Премини към съдържанието
iBonev

Рекламация към емаг, има ли смисъл?

Препоръчан отговор


Здравейте!

Преди 2,5 седмици закупих слушалки Sony MDR-EX10LPL (линк) за 16.99 лв., но от снощи лявата слушалка отказа да работи. Пробвах леко да разместя жака да бе ни случайно да се е прекъснало от там, но уви-подобрение нямаше, което ме и навежда на мисълта, че най-вероятно прекъсването е в самата слушалка (тапичка) или някъде по самите кабелчета. Слушалките ги купих за брат ми, който ги ползва по 2-3 часа на ден на различни устройства (лаптоп, телефон, iPod), така че нямам преки наблюдения върху тях, но той твърди, че просто така е спряла едната слушалка да работи. Аз лично не изключвам възможността да са падали (изтървани), въпреки че той отрича, но това няма да го коментирам.

Гаранционен лист/карта имам, на който пише 24 мецеса, но все пак са евтини слушалки, а не нещо по-скъпо и технически сложно, съответно има ли смисъл да се свързвам с емаг и да предявявам рекламация?

Реших първо да се допитам до Вас, тъй като имам до момента само 2 попупки от магазина им и само една дефектирала, и нямам опит с последващите действия, а второ мнение е винаги по-добре.

Редактирано от Иван Бонев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами не искам да те откажа, но ако сметнеш че си заслужава - опитай. Явно толкова им е било качеството.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вместо да пишете на нас,пишете на тях.Така или иначе,като си имате гаранция,възползвайте се от нея.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ясно е, че на тях трябва да се пише, но не знам как стоят нещата с връщането на стоката при тях. Дали е безплатно като доставката или се плаща, И дали връщат парите или сменят стоката с нова същата?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тия слушалчета ще ги чакаш 1 месец! :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вместо да пишете на нас,пишете на тях.Така или иначе,като си имате гаранция,възползвайте се от нея.

Ще им пиша имейл, за да знам какво може (евентуално) да се направи по въпроса.

Първо се допитах до Вас потребителите на Калдейтата, защото емаг е един от най-често препоръчваните онлайн магазини и също така има хора с по-голям опит от моят, включително и с рекламацията, и за това е всичко.

За тия слушалчета ще ги чакаш 1 месец! :)

Никакви претенции нямам, така и така в момента са неизползваеми.

 

PS Благодаря на всички, че се отзовахте! Както съм писал в началото, второто мнение е важно (за мен поне).

 

Лека вечер!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Търси си правата до дупка.

Иначе мерси за инфото - от тия нищо няма да купя никога.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Твърде странен въпрос е зададен в темата - разбира се, че има смисъл да се прави рекламация, да не би да са ти ги подарили тия слушалки или каквото и да е друго, я! Търсиш си правата до дупка, стига компромиси!

... от тия нищо няма да купя никога.

От тия съм купил досега близо дузина уреди, към които нямам никакви забележки. Всяка онлайн покупка крие рискове, та не виждам конкретно румънците с какво са по-добри или по-лоши от останалите. Пазарувам редовно и от emag, и от ebay, и от amazon, и от още поне 10-тина (най-малко) сайта и не мисля, че някой, който и да е от тях е повече или по-малко рисков.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Темата не съм я изоставил, просто други неща са ми на главата в момента...

По темата - след като им изпратих имейл и не получих отговор в рамките на 3 дена, позвъних два пъти, но дори по телефона не останах особено удовлетворен. :D

Попълних сервизен формуляр он-лайн и чакам куриер да мине, за да вземе въпросните слушалки и да ги остави в сервиза им в Румъния (Букурещ). По-нататък ще пиша как се е развило.

Редактирано от Иван Бонев (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Пазарувам редовно и от emag, и от ebay, и от amazon, и от още поне 10-тина (най-малко) сайта и не мисля, че някой, който и да е от тях е повече или по-малко рисков.

 

Не съм съвсем съгласен със сравнението.

