Премини към съдържанието
Vladodi

Nokia сервиз - некадърни лъжци

Препоръчан отговор


Никога вече Nokia. След като веднъж не можаха да оправят телефона  в гаранционния сервиз, вторият път ми го върнаха с отказана гаранция, защото бил мокрен. Лъжа която разбира се е недоказуема и най-удобна. Много интересно как повтаряше един и същи дефект и нов и уж мокрен. Nokia България = некоректни лъжци.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като не си доволен от гаранционния сервиз, плащаш си за ремонта на друг по твой избор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

телефоните нямаха ли едни лепенки които се оцветяват в червено когато се намокрят ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога вече Nokia. След като веднъж не можаха да оправят телефона  в гаранционния сервиз, вторият път ми го върнаха с отказана гаранция, защото бил мокрен. Лъжа която разбира се е недоказуема и най-удобна. Много интересно как повтаряше един и същи дефект и нов и уж мокрен. Nokia България = некоректни лъжци.

Тук ще ви дадат адекватен отговор http://www.gli.government.bg/page.php?c=3

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

телефоните нямаха ли едни лепенки които се оцветяват в червено когато се намокрят ?

Те имат, но кой ще ти ги покаже!? :whist:


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз през 2012 имах ядове с нокия и никога повече не си взех нокия и няма и да си взема! Бях си взел Nokia Asha 202. Още първата седмица почна да се изключва и да се рестартира сам. Не съм го мокрил нито изпускал. Занесох го в хенди, откъдето го купих и ми приеха гаранцията. Отиде на сервиз и го бавиха 3-4 седмици накрая ми го върнаха и уж бил оправен, но после почна тъча да отказва и пак почна да се рестартира и го носих на сервиз поне 6 пъти все проблеми и проблеми, после ми го смениха с нов и пак имах проблеми, накрая им вдигнах скандал как може да го нося толкова много пъти и да ми го връщат със същия проблем или още по-зле, нищо не ми казаха мълчаха като мишки. Накрая ми омръзна и го продадох. На никой не препоръчвам да си взима нокия.

Редактирано от ComerciaL (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз през 2012 имах ядове с нокия и никога повече не си взех нокия и няма и да си взема! Бях си взел Nokia Asha 202. Още първата седмица почна да се изключва и да се рестартира сам. Не съм го мокрил нито изпускал. Занесох го в хенди, откъдето го купих и ми приеха гаранцията. Отиде на сервиз и го бавиха 3-4 седмици накрая ми го върнаха и уж бил оправен, но после почна тъча да отказва и пак почна да се рестартира и го носих на сервиз поне 6 пъти все проблеми и проблеми, после ми го смениха с нов и пак имах проблеми, накрая им вдигнах скандал как може да го нося толкова много пъти и да ми го връщат със същия проблем или още по-зле, нищо не ми казаха мълчаха като мишки. Накрая ми омръзна и го продадох. На никой не препоръчвам да си взима нокия.

Подобен случай имах и аз със моя Galaxy Y. Носих го на мтел на гаранционен ремонт поради това че дисплея спря да работи. Дори не се сетиха да ми се обадят, че телефона ми е пристигнал. Трябваше след месец и половина да ходя до магазина за да питам какво става, и кога имат намерение да ми го върнат. Момичето на касата ми каза, че при тях не е пристигал, но щяла да провери и да ми се обади по-късно. Точно след минути кога пресичах булеварда на светофара ми се обажда с думите "ми господине, телефона Ви е при нас, елате да си го вземете". Дисплея беше оправен, но тъча отказва, и е на принципа тука има, тука няма. Повече дори не съм си правил и труда да го нося. Тотална е демагогията с тези сервизи.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Авторът получава +1 от мен.

Имах една Nokia 500, която също имаше толкова много проблеми, толкова тъп и бъглив симбиан, но и страшно много хардуерни проблеми - дисплеят се прееба, жака за слушалки, симбиана стана нещо интересно с него и изведнъж ми изчезнаха половината нещо от операционната на телефона и поддръжката на нокия са такива малоумници, които знаят по-малко и от мене. Същото и със сервиза им. Наложи се сам да го оправям, първо се мъчих да му преинстална симбиана, уж ставало от Nokia PC Suite, ама и това приложение за компа е толкова некадърно написано, тежко и бъгливо и в крайна сметка нищо не можах да направя, защото при преинсталирането PC Suite гръмна и се затвори. И така. Писна ми. Ударих му един флаш на симбиан версия забравих коя, чаках 5-10 минути и телефона тръгна. Хич не ми пука какво е станало с гаранцията. Те и без това си бяха пълни малоумници и беше излишна.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Те имат, но кой ще ти ги покаже!? :whist:

 

Ами на някои телефони като се махне батерията се виждат :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами на някои телефони като се махне батерията се виждат :)

Ясно това, аз говорех за тия от сервиза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че става въпрос за "сервиза" - Мост компютърс - това са жалките измамници и поредното недоразумение на Нокиа България!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и какво имат мост с нокия? освен че са "източника" на нокиите за операторите и въобще за "пазара"?

единствения сервиз, който може да се каже че е сервиз "Нокиа" е във варна и момчетата си вършат работата перфектно

за пример - сменен тъч панел на нокиа 820

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оторизиран сервиз на Nokia за България е Омнител, а не Мост :) ако искаш може да пробваш да се свържеш с тях и да видиш какво ще кажат те по въпроса.

