Премини към съдържанието
hoho1234

Струва ли си да продължавам лечението

Препоръчан отговор


Здравейте имам едно запитване  сличват се някои страдни неща с мен и лекарите само ми предписват лекарства който не са за мен

 

това което се случва с мен е че когато съм ядосан / нервен получавам нещо като нервна криза

поне аз така си го обеснявам

 

значи когато се изнерва до такава степен че да стане става следното

 

лицето/рацете/краката боквално цялото тяло ми изтръпва "ако се сещате онова чуство за мравучкане когато някои спи цяла вечер върхо раката си" представете си го на цялото тяло.

пръстите на рацете ми почват да се криват на всички страни последния път когато стана това

палецат каде не ми се обърна на обратно сърцето ми само кадето не изкача не мога да дишам

 

и много други неща като не описуемата болка в рацете когато трае това и след всяка става все по зле рацете ми треперят не постоядно но се вижда

 

повечето от вас ще кажат иди на лекар да те прегледат но аз ходих на лекар единственото което правеха погледнеха ме от страни чукнеха ме с едно чукче по крака и ми предпише някаква рецепта с успокоителни

 

само че за момче на 20 години лекарства като

Ривотрил

мета диазепан

диазепан

и още 4 които не им помна имената защото само по веднъж ги пих и ги хвърлах защото не ми влиаеха много добре давах по 50/100 лв за преглед и нито един път не ме пращат на иследване даже последния път когато стана това от бърза помощ ми казаха че това даже не е заболаване а инат???? някои приятели ми казват че според тях съм бил получил инсулт ама няма как да напиша това ако получа 4 инсулта? даже след последния път не мога да спя почти много заради сърце биене

 

заради това пиша тази тема ако някои има убеснение ще се радвам да го ислушам

 

извинявам се ако има правописни грешки

 

П/С казвам се Илия

Редактирано от hoho1234 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сериозен невролог и второ мнение, а диазепам да се приема от 20-годишно момче звучи наистина гадно, особено ако е продължително, но не правете нищо на своя глава.

 

Иначе в кръга на шегата: вие сте идеален за ринга. То де шега, де не, де. Движение, може да се запишите на някакъв спорт с интензивни натоварвания, но не вдигане на тежести!, може да се допитате до фитнес-инструктор или да запишете някой динамичен спорт - бадмингтон-а да речем е изключително динамичен спорт, който ще ви изцеди всяка нерва (ако след три часа търчене все още имате сила да се нервите значи сте Батман). Бих ви казал карате или кикбокс, но да не вземе да стане някоя беля, а кой знае всъщност (тренировките по бойни спортове обикновено са изключително натоварващи и продължителни. След една тренировка ще спите като къпан! Обаче ако изберете тях по-добре в началото да не се впускате в спаринги...). След това диета - предписана от диетолог.

 

Но най-важното намерете сериозен невролог. Това ми идва наум. Успех!

Редактирано от Методи Дамянов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сериозен невролог и второ мнение, а диазепам да се приема от 20-годишно момче звучи наистина гадно, особено ако е продължително, но не правете нищо на своя глава.

 

Иначе в кръга на шегата: вие сте идеален за ринга. То де шега, де не, де. Движение, може да се запишите на някакъв спорт с интензивни натоварвания, но не вдигане на тежести!, може да се допитате до фитнес-инструктор или да запишете някой динамичен спорт - бадмингтон-а да речем е изключително динамичен спорт, който ще ви изцеди всяка нерва. Бих ви казал карате или кикбокс, но да не вземе да стане някоя беля, а кой знае всъщност (тренировките по бойни спортове обикновено са изключително натоварващи и продължителни. След една тренировка ще спите като къпан! Обаче ако изберете тях по-добре в началото да не се впускате в спаринги...). След това диета - предписана от диетолог.

 

Но най-важното намерете сериозен невролог. Това ми идва наум. Успех!

Забравих да добава работа строителство по точно покриви по прифесия съм заварчик първа категория но не го практикувам почти а там натоварването си е доста повче от колкото в фитнеса а за невролог обиколих цяла софия без никакв резултат

Редактирано от hoho1234 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми може тогава да е на психична основа или тея просто не стават и затова ви тъпчат с диазепам.

 

Виж, човек, не знам. Това е форум. Принципно е по-добре е офлайн съвет да приемеш, отколкото онлайн, когато става дума за здравето ти.

Редактирано от Методи Дамянов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми принципно заради това питам за савет ;) за психична основа мм че съм преживял много да но едва ли всичко идва след като се ядосам ...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо- добре е да се изключи органичен процес, т.е. видима патология в главния мозък, защото понякога това са първите прояви на съдова малформация или обемен процес. Това става с КТ или при още по-добре ЯМР. Ако нищо не се открие- съветвам те да се обърнеш към психиатър, защото това може да помогне с контрола на емоциите. Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.