на файловете, някои да станат неизползвами или да бъдат изтрити (трудно е да се каже кои - зависи от секторите по диска където са разположени), но пък без поправката за какво да си играете да правите Image на целия дял въобще...тук избора си е изцяло ваш. Ако решите да направите проверка, това може да стане по-следния начин:

 

Start => въведете в полето за търсене CMD => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => напишете CMD.exe => въведете командата:

chkdsk c: /x /f /r => натиснете Enter

Съгласи се с Y на диалоговия прозорец.
Рестартирайте компютъра и би трябвало проверката да започне.
След това вижте какви са били резултатите.

 

Рапорта от проверката ще намерите тук:

Start => в полето за търсене въведете eventvwr.msc => applications => събитие WinInit Event ID 1001
Kопирайте рапорта в следващия си пост.

 

 

 

2. Пуснете един Disk Cleanup (почистване на диска) с опцията на вградения инструмент на Windows - Мy Computer => десен бутон върху дял C: => Properties => Disk Cleanup => сложете всички отметки и натиснете ОК.

 

 

 

3. По-принцип е желателно да се направи и дефрагментация преди създаването на системния Image, но във вашия случай незнам дали това е безопасно.

 

 

Аз разполагам с AOMEI Backupper и O&O DiskImage, случайно да имаш мнение коя от двете и по-надеждна? Инак от известно време забелязвах аномалии- Windows Explorer се затваря и се рестартира (например при избор и десен бутон на мишката върху определен тип файлове).

 

И двете са солидни програми, но не си спомням дали можеха да игнорират лоши сектори. Трябва да проверите в настройките им:

 

В такива случай аз лично използвам опциите за игнориране на лошите сектори - знам със сигурност, че това се поддържа от Acronis TrueImage (платена) или Macrium Reflect Free (безплатната версия)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Колкото за проблема с explorer-exe да видим какво е положението:

 

Публикувано изображение

Изтеглете Autoruns и:

  • [*]Стартирайте програмата; [*]Изберете
Options => Filter Options => сложете отметки пред Verify Code Signature и Hide Microsoft Entries; [*]От менюто File -> Refresh; [*]От менюто File -> Save...; [*]Запазете файла някъде с желано от вас име (във формат arn), архивирайте го с програма по желание и го прикачете към темата за да ви кажа, кои отметки да премахнете.

 

 

Изтеглете програмата ShellExView

Разархивирайте файла и стартирайте shellexview.exe.

Изчакайте да сканира системата и след това подредете резултатите по тип - просто натиснете колонката TYPE.
Направете снимки (screenshots) на така че да се видят всички обекти (като местите с плъзгача отстрани) и ги прикачете към следващия си коментар.

 

 

Засега е това (имам още козове за подобни проблеми).

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет Георги,

 

Не знам как ще мога да ти се отблагодаря за дгромната помощ, която ми оказваш!

 

Преди да започна искам да вметна, че се свързах със сервиза на Toshiba, откъдето ми съобщиха, че приди нова година едва ли ще могат да поръчат части от Германия, където се помещава централата на Toshiba Europe. Свързах се и с един приятел и той предположи, че освен диска, причината за проблема може да е породена и от кабел, от контролер, от дъно. Не съм компетентен да имам мнение по въпроса, само съобщавам за неговите догадки.

 

Снощи преди да пиша тук стартирах chkdsk през MiniTool Partition Wizard- Check File System- Check only. (Do not fix detected errors.) След като chkdsk откри много грешки, избрах Check & fix detected errors и рестартирах. Тъй като проверката ставаше бавно, станах от компютъра. Когато се върпах, операционната система вече беше заредила. Тук ще приложа репорта за  WinInit Event ID 1001 (За по-голяма прегледност ще разбия отговора си на няколко части, за да не потъна в безпорядък от прикрепени файлове).

 

 

Не знам дали има някакъв смисъл, но за всеки случай ще приложа и картинките на Check File System. Не съм сигурен, но ми се струва, че след като дадох Check & fix detected errors, грешките се увеличиха.

Ще приложа и доклада на Autoruns, както и картинките от ShellExView.

