Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте . Реших скоро да си купувам първата ми кола . Искам да е бърза евтина и икономична , ако по възможност може да е 4-вратка  . Разглеждах Bmw 318 tds , seat ibiza 1.9 tdi . golf 3 1.9 sdi  но не ми допадат. Някъде към 3000 лв и към 100 коня  разход 8-9/100 - 5-6/100 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

seat ibiza/ford fiesta/ford focus/гоуфо Свестни BMW-та адски трудно се намират за 3000лв.Аз бих заложил на ибиза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ford Focus MK1 са добри коли ... скоро в една статия за най добрите коли на века беше на 2 ро място ако не се лъжа ... Seat Ibiza / VW Golf 3 ... това са другите две възможности както ти е предложил колегата ... аз карах един Seat Cordoba 1.9 и съм доволен ... не се тикай между шамарите с тия BMW та ... за 3000 лева ще си вземеш торба с ядове ... Golf 3 мисля че е най добрия вариант ... ако си намериш хубав Ford Focus 1.8 ... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За 3000 аз не бих заложил на нищо. Още повече, ако това са всички пари, включително регистрация и смяна на това-онова.  Брат ми миналата зима взе подобна кола и му излезе дори 3500 след регистрациите, но няма да ти разправям колко проблеми имаше зимата. Първо акумулаторът му се оказа изтощен. Второ, тия дето му сменяли антифриза, явно са налели течност само в малкия кръг и на финала се оказа почти без антифриз. Трето, понеже колата бе карана на газ, разходът на гориво бе и е поне с 50% над нормалното, ако автомобила е нов или в изправност. Четвърто, минат не минат 2 месеца и нещо е за ремонт. и от всичко това следва най-важното - не може да се разчита на тая кола да те закара от точка А до точка Б. Така че човек винаги трябва да има едно на ум, че ще закъса на километри от дома си насред нищото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вземай "баварката". Най-гъзарска е от всичките и вози най-комфортно. Замислял ли си се за варианта 316i с АГУ. Също влиза в малкия данък. Подръжката не е никак скъпа противно на разпространеното мнение. В автоморгите има почти всякави части. Задното е най-малкия проблем. С добри гуми няма ядове. Едно време москвичите и ладите бяха всички със задно и никой не изявяваше претенции.

Редактирано от andreygg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като чуя "бърза, евтина и икономична", веднага се сещам за тойота и нисан. И двете марки коли отговарят точно на това описание. Това бяха едни от първите ми коли и съм невероятно доволна от тях.

По-икономичен двигател от този на форд не знам дали има обаче. Може и да има, не споря. Но и форд фокус бих добавила в тази група.

Разбира се, много е относително кой и какво разбира под "евтина".

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като чуя "бърза, евтина и икономична", веднага се сещам за тойота и нисан.

Аз пък за първи път попадам на на тая фраза при автомобилите. Просто и трите са взаимно изключващи се. Но е нормално за шофьор който търси първа кола да пусне подобна тема. С малко повече стаж при колите и ще си даде сметка за каква пробита каца става дума дето само се налива и нищо не връща или да остава.

  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък за първи път попадам на на тая фраза при автомобилите. Просто и трите са взаимно изключващи се. Но е нормално за шофьор който търси първа кола да пусне подобна тема. С малко повече стаж при колите и ще си даде сметка за каква пробита каца става дума дето само се налива и нищо не връща или да остава.

Напълно съгласен с мнението ти.

 

Ще отговоря само за Икономичен дизелов двигател.

  -1,5 dci  82 Hp     двигател на Рено  

 - 1,6 hdi /tdci при Форд/  90 Hp двигател на Пежо

 -1,4 D-4D   -90Hp на  Тойота

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък за първи път попадам на на тая фраза при автомобилите. Просто и трите са взаимно изключващи се. Но е нормално за шофьор който търси първа кола да пусне подобна тема. С малко повече стаж при колите и ще си даде сметка за каква пробита каца става дума дето само се налива и нищо не връща или да остава.

 

В Англия тази фраза се ползва много често за даден клас автомобили.

И стереотипът е японска кола или форд. И да си призная работи този стереотип. Дори съм доволна от него.

Кола, която вдига повече от 240 км/ч не е за начинаещ шофьор. За начинаещи, ако зависеше от мен, ограничението следва да е до 140 км/ч.

Първо човек следва да изработи много добри рефлекси и да понатрупа опит. Когато си на пътя най-важното не е с каква кола си /имам предвид марката, а не сигурността и техническото изпълнение/, а какви са уменията ти, тъй като от това може да зависят много животи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В Англия тази фраза се ползва много често за даден клас автомобили.

