Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, от няколко дни ползвам телефона, но след безкрайните ми опити да се свържа през wi-fi реших да пробвам тук, ако някой знае нещо по въпроса. Да уточня - телефона уж се свързва към уай-фай мрежата, която му задам, но реално няма никой, не мога да вляза никъде. Версията на софтуера ми е 4.12 . Четох в чуждестранни сайтове и установих, че много хора имат същия проблем, но решение не намерих. От други места разбрах, че след ъпдейт се оправяли много проблеми (не знам дали този се оправя), но в сайта на нокиа пише, че Аша 210 няма възможност за ъпдейт през кабел, а само безжично  :ohmy:  И накрая се получава тоя затворен кръг. Хайде някой ако се е преборил да казва как става. Благодаря предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не направиш рекламация на магазина откъдето е купена и да си решиш проблема. Или искаш да не ти признаят гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защото незнам дали е за рекламация или нещо аз пропускам. Ако проблемът се решава по някакъв начин, известен на потребителите, предпочитам така, от колкото да се занимавам със сервизи, да си губя времето, да ходя няколко пъти... В крайна сметка ще отида, но искам да знам дали има решение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защото незнам дали е за рекламация или нещо аз пропускам. Ако проблемът се решава по някакъв начин, известен на потребителите, предпочитам така, от колкото да се занимавам със сервизи, да си губя времето, да ходя няколко пъти... В крайна сметка ще отида, но искам да знам дали има решение.

 Това може да е дефект на самия телефон. Имам приятел, който е със същата Asha, но не се е оплаквал за проблем с Wi-Fi мрежата. Занеси телефона на сервиз. Ако има дефект ще се смени. Ако се налага upgrade на софтуера там ще го направят без да има риск. Не знам какво толкоз има да се разправяш по сервизи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Valentin Monov
      Здравейте , купих си нов фотоапарат nikon colop и ми прави проблеми. Като направя снимка на някакъв обект, ръбовете на обекта са назъбени когато се гледа отдалечено снимката във Photoshop. Някой може ли да ми помогне. Благодаря предварително!

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.