Премини към съдържанието
С. Кондуров

Проблем с таблет Престижио мултипад.

Препоръчан отговор


Здравейте съфорумци. Моята братовчедка си купи Престижио мултипад хд 7.0. Има го от около 2 месеца. Проблема се появи преди няколко дена и той се състои в това:Когато малкия и брат е играл на него и батерията му паднала, след като го включили е излезнал екрана с първоначалните настройки на таблета, дата, час, език, клавиатура и т.н. и т.н. След това я пита дали да инсталира програми като тубата и др. такива приложения, абе все едно сега го взима от магазина. Това е всеки път когато се изключи и се включи таблета. Това като проблем ли да го приемам или е нормално. И ако е проблем в какво се състои.Благодаря ви предварително, колеги!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не е нормално, но марката е куца. Да му даде един ресет, да видим дали ще има този проблем после.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че фабричните настройки няма да разреши проблема, защото като се изключи се ресетва таблета. Решението е или ъпдейт (ако има) или сервиз.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че фабричните настройки няма да разреши проблема, защото като се изключи се ресетва таблета. Решението е или ъпдейт (ако има) или сервиз.

Ъпдейта е последна версия на софтуера, няма друга налична.

Друго решение освен сервиза? Той мисля, че е в гаранция, но дали тя покрива тази повреда ако мога така да я нарека.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Покрива,покрива :) 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се направи един хард ресет и да се види дали ще го прави пак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се направи един хард ресет и да се види дали ще го прави пак.

Как да го направим този хард ресет?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиваш в настройките (Settings) След това трябва да има опция Backup and Reset или нещо такова. Трябва да намериш опция, под меню или избор в който да присъства Factory Data Reset или Hard Reset и това е. Ресваш го и готово.

 

Ако не си сигурен, изброй ми всички възможности в ляво на настройките (менютата).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ресета значи да му върне фабричните настройки ли?

Да точно, това значи. До колкото разбрах, таблета си работи.? Влез в настройки -> памет -> Възстановяване на фабричните данни. При мен на асуса е по-следния начин. Настройки->Резервни копия и нулиране->Възстановяване на фабричните настройки.П.с. Ако това не стане, пробвай това: Взето от руския сайт на Prestigio: 

За да направите hard reset по втория начин (бел.прев. - като първи е описан способът от меню Settings > Factory Reset) ще ви е необходим персонален компютър и USB кабел към устройството. Сега, включете USB кабела и натиснете едновременно и двата бутона за увеличаване и намаляване на звука. В същото време, без да ги отпускате, натиснете бутона за включване.След кратък интервал от време таблетът ще извибрира, след което отпуснете бутона за включване (бел. прев. ..., но продължавайте да задържате натиснати бутоните за звука!). Таблетът ще отвори стандартно меню (бел. прев. - сега вече отпуснете бутоните за звука), в което ще присъстват следните позиции: рестарт, factory reset, префлашване на ROM от SD-картата и почиставане на кеша. В този случай ни интересува factory reset. Тази функция ще извърши hard reset на вашето устройство. (бел. прев. - функцията се избира с движение през менюто с бутоните за звука, а изпълението е след КРАТКО натискане на бутона за включване).

Редактирано от Малкия стар войник (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да точно, това значи. До колкото разбрах, таблета си работи.? Влез в настройки -> памет -> Възстановяване на фабричните данни. При мен на асуса е по-следния начин. Настройки->Резервни копия и нулиране->Възстановяване на фабричните настройки.П.с. Ако това не стане, пробвай това: Взето от руския сайт на Prestigio: 

За да направите hard reset по втория начин (бел.прев. - като първи е описан способът от меню Settings > Factory Reset) ще ви е необходим персонален компютър и USB кабел към устройството. Сега, включете USB кабела и натиснете едновременно и двата бутона за увеличаване и намаляване на звука. В същото време, без да ги отпускате, натиснете бутона за включване.След кратък интервал от време таблетът ще извибрира, след което отпуснете бутона за включване (бел. прев. ..., но продължавайте да задържате натиснати бутоните за звука!). Таблетът ще отвори стандартно меню (бел. прев. - сега вече отпуснете бутоните за звука), в което ще присъстват следните позиции: рестарт, factory reset, префлашване на ROM от SD-картата и почиставане на кеша. В този случай ни интересува factory reset. Тази функция ще извърши hard reset на вашето устройство. (бел. прев. - функцията се избира с движение през менюто с бутоните за звука, а изпълението е след КРАТКО натискане на бутона за включване).

Благодаря ти много, утре ще ми го донесат евентуално и ще видя дали ще мога да реша проблема. Още веднъж благодарности за изчерпателния ти отговор!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако, има нещо пиши. Ще се радвам да ти помогна. Лека и спокойна вечер. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът на таблета е, че прави хард ресет при всяко включване. Как ще се оправи това с хард ресет?...  :angry:

 

Въобще не се занимавай. Това е дефект, и то фабричен. Братовчедка ти да го връща там, откъдето го е взела - да ѝ го ремонтират, или подменят.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах една колежка, нейния таблет беше някакъв китайски, имаше същия проблем. Оправи се след хард ресет, за това му предпожих да пробва този вариант. При нея така се оправи проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оправи се с reset от настройките, т.е. factory reset. Благодаря на всички, ако се случи отново има си гаранция да си го оправят. Мерси на всички отзовали се. Искренни благодарности на Малкия стар войник.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът на таблета е, че прави хард ресет при всяко включване. Как ще се оправи това с хард ресет?...  :angry:

 

Въобще не се занимавай. Това е дефект, и то фабричен. Братовчедка ти да го връща там, откъдето го е взела - да ѝ го ремонтират, или подменят.

Мисля, че трябва да си редактираш поста.! Явно проблема, се реши с един ресет.?

Оправи се с reset от настройките, т.е. factory reset. Благодаря на всички, ако се случи отново има си гаранция да си го оправят. Мерси на всички отзовали се. Искренни благодарности на Малкия стар войник.

Бях на 98 % , че след ресет/а ще се оправи. Дано повече да не се наложи, да прави ресет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да си редактираш поста.! Явно проблема, се реши с един ресет.?

Нямам такова намерение. Това поведение не е нормално, и е признак за дефект. Едно връщане към фабричните настройки не е оправило нищо, просто за момент е заличило симптомите.

 

А ти по-добре поработи малко върху правописа си, вместо да ме мислиш дали трябва да си редактирам постовете.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде неискам темата да става повод за спорове и караници. Така или иначе ги посъветвах да си ползват гаранцията. Вече всичко си за тяхна сметка.Радвам се, че ми помогнахте.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямам такова намерение. Това поведение не е нормално, и е признак за дефект. Едно връщане към фабричните настройки не е оправило нищо, просто за момент е заличило симптомите.

 

А ти по-добре поработи малко върху правописа си, вместо да ме мислиш дали трябва да си редактирам постовете.

Ха-ха-ха , извинявам се за спама, но какво ми е на правописа.?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.