Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Добър вечер! Не знам дали този е правилният раздел, но ми трябва помощ. Имам настонел компютър и преносим, на настолния тегля с 6 MB (близо 7), но когато тегля през преносимия компютър скоростта едва стига 1.2 МБ. След това почва постепенно да пада и се губи интернет връзката. Програмта която използвам е utorrent.Please help me! :)

Редактирано от Иван(: (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добър вечер! Не знам дали този е правилният раздел, но ми трябва помощ. Имам настонел компютър и преносим, на настолния тегля с 6 MB (близо 7), но когато тегля през преносимия компютър скоростта едва стига 1.2 МБ. След това почва постепенно да пада и се губи интернет връзката. Програмта която използвам е utorrent.Please help me! :)

Лаптопа безжична връзка ли ползва? И ограничил ли сте броя на връзките на торент клиента?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лаптопа безжична връзка ли ползва? И ограничил ли сте броя на връзките на торент клиента?

Да на безжична връзка е. Това не го разбрах. ;д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да на безжична връзка е. Това не го разбрах. ;д

Тогава е нормално скоростта ви да е по-ниска, особено ако ползвате G стандарта и/или канала е натоварен

Торент клиентите имат настройки с които можете да ограничите скорости, брой връзки и т.н. Има специална тема за вашата програма, намерете я из форума и я прегледайте

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава е нормално скоростта ви да е по-ниска, особено ако ползвате G стандарта и/или канала е натоварен

Торент клиентите имат настройки с които можете да ограничите скорости, брой връзки и т.н. Има специална тема за вашата програма, намерете я из форума и я прегледайте.

Знам, че е нормално просто го споменах. Но, защо спира интернет връзката?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Знам, че е нормално просто го споменах. Но, защо спира интернет връзката?

Предполагам торент клиента е проблема, написах ви по-горе какво да направите

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам торент клиента е проблема, написах ви по-горе какво да направите

Пробвах няколко торент клиента и същата работа. Няма никакви ограничения..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах няколко торент клиента и същата работа. Няма никакви ограничения..

Вие трябва да го конфигурирате!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кое?

торент клиента

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ! При нормални обстоятелства торент клиента си работи добре без каквито и да са настройки . Ако при самата инсталация на програмата (utorrent) , не е пипал нищо по настройки , то тогава  да изтрие всички пуснати торенти който е заредил , да пусне само един за ново сваляне . Ако проблема е същия , то съм близо до мисълта че има проблем с интернет връзката по-скоро , от колкото с програмата .

Автора на темата да каже с този лаптоп само при теглене ли има проблем с връзката или и за друго му бави и т.н . Да види състоянието на връзката ( не се знае каква ОС използва ), но да види елементарното нещо - при отворен браузър и заредена примерно страница от Калдата , какви са стойностите за получени и изпратени пакети. Да не се окаже че разликата е нищожна , та дори получените да са по-малко от изпратените .

 

Редактирано от PC doctor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ! При нормални обстоятелства торент клиента си работи добре без каквито и да са настройки . Ако при самата инсталация на програмата (utorrent) , не е пипал нищо по настройки , то тогава  да изтрие всички пуснати торенти който е заредил , да пусне само един за ново сваляне . Ако проблема е същия , то съм близо до мисълта че има проблем с интернет връзката по-скоро , от колкото с програмата .

Автора на темата да каже с този лаптоп само при теглене ли има проблем с връзката или и за друго му бави и т.н . Да види състоянието на връзката ( не се знае каква ОС използва ), но да види елементарното нещо - при отворен браузър и заредена примерно страница от Калдата , какви са стойностите за получени и изпратени пакети. Да не се окаже че разликата е нищожна , та дори получените да са по-малко от изпратените .

 

Публикувано изображениеБез име.png

Здравейте и на Вас! Изтрих всички торенти и почнах да свалям нов, но пак същата работа. Стигна до 5 % и постепенно почна да пада скоростта, и интернет връзката прекъсна.. Използвам Windows 8.1 Pro. Интернета спира само когато тегля, инак няма проблем. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ! При нормални обстоятелства торент клиента си работи добре без каквито и да са настройки . Ако при самата инсталация на програмата (utorrent) , не е пипал нищо по настройки , то тогава  да изтрие всички пуснати торенти който е заредил , да пусне само един за ново сваляне . Ако проблема е същия , то съм близо до мисълта че има проблем с интернет връзката по-скоро , от колкото с програмата .

Автора на темата да каже с този лаптоп само при теглене ли има проблем с връзката или и за друго му бави и т.н . Да види състоянието на връзката ( не се знае каква ОС използва ), но да види елементарното нещо - при отворен браузър и заредена примерно страница от Калдата , какви са стойностите за получени и изпратени пакети. Да не се окаже че разликата е нищожна , та дори получените да са по-малко от изпратените .

