Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте колеги, за пореден път се обръщам към вас за помощ. Значи изготвиха ми хранителен режим, но вече 2 седмици не съм мръднал килограмите си седят. Трябва ми диетолог в гр. Хасково до сега търсих в гоогле, но нищо не можах да намеря. Ще съм много благодарен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще трябва да мине малко повече време от 2 седмици преди организма да се адаптира към новите условия които му налагаш. Така с магическа пръчка няма да стане. И освен хранителния режим трябва да има и спортуване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще трябва да мине малко повече време от 2 седмици преди организма да се адаптира към новите условия които му налагаш. Така с магическа пръчка няма да стане. И освен хранителния режим трябва да има и спортуване.

Разбирам емо, но поне 200-500 гр. трябва ше да сваля до сега. През ден имам по 1 час силова тренировка, всяка сутрин и вечер (всеки ден) , правя кардио на патеката по 4-5 км.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбирам емо, но поне 200-500 гр. трябва ше да сваля до сега. През ден имам по 1 час силова тренировка, всяка сутрин и вечер (всеки ден) , правя кардио на патеката по 4-5 км.

Понякога може да минат поне 2-3 месеца, докато започне да пада теглото и да има видими резултати. Лично аз съм имал такъв случай с колега. Чакай аз да попитам ти ще сваляш ли килограми или искаш да качваш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понякога може да минат поне 2-3 месеца, докато започне да пада теглото и да има видими резултати. Лично аз съм имал такъв случай с колега. Чакай аз да попитам ти ще сваляш ли килограми или искаш да качваш?

Да свалям разбира се.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да свалям разбира се.

Значи 2 седмици за малко. Зависи от доста неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един съвет яж по - малко ,но по често като форум се насочи към BB-TEAM

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човекът пита за диетолог в Хасково, вие почнахте да му давате съвети какво да яде и как да го яде ?!

:no-no:

Вие всичките сте от Хасково и сте лекари - диетолози по специалност -така ли да ви разбирам ?

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко инфо за диетата и за храненето ти преди, за досегашните тренировки (особенно последните 6 мес.). Цели на заниманието, тип телосложение и др.?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко инфо за диетата и за храненето ти преди, за досегашните тренировки (особенно последните 6 мес.). Цели на заниманието, тип телосложение и др.?

човека търси диетолог

не иска съвети за диети

и диетолога трябва да е от Хасково

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един съвет яж по - малко ,но по често като форум се насочи към BB-TEAM

Това го знам, направих си хранителен режим, бб-теам ми го одобриха , но режима изобщо не ми помага.

Малко инфо за диетата и за храненето ти преди, за досегашните тренировки (особенно последните 6 мес.). Цели на заниманието, тип телосложение и др.?

Преди се храних с каквото ми падне. Повечето мазни работи, чипсове,газирани напитки и т.н. Последните 6 месеца, не съм тренирал тъй като имах няколко операции. Тренирам от 16 дена всеки ден. На ден правя по 10 км. ходене на патеката, отделно през ден силова тренировка. Хранителния режим е този:

 

1.-во  хранене:

08:00 ч. Закуска  - 3-4 Цели яйца + филия пълнозърнест хляб с сирене „козе,овче,биволслко“„Да не е краве!“

2.-ро  хранене:

12:08 ч. Обяд - 100гр.(ПРЕДИ ГОТВЕНЕ) кафяв ориз (картофи“варени/печени“) , 200 гр пилешко (телешко,заешко/риба) + салата “домати+краставици“ + моркови „ 1 лъжица зехтин.“

3.-то  хранене:

15:08 ч. Следобед - 80-90 гр. СУРОВИ ЯДКИ  -  орехи

4.-то  хранене:

18:08-18:38 ч.  Вечеря - 200 гр. Пилешко (телешко,заешко,риба) 2 Варени яйца + салата (домат,краставица или зелена салата) “пилешка пържола“  „готова/пакетче“  „ 1 лъжица зехтин.“

5.-то  хранене:

22:08-22:38 ч.  Преди лягане - 200 гр. извара

Яйцата, мисля да ги премахна тъй като ми се вие свят когато хапна яйце.

човека търси диетолог

не иска съвети за диети

и диетолога трябва да е от Хасково

Никой ли не може да помогне.?

Редактирано от Малкия стар войник (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега понеже аз ходих на диетолог и режимът ми на хранене изписан от диетолога беше доста подобен, мога да каже няколко неща:1 и най - важно. Режимът е строго индивидуално нещо и е най - добре наистина диетолог да го изготви.