И стереотипът е японска кола или форд. И да си призная работи този стереотип. Дори съм доволна от него.

Всеки влага различен смисъл в трите понятия "бърза, евтина и икономична". За мен бърза кола е кола която където и да я пипнеш без значение от наклона на пътя или вятъра да вдигне поне 240 км/ч. От тук вече 70% от останалия автопарк отпадат а точно те са евтините и икономичните. Какво има да разсъждавам по нататък.

Та коя японска вдига 240км/ч и съответно харчи под 10л/100км ? И колко и е базовата цена ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бърза, евтина и икономична кола - НЯМА....  Не е само да я купиш колата... Консумативи, регистрации, ако няма, прехвърляне и т.н.Прецени, за каква кола си, че като се строши нещо да не я гледаш пред блока...Но... хвърли едно око на BMW E46 320d (за нормално каране).... и Peugeot 106 RallyE (за ненормално каране)... :DЗа ралито:-харчи 10/100 градско без натискане.... 13/100 с натискане...-само дето е с две врати... -8V = 101hp. , 16V = 118hp.За 2600 взимаш 16V и ги караш да те питат, колко коня е на следващия светофар... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EmVe24dnm0c

Редактирано от zander75 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Форд Фокус 2002 или 2003 година можеш да намериш за 3000-3400 лева. За предпочитане дизел, за предпочитане ако намериш от частно лице, а не от автокъща. Икономични са, мека и комфортна возия, и са сравнително здрави. А, пресен пример - преди няколко дни ме изджасаха отзад на един светофар. Тоя, дето ме удари, половината му кола отпред я нямаше - всичко беше нагънато и изпотрошено. На моята кола нищо и нямаше, няколко драскотини отзад по бронята...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте . Реших скоро да си купувам първата ми кола . Искам да е бърза евтина и икономична , ако по възможност може да е 4-вратка  . Разглеждах Bmw 318 tds , seat ibiza 1.9 tdi . golf 3 1.9 sdi  но не ми допадат. Някъде към 3000 лв и към 100 коня  разход 8-9/100 - 5-6/100 

Opel Corsa погледни. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А, пресен пример - преди няколко дни ме изджасаха отзад на един светофар. Тоя, дето ме удари, половината му кола отпред я нямаше - всичко беше нагънато и изпотрошено. На моята кола нищо и нямаше, няколко драскотини отзад по бронята...

Само със шлайф паста и вече даже и не и личи. Тоя да не е бил с някоя количка от шоколадови яйца ?Или ти да си с броня от немски танкове !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Тоя да не е бил с някоя количка от шоколадови яйца ? 

 

Ми почти. С Форд Ка беше... :ph34r:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бърза, евтина и икономична кола - НЯМА.... Не е само да я купиш колата... Консумативи, регистрации, ако няма, прехвърляне и т.н.Прецени, за каква кола си, че като се строши нещо да не я гледаш пред блока...Но... хвърли едно око на BMW E46 320d (за нормално каране).... и Peugeot 106 RallyE (за ненормално каране)... :DЗа ралито:-харчи 10/100 градско без натискане.... 13/100 с натискане...-само дето е с две врати... -8V = 101hp. , 16V = 118hp.За 2600 взимаш 16V и ги караш да те питат, колко коня е на следващия светофар... ;)

А има ли шанс да се свали още разхода на rally-то, понеже съм мерак да взема 8v 101hp

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А има ли шанс да се свали още разхода на rally-то, понеже съм мерак да взема 8v 101hp

 

Няма как..... 10 най-малко....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А има ли шанс да се свали още разхода на rally-то, понеже съм мерак да взема 8v 101hp

И с какво те впечатли толкова че му хвърли око ако не е тайна.

Цената ли ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма как..... 10 най-малко....

Мерси за инфото

И с какво те впечатли толкова че му хвърли око ако не е тайна.

Цената ли ?[/quote

За коя цена става на въпрос

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си слагай превръзка на здрава глава с това пежо рали ли е мали ли е. Какъв е тоя бензинояд за тая кибритена кутия !!!  10л/100км !Мога и да си го представя и колко ще върви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@izabel1  Возил ли си се на RallyE/GTi....?  : D : D : D

Без да знаеш, какво е няма смис да говориш.... Тези коли са мания.... Проучи малко и ще видиш, че съм прав... :);)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@izabel1  Возил ли си се на RallyE/GTi....?  : D : D : D

Без да знаеш, какво е няма смис да говориш.... Тези коли са мания.... Проучи малко и ще видиш, че съм прав... :);)

Не не съм ! С какво трябва да ме впечатли тая консерва ако не е тайна? Сега ако ми я подаряват мога да се замисля ама да си купувам бензинояд . Ти имаш ли представа колко са 10/100 в икономичен режим за кола под 1т ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не не съм ! С какво трябва да ме впечатли тая консерва ако не е тайна? Сега ако ми я подаряват мога да се замисля ама да си купувам бензинояд . Ти имаш ли представа колко са 10/100 в икономичен режим за кола под 1т ?