 

Форумът не прие архива с Autoruns, тъй че го качих другаде:

 

http://ge.tt/1nTG3VB1/v/0 - AutoRuns - 2013.12.27

 

И картинките с ShellExView не бяха приети, така че и тях ги качих в Ge.tt:

 

http://ge.tt/1nTG3VB1/v/1 - ShellExView - 2013-12-27

 

 

После пак ще използвам chkdsk, но в момента не смея да рестартирам, защото за всеки случай прехвърлям всичко от диск D на външен диск и става бавно, защото са използвани 865 GB. Опасявам се, че ако дам проверка на диска и рестартирам, е възможно след рестарта диск D отново да бъде недостъпен и невидим.

 

Същевременно купих и нов външен диск ако правя облаз на C- в момента съм в Бургас и в магазина, който посетих, можех да избирам между Samsung, Seagate и Hitachi и взех Hitachi. Не знам дали съм направил добър избор.

Старата ми Toshiba издържа 5 години непрестанно включена приди твърдия диск да се предаде, но след като го смених и до сега си работи. Докато новата, въпреки че е по-висок клас, след само 7 месеца започна да дава проблеми.

 

Не знам как ще мога да ти се отблагодаря за изключителното съдействие! Не съм очаквал, че някой може да отдели толкова много време за моя проблем.

 

Не знам дали това може да е полезна информация, но когато дам десен бутон върху файл с разширение GM1 (това е Heroes 3 saved game файл) и всеки файлов мениджър- независимо дали е Windows Explorer, Q-Dir или Just Manager, автоматично затваря.

post-106354-0-15843200-1388163231_thumb.

WinInit Event ID 1001 - 2013-12-27.txt

post-106354-0-73455900-1388163730_thumb.

post-106354-0-82954700-1388163739_thumb.

post-106354-0-70507200-1388163749_thumb.

post-106354-0-40944100-1388163759_thumb.

post-106354-0-72838500-1388163767_thumb.

post-106354-0-45929300-1388163776_thumb.

post-106354-0-01059700-1388163785_thumb.

post-106354-0-49845100-1388163792_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Проверката с MiniTool Partition Wizard не е достатъчна, защото инструмента я прави докато е стартирана Операционната Система и е сканирал само за 3-те фази за проблеми на файловата система, но не и за диагностика за маркиране на лоши сектори ако има такива и затова след приключване на бекъпа е по-добре да опитате и chkdsk през команден ред, както съм описал за да проверите с всичките 5 фази състоянието на хардиска.

 

Колкото до предположенията на приятеля ви - не е изключено и да е така, но това пак показва, че проблема е хардуерен при всички положения.

 

Колкото до Autoruns и ShellExView се вижда, че използвате доста добавки в контекстното меню и всяка една от тях може да е причината за краша на explorer.exe. За да се разбере от коя точно е проблема направете следното:

 

Копирайте следната информация с copy/paste в Notepad:

 

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsWindows Error ReportingLocalDumpsExplorer.exe]
"DumpType"=dword:00000002
[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsWindows Error ReportingLocalDumpsExplorer.exe]
"DumpFolder"=hex(2):43,00,3a,00,5c,00,43,00,72,00,61,00,73,00,68,00,44,00,75,
00,6d,00,70,00,73,00,00,00

Запазете файла с име crash.reg
Иконата на файла трябва да изглежда така - Публикувано изображение

Стартирайте файла и изберете YES на въпроса от диалоговия прозорец.

При следващия краш би трябвало да се създаде лог файл в папката C:CrashDumps
Архивирайте файла и го качете на хостинг по-избор и след това публикувайте линк за download в следващия си коментар.

 

 

Поздрави!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет Георги,

 

Благодаря за разясненията и съветите. Ще напрявя пълна проверка на диск 'C' с 'chkdsk' вероятно тази вечер- сравненията между диск 'D' и въвшен диск отнеха над 10 часа, а искам и да кача някои неща online за всеки случай. Иначе вече създадох 'crash.reg' файл, предизвиках 'Crash' на Windows Explorer, архивирах 'Dump' файла и го качих:

 

http://ge.tt/9OPBmYB1/v/0?c

 

Помощтта, която ми оказваш, е безценна за мен. Преди време компютърът се рестартираше от само себе си е даваше 'Driver IRQL not less or equal' грешка. Успях да разбера, че я причинява Privatefirewall, която деинсталирах. Ще се радвам да разбера какво събаря Windows Explorer сега.

 

Хубав ден!

Редактирано от smaragdus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Мисля, че проблема ви се дължи на обвивката на програма imbatch.