 

Публикувано изображениеБез име.png

Здравейте и на Вас! Изтрих всички торенти и почнах да свалям нов, но пак същата работа. Стигна до 5 % и постепенно почна да пада скоростта, и интернет връзката прекъсна.. Използвам Windows 8.1 Pro. Интернета спира само когато тегля, инак няма проблем. 

post-339288-0-32966700-1388493514_thumb.

 

post-339288-0-34332000-1388493812_thumb.

Редактирано от Иван(: (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте и на Вас! Изтрих всички торенти и почнах да свалям нов, но пак същата работа. Стигна до 5 % и постепенно почна да пада скоростта, и интернет връзката прекъсна.. Използвам Windows 8.1 Pro. Интернета спира само когато тегля, инак няма проблем.

Хайде сега се върнете на това, което аз ви казах и ограничете скоростта на теглене, качване, както и броя на връзките на вашия торент клиент!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде сега се върнете на това, което аз ви казах и ограничете скоростта на теглене, качване, както и броя на връзките на вашия торент клиент!

Ограничих ги и пак същата работа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ограничих ги и пак същата работа.

На какви стойности? И прочетохте ли темата, която ви препоръчах?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На какви стойности? И прочетохте ли темата, която ви препоръчах?

На 5000 kb/s и пак същата работа. И не, не можах да намеря тази тема..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На 5000 kb/s и пак същата работа. И не, не можах да намеря тази тема..

На първата страница на раздела за проблеми с програми: http://www.kaldata.com/forums/topic/154640-%C2%B5torrent-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8-%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B0/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нищо не намерих за моят проблем..

Прочетете темата и вижте как да ограничите броя на връзките

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробва ли клиент различен от Юторент - например QbitTorrent?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробва ли клиент различен от Юторент - например QbitTorrent?

Пробвах няколко и пак същата работа. Сега съм пуснал един торент и всичко върви добре, не спира нета и скоростта е добра!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема в тази ситуация според мен се дължи на самата интернет връзка . Както е видно от снимките на състоянието , които е показал автора . При обикновено браузване или гледане на някой клип , връзката покрива тези изисквания . Когато се стигне до сваляне чрез торент клиент , връзката постепенно намалява и изчезва поради малкото количество получени пакети . С времето ( минута - две ) стойността в разликата се увеличава поради и обратната връзка през торент клиента ) . Това продължава докато получените пакети тотално намалеят или се спре получаването им за сметка на изпратените и ...... интернет спира .

Както съм показал в предния си пост , връзката за да е добра , трябва да представлява това което е видно на моята снимка , близко , или поне минимално получените пакети да са повече от изпратените .

Съвета ми към автора на темата е да се обади на доставчика си на интернет , да се провери връзката до рутера . Ако тя е добра , то тогава на място да дойде техник или човек който разбира  и да оправи тези неща . Докато това не влезе в норми , проблем винаги ще има , без значение какви торент клиенти ще се използват .

Успех желая .

Редактирано от PC doctor (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема в тази ситуация според мен се дължи на самата интернет връзка . Както е видно от снимките на състоянието , които е показал автора . При обикновено браузване или гледане на някой клип , връзката покрива тези изисквания . Когато се стигне до сваляне чрез торент клиент , връзката постепенно намалява и изчезва поради малкото количество получени пакети . С времето ( минута - две ) стойността в разликата се увеличава поради и обратната връзка през торент клиента ) . Това продължава докато получените пакети тотално намалеят или се спре получаването им за сметка на изпратените и ...... интернет спира .

Както съм показал в предния си пост , връзката за да е добра , трябва да представлява това което е видно на моята снимка , близко , или поне минимално получените пакети да са повече от изпратените .

Съвета ми към автора на темата е да се обади на доставчика си на интернет , да се провери връзката до рутера . Ако тя е добра , то тогава на място да дойде техник или човек който разбира  и да оправи тези неща . Докато това не влезе в норми , проблем винаги ще има , без значение какви торент клиенти ще се използват .

Успех желая .

Като се обадя на тия нещастници от blizoo, какво да им кажа? "Здравейте, искам да проверя дали връзката до рутера е добра." - Така ли? :D

Редактирано от Иван(: (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обаждаш се и казваш че желаеш да ти се направи проверка на връзката . Ако пък и рутера е техен ,още повече си си в правото да искаш проверка и самото устройство и връзката след него на място .

То както беше написал един колега тук преди време " От Близу бягай далече " , ама нейсе . Викай ги , не ги жали .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Valentin Monov
      Здравейте , купих си нов фотоапарат nikon colop и ми прави проблеми. Като направя снимка на някакъв обект, ръбовете на обекта са назъбени когато се гледа отдалечено снимката във Photoshop. Някой може ли да ми помогне. Благодаря предварително!

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.