Премини към съдържанието
showman1

Липса на мрежова готовност при TeamViewer под ХР

Препоръчан отговор


На единия от четирите ми компютъра, който е с Уиндоус ХР SP3 TeamViewer-а не иска да работи. Ето какво ми показва:

Публикувано изображение

 

Проблема се появи, когато бях с безплатната Авира, и версия 8 на вайвъра (повече от месец може би, не съм засичал). Махнах го, като махнах и Авирата, като използвах един инструмент на Авира за премахване на ключовете и в регистъра. Почистих с CCleaner-а и инсталирах безплатната версия на Аваст. Мина доста време от тогава, но сега като реших да инсталирам отново вайвъра (вече версия 9) и проблема отново се появи. Има ли начин да се оправи този проблем и как? Интернета ми е на Виваком с рутер (или модем както му викат те, ако това има значение).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само на тази машина ли е проблема ?

Коя версия на Team Viewer е инсталирана там ?

Ако е с по-нова от тази, с която се опитваш да влезеш -няма да стане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само на този е проблема. На другите три компютъра нямам проблеми. А и проблема го има още със стартирането на вайвъра без изобщо да опитвам свързване с друг компютър. Просто си пише отдолу (както се вижда на снимката): "Няма готовност. Моля проверете връзката си". То даже и ID и парола не излизат ако трябва от някой друг компютър от тези които имам да вляза в този!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проверете разрешено ли от защитната стена да има връзка с интернет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проверете разрешено ли от защитната стена да има връзка с интернет.

Разбира се, че е в изключенията на защитната стена на Уиндоус-а. Не ми се иска да преинсталирам заради една програма, пък и всичко си работи без проблеми (само вайвъра се опъва). Сигурно има нещо в регистрите, което е причинено от Авирата (защото тогава такава грешка показваше, когато се появи за първи път проблема), но там не знам какво да пипам и как.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

май ще трябва да го включиш в изключенията на антивирусната.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Включен е и пак го има проблема. Даже пробвах и без антивирусна програма и пак го има проблема. Явно нещо се е ошашавило в регистрите, ама като не знам какво да гледам и как да го оправя, ще чакам някакво решение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.