 

SYMBOL_STACK_INDEX:  0

SYMBOL_NAME:  imbatchcontextmenuhandler_x64!DllUnregisterServer+e53

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: ImBatchContextMenuHandler_X64

IMAGE_NAME:  ImBatchContextMenuHandler-X64.dll

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  527f81b4

STACK_COMMAND:  ~50s; .ecxr ; kb

FAILURE_BUCKET_ID:  INVALID_POINTER_READ_c0000005_ImBatchContextMenuHandler-X64.dll!DllUnregisterServer

BUCKET_ID:  X64_APPLICATION_FAULT_INVALID_POINTER_READ_imbatchcontextmenuhandler_x64!DllUnregisterServer+e53

 

Отворете Autoruns и премахнете отметките пред следниите обекти =>

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Рестартирайте системата за да може модулите да се премахнат от процеса на explorer.exe (не че няма и програми с които това да стане и без рестарт - дори и едно рестартиране на explorer.exe би свършило работа), но за всеки случай. И след това вижте дали проблема остава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ImBatch е виновникът! Прав си! Рестартиране на 'explorer.exe' беше достатъчно. Когато нямам какво друго да правя, често пробвам разни програми и впоследствие забравям да ги премахна. Този ImBatch не знам дали съм го ползвал и 3 пъти. Живот и здраве като успея да разреша проблема с диска ще предприема масова чистка. Инак 'crash.reg' се оказа безкрайно полезен, преди съм правил 'dump' файлове само ръчно през 'Task Manager'.

 

Много съм ти задължен за огромната помощ, която ми оказа! Не знам как мога да ти се отблагодаря.

 

Не знам дали ползваш облачни услуги, но попаднах на една, която предоставя 1000 GB безплатно и дава по още 1 GB за всеки ден, през който е ползвана услугата- Yunio:

 

https://www.yunio.com/

 

http://www.softpedia.com/get/Internet/File-Sharing/Yunio.shtml - Yunio в Softpedia.

 

Ограниченията за безплатната услуга са- 5GB за едитичен качен файл, 10 сенхронизирани директории и 5 споделени директории. Разбира се когато става за такива услуги никога не е сигурно колко време ще просъществуват, за сега Yunio работи добре, но е качването е малко бавно.

 

Поздрави и всичко най-хубаво!

 

Асен

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Радвам се, че решихме проблема. Благодаря и за облачните услуги, но аз използвам MBAM Secure Cloud 100 GB, но като цяло ги избягвам, защото не се знае кой има достъп до тези хранилища. :)

 

Колкото до dmp файловете, crash.reg може да се променя според зависи какво искаме да направим, но е доста полезен. По-полезен се оказа обаче WindBG, инструмента за дебъг с чията помощ се разреши проблема. :)

 

Сега можеш да си направите вече един image и вече като смените хардиска и изчистите нежеланите програми, сканирайте за бацили, почистете диска с Disk Cleanup, Check Disk и Disk Defragmenter (или My Defrag) и вече направете нов image (+ DVD за възстановяване под Linux или Recovery Environment) в случай на срив.

 

Поздрави и хубав ден!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет Георги,

 

Занесох компютъра в сервиза на Toshiba и се оказа, че проблема е в диска. След седмица го подмениха. Image копията не проработиха- даваха грешка, така че загубих всички настройки. След две преинсталации най-накрая всичко изглеждаше добре, но след Windows Update този път диск D стана невидим. Пробвах отново System Restore, но веднага след него автоматично се включи Windows Updste, така че ефект никакъв- диск D продължава да е недостъпен. Тествах го с HDD Guardian- програмата не показва никакви проблеми с диска. Имам съмнения, че проблемът е причинен от Windows Updste, но не знам дали това е възможно. Чудя се мога ли да направя нещо преди пак да отида в сервиза. Съжалявам, че пак те занимавам с този рроблем.

 

Поздрави,

 

Асен

Редактирано от smaragdus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Снимка на DISK MANAGEMET можете ли да направите и да я качите тук?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Превет Samo,

 

Благодаря за ответа!

 

Изглежда, че проблема е в новия диск- HSGT (тази марка ми е неизвестна), с който подмениха стария (Toshiba). Направих нова проверка с HDD Guardian и програмата откри доста грешки (ще приложа снимки на грешките, както и снимка на Disk Mdndgement).

