Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Та така. Купих си преди 1 година таблет Престигио за 300 лева. Устройството се повреди, а гаранцията му е 2 години. Когато ми го приеха ми казаха да си избера нещо от магазина на стойност 169 лева защото била такава сегашната цена на устройството и нямали друга бройка таблет като този. Та въпросът ми е много прост! Не трябва ли да ми бъде предложена първоначалната сума?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами трябва да ти го заменят с уред на цената на която си купил таблета а не на която е сега. По тяхната логика, ако купиш нещо на промоция (примерно 250лв) и се повреди когато е на високата цена (300лв), трябва да ти го заменят с уред на по високата цена което няма как да стане. Ако не искат да ти го заменят на стойността от касовата бележка се обърни към Защита на потребителите.

 

Интересно ми е от къде е купен таблета :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами трябва да ти го заменят с уред на цената на която си купил таблета а не на която е сега. По тяхната логика, ако купиш нещо на промоция (примерно 250лв) и се повреди когато е на високата цена (300лв), трябва да ти го заменят с уред на по високата цена което няма как да стане. Ако не искат да ти го заменят на стойността от касовата бележка се обърни към Защита на потребителите.

 

Интересно ми е от къде е купен таблета :)

Технополис(Този на околовръстното)  :) . Но сега се обърнах към по-висши лица които са добре запознати с проблемът ми. Утре отивам да им разкатая мамицата :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С Технополис и аз съм имал проблеми. Отидох да ги питам дали може да ми сменят един mp4 player (подариха ми го) който издържаше около 2 часа за слушане на музика с някакъв друг и те като почнаха да ми се карат там. Тая на рекламации почна да ми вика - Ти от тук парите няма да си вземеш ! - а аз дори не съм си ги искал. Управителя и той ми се направи нещо. Тръгнах си най - спокойно отидох в защитата ... след 1-2 седмици ми се обадиха от Технополис да им върна player-а и да си взема парите :)

 

От Технополис в София също съм пазарувал. Един лаптоп си взех на който не му се зареждаше батерията, на другия ден отидох, след малко разправии си доплатих за друг и тоя им го върнах.

 

Ест. те не са виновни че лаптопа или каквато и да била стока се е повредила (все пак не ги произвеждат те а само ги продават), но понякога се опитват да прецакат клиента. Нямам предвид само Технополис а повечето (да не казвам всички) вериги и магазини :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моля дръж ни в течение дали си успял да се пребориш с тарикатите. Важни моменти са също така с кой си говорил, в смисъл тази малоумна теория дето са ти я развили само на ниво продавачка ли е, или е подкрепена и от управителя на магазина, защото ако е така тогава вече това не говори добре за цялата верига.

Съществен момент е също така кой е гаранционния сервиз, т.е. защо си отишъл в магазина, това нова политика ли е или?

 

Ако и на ниво управител на магазин ти се правят на интересни директно в КЗП с всички документи.

 

Защото и аз имах случай с фабричен дефект на таблет Престижио (на втория ден се прояви, не помня обаче от къде го купих, дали от Техно-), и отидох директно в Асбис като оторизиран сервиз, гледаха го и явно стигнаха до извода че не е дребен дефекта и още на момента го подмениха с нов (и таблета си е перфектен вече трета година). Човека беше много точен, Николай забравих му фамилията, не че има значение де.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.