 

Не казвам, че е малко.... Все пак не е някой дизел да харчи 6-7/100 градско.Кажи, коя кола върви като RallyE/GTi на цена 2000 лв. (без Opel Astra C20XE/LET)?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не казвам, че е малко.... Все пак не е някой дизел да харчи 6-7/100 градско.Кажи, коя кола върви като RallyE/GTi на цена 2000 лв. (без Opel Astra C20XE/LET)?

Аз за това попитах дали цената е критерия ? Иначе вървенето на тази кола не знам с какво те е впечатлило. Гледах и заводските данни и 9.6 сек до 100км/ч поне мен не ме впечатляват с нищо. Сега съвсем друг е въпроса за тези пари толкова. Но недей да казваш друг път (чисто като съвет) че ще го питат на другия светофар колко коня е колата че като и гледам данните ме напушва смях. Сега ако вътре в колата се придобива усещане за висока скорост е друг въпрос.Само да вметна че повечето съвременни дизели ще я бият навсякъде без изобщо да вдигат шум и да въртят гуми до трета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като казвам бърза нямам предвид да вдигам 240 с нея . Искам да ускорява нормално да е пъргава да ми върши работа ем в града ем на дълъг път . Понеже видях доста запознати хора и наистина пежото  ралито ми хареса като модел но аз искам като млад "келеш" да е с по голям багажник . Дизелов или Бензинов / АГУ няма значение , след като я купя няма да силизам от нея първите 2-3 месеца . Имам много приятели с голфове с Опел Корса . Учебната ми кола е ТДИ Поло и дава разход 5 .. за нейните 3 цилиндъра добре върви . Не ме разбираите погрешно не искам самолет ама и да не е некоя костенурка . За БМВ тата  , да харесват ми но чувал съм от приятели че икономично БМВ няма освен ТД -то двигатели на 325 които им се пукат главите много лесно . Ако е бензинов автомобил тои ще бъде най вероятно с газов инжекцион . Като казвам 3000 лева означава че първата ми кола искам да е евтина защото няма да я жаля изобщо все пак съм млад шофиор и се случват грешки . От скоро имам много добро мнение за Опел Астра 1.8 16 В , Мерцедес Елегансе С180 а и те са икономични коли . Искам колата да е с голям багажник (за 2 x15 " Hertz ) а и за АГУ ако е бензинова . Искам 4 врати за да не е стани да седна . Мерси за всички мнения ако имате нови препоръки не се срамувайте да пишете !! 

Като чуя "бърза, евтина и икономична", веднага се сещам за тойота и нисан. И двете марки коли отговарят точно на това описание. Това бяха едни от първите ми коли и съм невероятно доволна от тях.

По-икономичен двигател от този на форд не знам дали има обаче. Може и да има, не споря. Но и форд фокус бих добавила в тази група.

Разбира се, много е относително кой и какво разбира под "евтина".

Чувал съм че доста от фордовете заради тази икономичност са тромави :) 

Бърза, евтина и икономична кола - НЯМА....  Не е само да я купиш колата... Консумативи, регистрации, ако няма, прехвърляне и т.н.Прецени, за каква кола си, че като се строши нещо да не я гледаш пред блока...Но... хвърли едно око на BMW E46 320d (за нормално каране).... и Peugeot 106 RallyE (за ненормално каране)... :DЗа ралито:-харчи 10/100 градско без натискане.... 13/100 с натискане...-само дето е с две врати... -8V = 101hp. , 16V = 118hp.За 2600 взимаш 16V и ги караш да те питат, колко коня е на следващия светофар... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EmVe24dnm0c

Парите не са чак толкова проблем , пари има но съм пестелив човек . Искам нещо като това пежо само че малко по голямо в багажника , все пак съм фен и на качествената музика , иначе е красота но ми е мъничка .  Тези 3000 лева са ми само за купето с двигателя , после ще сменя окачването на спортно , нови джанти , генерация , качествена боя , и добър оптичен тунинг и искам да я карам с наслада без да се тревожа че като и сложа 20 лева ще мина 50 Км и после пак 20 лева . За мен е нормално да харчи 15 лева на 100 км иначе аз по добре да дам всички пари които съм спестил за качествен икономичен скъп автомобил , но искам да си направя колата сам затова повече търся коли които като се пипнат малко и стават чудеса :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.