 

Колкото до мост ... един път, от сервиза в който работех, искахме да поръчаме охлаждане за лаптоп което те имаха налично. Не ни го изпратиха, искаха да изпратим лаптопа за да го поставят те и ест. да си платим за услугата. Лаптопа не беше гаранционен към тях нито купуван от тях :)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оторизиран сервиз на Nokia за България е Омнител, а не Мост :) ако искаш може да пробваш да се свържеш с тях и да видиш какво ще кажат те по въпроса.

 

Колкото до мост ... един път, от сервиза в който работех, искахме да поръчаме охлаждане за лаптоп което те имаха налично. Не ни го изпратиха, искаха да изпратим лаптопа за да го поставят те и ест. да си платим за услугата. Лаптопа не беше гаранционен към тях нито купуван от тях :)

Били са Омнител от 2014г. са Мост, поне така твърдят в Технополис.

последно most или nokia... май не си си изяснил нещата...

Изяснил съм нещата ти не си чел внимателно. Нокиа България е фирма фантом без адрес, контакти  и т.н не можеш нито да се свържеш с тях нито да намериш седалище на фирмата. Те имат гаранционни сервиз и в момента той е Мост. За мен Нокиа носи отговорност защото са избрали поредните мошеници за гаранционен сервиз

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами от Nokia България казват, че е омнител. Вчера в страницата си във FB са дали за контакт сайта на омнител като техен оторизиран сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2.  Фирма НОКИА БЪЛГАРИЯ 3.  Правна форма Еднолично дружество с ограничена отговорност   4.  Изписване на чужд език NOKIA BULGARIA EOOD   5.  Седалище и адрес на управление БЪЛГАРИЯ област София (столица), община Столична гр. София 1407 район р-н Лозенец бул. НИКОЛА ВАПЦАРОВ No 53, ет. 2, ап. офис сграда Чаленджър  

 

това първо

второ сервиза на нокиа-та ти, докато е в гаранция, се поема от оторизирания сервиз на "продавача" (Технополис България ЕАД) който в този случай е MOST компютърс (което е логично след като е и дистрибутор)

нокиа нямат нищо общо с ремонта на устройството освен марката и подсигуряването (може би, тук не е сигурно) на резервни части - така че бегом в КЗП за оплакване от мост и/или технополис

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2.  Фирма НОКИА БЪЛГАРИЯ 3.  Правна форма Еднолично дружество с ограничена отговорност   4.  Изписване на чужд език NOKIA BULGARIA EOOD   5.  Седалище и адрес на управление БЪЛГАРИЯобласт София (столица), община Столичнагр. София 1407район р-н Лозенецбул. НИКОЛА ВАПЦАРОВ No 53, ет. 2, ап. офис сграда Чаленджър  

 

това първо

второ сервиза на нокиа-та ти, докато е в гаранция, се поема от оторизирания сервиз на "продавача" (Технополис България ЕАД) който в този случай е MOST компютърс (което е логично след като е и дистрибутор)

нокиа нямат нищо общо с ремонта на устройството освен марката и подсигуряването (може би, тук не е сигурно) на резервни части - така че бегом в КЗП за оплакване от мост и/или технополис

 

Благодаря за информацията!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колкото знаят как да ти го оправят, толкова и ти си наясно къде да го носиш.

Г-н професор уреда се носи там от където си го закупил. Такива са гаранционните условия. Темата е за гаранционния сервиз и неадекватното му отношение към клиента, ако трябваше да плащам за ремонт щях да си купя нов телефон.
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едно приятелче си купи Нокия 801 мисля беше заради ОС Симбиан да ползва на Гармин картите. От групата трима имат такива телефони и работят перфектно, но на тоя GPSа не работи и отказаха да му го ремонтират или сменят като твърдяха, че тоя модел няма GPS !

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едно приятелче си купи Нокия 801 мисля беше заради ОС Симбиан да ползва на Гармин картите. От групата трима имат такива телефони и работят перфектно, но на тоя GPSа не работи и отказаха да му го ремонтират или сменят като твърдяха, че тоя модел няма GPS !

Аз подадох жалба в КЗП. Знам че няма да ми решат проблема, но поне ще тормозят мошениците с проверка та ония да разберат, че не винаги номерата им ще остават без последствия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз подадох жалба в КЗП. Знам че няма да ми решат проблема, но поне ще тормозят мошениците с проверка та ония да разберат, че не винаги номерата им ще остават без последствия.

И до КЗП писа, но телефона е купен от софийска фирма по куриер до Пловдив. И пловдивската КЗП изпрати сигнала до софийската КЗП и  там вече всичко се разпадна !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И до КЗП писа, но телефона е купен от софийска фирма по куриер до Пловдив. И пловдивската КЗП изпрати сигнала до софийската КЗП и  там вече всичко се разпадна !!!

За съжаление в България е така. Другото, което може да направи е да разкаже на максимален брой хора за изродите които са го излъгали, защото  анти-рекламата е най-лошото  за търговските фирми.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като подадох жалба до КЗП и те се намесиха, днес ми се обадиха от магазина,че ще ми сменят телефона. КЗП си свършиха работата професионално и съвестно, ако всички институции работеха така България щеше да е по-добро място за живот. Търсете си правата!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.