 

Въпреки че файловете не бяха големи, системата не ми позмоли да ги приложа, така че ги качих в интернет:

 

http://i44.tinypic.com/289bdrs.png - HDD Guardian - 001

 

http://i43.tinypic.com/2qmdedz.png - HDD Guardian - 002

 

http://i39.tinypic.com/2rqn8rp.png - HDD Guardian - 003

 

http://i42.tinypic.com/muebd1.png - Disk Managemennt

 

Явно проблема с новия диск и толкова сериозен, че не мога да копирам от десктопа- Explorer-а забива.

 

Поздрави,

 

Асен

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Превет Samo,

 

Благодаря за ответа!

 

Изглежда, че проблема е в новия диск- HSGT (тази марка ми е неизвестна), с който подмениха стария (Toshiba). Направих нова проверка с HDD Guardian и програмата откри доста грешки (ще приложа снимки на грешките, както и снимка на Disk Mdndgement).

http://www.hgst.com/about-hgst-storage - Hitachi и по точно 2.5 подразделението им е собственост на WD

На стационарен компютър ли го тествате този диск или на лаптоп? Гледам че другия ви диск е Тошиба(също 2.5). Пробвайте да го изтествате та друга машина, да не би пък да имате проблем с куплунгите между дъното и диска (много се съмнявам но все пак).

Иначе грешки има, не са толкова много, но за чисто нов диск не би трябвало да има никакви!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет Георги,

 

Занесох компютъра в сервиза на Toshiba и се оказа, че проблема е в диска. След седмица го подмениха. Image копията не проработиха- даваха грешка, така че загубих всички настройки. След две преинсталации най-накрая всичко изглеждаше добре, но след Windows Update този път диск D стана невидим. Пробвах отново System Restore, но веднага след него автоматично се включи Windows Updste, така че ефект никакъв- диск D продължава да е недостъпен. Тествах го с HDD Guardian- програмата не показва никакви проблеми с диска. Имам съмнения, че проблемът е причинен от Windows Updste, но не знам дали това е възможно. Чудя се мога ли да направя нещо преди пак да отида в сервиза. Съжалявам, че пак те занимавам с този рроблем.

 

Поздрави,

 

Асен

 

Здравей Асен,

 

Искаш да кажеш, че са ти заменили прецакания диск с друг прецакан? Лол...аз оак бих ги тормозил докато не получа удовлетворение докато е в гаранция... :)

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей Асен,

 

Искаш да кажеш, че са ти заменили прецакания диск с друг прецакан? Лол...аз оак бих ги тормозил докато не получа удовлетворение докато е в гаранция... :)

 

 

Поздрави!

Тези неща с лошо не стават! От сервиза не са му поръчали диск с проблеми специално за него... Дисковете се изпращат от доставчика, а там каква е "историята" никой не може да каже. Може да пратят refurbish, може да е късметлия и да нямат неговия капацитет наличен и да му го подменят с диск с по голям капацитет... Всякакви неща са ми са се случвали.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбира се, че е така...просто се чудих на късмета му. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте Георги и Samo,Благодаря за отговорите, мненията и информацията!Да, и новият диск ( в случая "C") се оказа дефектен. В сервиза на Toshiba уж го смениха с нов (пак HGST), уж смениха и клавиатурата, но тя има същия дефект- българската буква "Р" не свети добре. Но това не е голям проблем.Няколко дни уж всичко беше наред, но снощи направих Windows Update, приди малко пуснах компютъра и диск "D" отново е недостъпен. Този път CrystalDiskInfo и HDD Guardian не показват никакви грешки и проблеми. Не знам какво да мисля и какво да правя. Това, което ме смущава, е, че проблемите се появявят винаги след Windows Update (става въпрос за Windows 8, не за Windows 8.1). Чудя се може ли Windows Update да прецака диск. От месец и половина се занимавам само с правене на резервни копия, възстановяване и пренос на данни и инсталации и преинсталации на операционна система. Изморих се, омръзна ми, а и не мога нормално да работя на компютъра.В Computer Management диск "D" се вижда- Healthy (Active, Primary Partition), но през Windows Explorer е недостъпен- получавам следното съобщение: "Location is not available", "D: is not accessible.", "The device is not ready.".Ще се радвам да ми дадете съвет или насока. Наистина не знам какво да правя!Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей Асен,

 

Много странен проблем...или пробвайте със System restore и забранете Windows Update или вижте какви са настройките на правата за достъп до дяла (десен бутон на дял D: Properties => Security).

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.