Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, трябва ми информация за това лаптопче LENOVO IDEAPAD A10. Как е от към батерия издръжлива ли е, самият лаптоп имали някакви фабрични дефекти, изцяло мнение за него. Ако някои има такъв нека да сподели плюсове и минуси и ако имате други по добри предложения за подобни лаптопи също се приемат. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дай някакъв линк да го разгледаме, като цена / параметри и сподели за какво ще го ползваш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Остана да каже и каква му е идеята за ползване :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Остана да каже и каква му е идеята за ползване :)

Най обикновени неща музика интернет филми … :)

Ако имате предложения за други подобни дайте защото забравих че Lenovo нямат сервиз в България

Редактирано от Феарчо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече имат сервиз в  България: http://lenovoonline.bg/les/home.nsf/info/ServiceContacts

Забележка:

За всички THINK продукти оторизиран сервиз е Ай Би Ес България

 

За всички Idea продукти гаранционна поддръжка "Collect and return"

Редактирано от sopolin4o (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

а какъв е бюджета?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече имат сервиз в  България: http://lenovoonline.bg/les/home.nsf/info/ServiceContacts

Забележка:

За всички THINK продукти оторизиран сервиз е Ай Би Ес България

 

За всички Idea продукти гаранционна поддръжка "Collect and return"

Какво ще рече За всички Idea продукти гаранционна поддръжка "Collect and return"  това сервиз в България къде се намира София ... малко повече информация може ли защото наскоро приятел ми каза че Идеа пад нямат сервизи

а какъв е бюджета?

до 500 лв

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За всички Idea продукти няма гаранционно обслужване в България.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За всички Idea продукти няма гаранционно обслужване в България.

благодаря :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз лично все още не одобрявам подобни изчадия с ARM-ски процесор.

Ей това е по-добро :

http://laptop.bg/laptops-hp-HP_250-hp_250_H0W18EA

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз лично все още не одобрявам подобни изчадия с ARM-ски процесор.

Ей това е по-добро :

http://laptop.bg/laptops-hp-HP_250-hp_250_H0W18EA

това не е лошо но търся нещо малко 10 инчов 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тия пари, някой 12" би бил доста добра инвестиция:този НР е със SSD диск и ще е пушка, в сравнение с новите нетбуциче даже има и ДВД у-во, което не е малък плюс.Сравнение на мобилните процесори, може да се види тук.над бюджета но с малко по-добри параметри от по-горното НР е този:Acer

Редактирано от ScD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тия пари, някой 12" би бил доста добра инвестиция:този НР е със SSD диск и ще е пушка, в сравнение с новите нетбуциче даже има и ДВД у-во, което не е малък плюс.Сравнение на мобилните процесори, може да се види тук.над бюджета но с малко по-добри параметри от по-горното НР е този:Acer

Много благодаря, само едно последно въпросче, с гаранцията на HP как е, имат ли сервизи в България за Acer знам че имат, но за HP нямам идея :)  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много благодаря, само едно последно въпросче, с гаранцията на HP как е, имат ли сервизи в България за Acer знам че имат, но за HP нямам идея :)

Това HP от линка по-горе е втора употреба с 6 месеца гаранция, която се поема изцяло от фирмата продавач. Купувал съм от тях подобен лаптоп. Оказа се със счупен УСБ порт, който подмениха гаранционно за няколко дена. Разбира се, трябваше да ги "понатисна" за да я свършат тая работа... ама всеки сервиз се опитва да избегне разходите и да упрекне клиента, че е виновен, което не е нищо ново...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.