Премини към съдържанието
kastui

Не могa дa отвaрям никaкви стрaници в интернет

Препоръчан отговор


Не знaм кaкво стaнa,но немогa дa отворям никaкви стрaници в интернет. Пробвaх с много брaузъри, но с нито един не стaвa.Проблемa, е че могa дa тегля филми, могa дa ползвaм скaйп, но не могa дa отвaрям никaкви стрaници в интернет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На кой интернет доставчик си? Ако си с модем или рутер рестартирай устройството.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сигурно АДСЛ :) рестартирай модема и не ъплоудвай - гаси торент клиента :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Достaвчикa ми е Вивaком, пробвaх дa рестaртирaм модемa, но пaк не стaвa.Някaкви други предложения?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С каква Операционна Система си? Ако си с Windows 7 пробва ли troubleshooter-a за мрежата?

Пробвай да резетнеш настройките за интернета и по-специално DNS-а кеша е желателно да се почисти.

Можеш да пробваш и този файл и да видиш след рестарта дали има подобрение.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Достaвчикa ми е Вивaком, пробвaх дa рестaртирaм модемa, но пaк не стaвa.Някaкви други предложения?

123

Модема вдигнал ли е сесия ? кои диоди светят ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли мaлко по подробно зa тези нaстройки и зa troubleshout.Всички диоди нa модемa светят.Диодa нa internet и whan мигaт.Спиред мен проблемa е от вирус нaскоро инстaлирaх достa нещa.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирахте ли изобщо Internet.bat?

Отново не споменахте версията на Windows...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С windows 7 съм.Пaк питaм може ли дa ми обесниш по подробно зa нaстройките и troubleshot зaщото нямaм идея кaкво дa прaвя.Кaкво е товa internet.bat :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Т.е. стартирахте го и компютъра се рестартира?

Да видим какво е положението на софтуерно ниво:

 

 

СТЪПКА 1

 

 

Публикувано изображение
Моля изтеглете Farbar Service Scanner и я стартирайте.

 

  • [*]Сложете
всички отметки и натиснете бутона "Scan". [*]Ще се създаде лог файл с името (FSS.txt) в папката откъдето стартирате инструмента. [*]Прикачете лог файла в следващия си пост.

 

 

 

СТЪПКА 2

 

 

Публикувано изображение

  • [*]Отворете
следния сайт и изтеглете RKill.exe и ги запазете на вашия десктоп. [*]Стартирате програмата с двоен клик върху файла и изчакайте търпеливо. [*]След приключване на проверката ще се генерира лог файл с извършените процедури. [*]Прикачете лог файла в следващия си пост.

 

 

СТЪПКА 3

 

 

Публикувано изображение

  • [*]Изтеглете
MiniToolBox.exe и го запазете на десктопа. [*]Сложете всички отметки и натиснете Go. [*]Прикачете лог файла Result.txt в следващия си пост.

 

PS: И пишете на кирилица!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как стоят нещата ако пробвате да се вържете по ЛАН (с адаптера на Realtek), не през безжичната?

Също така временно пробвайте да спрете Hamachi, защото съм чел из нета за проблеми причинени от него.

 

Intel® Centrino® Wireless-N 100 = Wireless Network Connection (Connected)
Hamachi Network Interface = Local Area Connection 2 (Connected)
Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter = Wireless Network Connection 2 (Media disconnected)
Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter = Wireless Network Connection 3 (Media disconnected)
Realtek PCIe GBE Family Controller = Local Area Connection (Media disconnected)

 

Иначе настройките за интернет изглеждат наред, при пинга до google/yahoo няма загуба на пакети и връзката е активна:

 

Connection Status:
==============
Localhost is accessible.
LAN connected.
Google IP is accessible.
Google.com is accessible.
Yahoo.com is accessible.

 

Бтв, при проверката с FSS не сте сложили всички отметки...повторете проверката с всички отметки сложени.

 

И нещо важно - вижте настройките на стената - пробвайте да ги резетнете по-следния начин:

 

Отворете Start => в полето за търсене въведете CMD.exe => кликнете с десен бутон върху файла и изберете RUN AS ADMINISTRATOR.

 

Въведете следната команда и натиснете Enter след нея:

 

netsh advfirewall reset

 

Вижте дали проблема остава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.