Аз лично и от двата сайта съм получавал парите си при неизпълнение на обявените параметри на стока и доставка от продавача.

Явно те си ги прибират после от него.

Също важна част при покупките от същите два сайта ми  е рейтинга на продавача - този с висок рейтинг няма как да се издъни, а и няма изгода от това.

А при тия в е-маг какво ще направиш, ако 10 души се оплачат от некоректност?

Нито им дреме, нито взимат мерки.

 

Да не говорим от колко години ги има ebay и amazon.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прав си, че не мога да направя кой знае колко, но същото се отнася и за останалите. Не ме топли особено високата репутация на ebay (не е реклама, те нямат особена нужда от нея!), след като днес е 9-тия ден, в който чакам пратка, обявена още на втория като изпратена, а всъщност не е влизала в нашата поща (проверих това, има начин). Би следвало да не се съмнявам, че стоката все един ден ще дойде, но нима това забавяне не е вид риск, за което и писах по-горе?

От доста години вече пазарувам онлайн, защото много стоки са недостъпни в провинцията (или пък са много по-евтини, ако се поръчат в чужбина) и досега не ми се е случвало да поръчам продукт А, а да дойде Б или изобщо да не дойде никакъв. Не съм попадал и на продукти с качество, различно от обявеното или очакваното.

Но не е минавало и без гафове, при това не кой знае колко рядко. В събота си поръчах нов телефон в много известен наш сайт. Вчера сутринта, сряда, получих съобщение да ида да си го прибера от съответния куриер. В офиса обаче се учудиха, че вадя пари да плащам, защото се оказа, че пратката е безплатна. Не, не раздават телефони без пари, а в плика беше само гаранционната карта, на която е отбелязано, че покупката е осъществена на 13.01. Свързах се със сайта да питам къде ми е телефонът и защо ми тече гаранционният срок при положение, продуктът го няма. Изчаках тоя, прехвърлиха ме на оня, докато нежен женски глас ми се извини за пропуска, отвори поръчката и обеща, че до снощи ще си го получа, ако живея в София. Изсмях се, защото в поръчката не е посочен адрес в София... Останалата част ще я спестя.

Телефонът се очаква да пристигне утре, а дано!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Ето как стоят нещата в момента: На 15.01.2014 г. заявката ми за сервиз (Pick Up & Return) бе одобрена, 2 дни по-късно, куриер на Speedy мина през вкъщи и взе въпросните слушалки за сервиз. Днес (06.02.2014г.), получих e-mail, в който пише, че продукта е получен и регистриран в сервиза на eMAG под еди кой си сервизен номер и също така, че в сайта мога да следя статуса на продуктите в сервиза, последното не го намерих.

В сайта им, пише също:

Услугата Pick-Up & Return гарантира:

a. вземане на дефектния продукт до 36 часа след получаване на номера;

b. доставката на продукта в нашия сервиз до максимум 48 часа;

c. информация относно продукта по време на извършване на поправката;

d. връщане на продукта след завършване на поправката.

Въпросът ми сега е, да дочакам ли краят на другата седмица, за да станат 30 дни и да им се обадя по телефона, за да разбера как стои въпросът с гаранцията, респективно ще отстранят ли повредата или не, или да чакам ТЕ, "съвестно" да ме потърсят?

Редактирано от Иван Бонев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

В понеделник (17-и февруари) ми се обадиха от eMAG, за да ме уведомят, че повредата не може да бъде отстранена и ми предложиха или да ми върнат парите, или да ми изпратят същите слушалки. Потвърдих. че искам същите (нови) слушалки и днес (22-и) пристигнаха от куриер на Speedy. :super:  Както, по-горе съм писал, ползвах услугата им PickUp & Return и не съм плащал транспортни разходи до и от сервиза.

 

Хубав уикенд!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо ви е да чакате много дни, ако имате уред (телевизор,бяла техника, система за домашно кино, монитор) на марката Самсунг да ви се праща в Румъния и връща обратно при условие, че има сервизни бази на фирма Транс Електроникс в повечето градове в България?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.