 

2. Все пак е доста странен с тези часове: 12:08, 15:08, или ти си объркал на клавиатурата нещо?3. Моят режим също има 5 хранения, но бяха сутрин, обяд, в 15:00, в 17:00, и към 19:00-19:304. Не казвам нищо, но този който го е изготвил не смята ли, че трябва да хапнеш повечко от 100гр. ориз (въглехидрати) на ден - аз за обяд ядах каквото си искам - просто в по - ограничени количествата, но идеята на обяда е да се подхраниш с въглехидрати най - общо казано, защото до вечерта имаш много време да ги изгориш.5. В най - общи линии звучи така:

- сутрин - белтъчини + 1 - 2 филийки пълнозърнест хляб

- обяд -  въглехидрати - без хляб

- 1 следобедна закуска - шепа сурови ядки/ плод/ 1/2 кис. мляко

- 2 следобедна закуска - шепа сурови ядки/ плод/ 1/2 кис. мляко

- вечеря - отново белтъчини (риба, филе чисто месо + салата) без никакъв хляб

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега понеже аз ходих на диетолог и режимът ми на хранене изписан от диетолога беше доста подобен, мога да каже няколко неща:1 и най - важно. Режимът е строго индивидуално нещо и е най - добре наистина диетолог да го изготви.

 

2. Все пак е доста странен с тези часове: 12:08, 15:08, или ти си объркал на клавиатурата нещо?3. Моят режим също има 5 хранения, но бяха сутрин, обяд, в 15:00, в 17:00, и към 19:00-19:304. Не казвам нищо, но този който го е изготвил не смята ли, че трябва да хапнеш повечко от 100гр. ориз (въглехидрати) на ден - аз за обяд ядах каквото си искам - просто в по - ограничени количествата, но идеята на обяда е да се подхраниш с въглехидрати най - общо казано, защото до вечерта имаш много време да ги изгориш.5. В най - общи линии звучи така:

- сутрин - белтъчини + 1 - 2 филийки пълнозърнест хляб

- обяд -  въглехидрати - без хляб

- 1 следобедна закуска - шепа сурови ядки/ плод/ 1/2 кис. мляко

- 2 следобедна закуска - шепа сурови ядки/ плод/ 1/2 кис. мляко

- вечеря - отново белтъчини (риба, филе чисто месо + салата) без никакъв хляб

Режима си го изготвих сам, обърках часовете всички те хранения са в кръгал час. И яз искам да се посъветвам с диетолог, обаче не мога да намеря близко до мен. Не ми се ходи чак в Пловдив или София. Все пак всичко е пари, нямам толкоз много в излишък за сега. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Също смятам , че въглехидратите са малко. Малко са и мазнините, осигурени основно от зехтина  - около 12-15 грама и тези от орехите, които се усвояват в непълен размер поради начина на смилане. Ако имаш възможност, проверявай пулса си по време на ходене - добре е да е над 100. Ако приемаш това за типична аеробика ще трябва да увеличиш пулса поне до 125-130 удара за поне 30 минути.

Рязкото намаляване на приетите калории и рязкото повишаване на физическото натоварване може да доведе до "енергоспестяващ режим"- организма ще започне да спестява, скоростта на метаболизма в моментите без натоварване пада, Пазят се мастни запаси с цел оцеляване. 

 Не атакувай тялото внезапно, то има определени адаптационни възможности. Намали темпото не бързай.

 

ПП: ВАЖНО!!! Понякога хора , които започват да тренират след пауза , бързо възстановяват мускулна маса. Отначало обема става чрез натрупване на гликоген и задръжка на вода - енергийни запаси , а водата като резултат от мускулна треска и леки миозити. Човек натежава  откъм мускулатура и олеква откъм мазнини - -резултата е константа.

2 седмици са много кратък срок  , дай си време :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да изключиш всичко животинско,яж повече плодове и зеленчуци,(а,ако са под формата на сок още по-добре),също така е от голямо значение да пиеш и много вода,организмът има нужда от нея (не наблягай само на храната)! ;)

 

Вечер по - възможност не се храни,или ако се храниш го прави до 18:00 ч.!

 

 

Успех в начинанието! :);)

Редактирано от Eternal Life (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това го знам, направих си хранителен режим, бб-теам ми го одобриха , но режима изобщо не ми помага.

Преди се храних с каквото ми падне. Повечето мазни работи, чипсове,газирани напитки и т.н. Последните 6 месеца, не съм тренирал тъй като имах няколко операции. Тренирам от 16 дена всеки ден. На ден правя по 10 км. ходене на патеката, отделно през ден силова тренировка. Хранителния режим е този:

 

1.-во  хранене:

08:00 ч. Закуска  - 3-4 Цели яйца + филия пълнозърнест хляб с сирене „козе,овче,биволслко“„Да не е краве!“

2.-ро  хранене:

12:08 ч. Обяд - 100гр.(ПРЕДИ ГОТВЕНЕ) кафяв ориз (картофи“варени/печени“) , 200 гр пилешко (телешко,заешко/риба) + салата “домати+краставици“ + моркови „ 1 лъжица зехтин.“

3.-то  хранене:

15:08 ч. Следобед - 80-90 гр. СУРОВИ ЯДКИ  -  орехи

4.-то  хранене:

18:08-18:38 ч.  Вечеря - 200 гр. Пилешко (телешко,заешко,риба) 2 Варени яйца + салата (домат,краставица или зелена салата) “пилешка пържола“  „готова/пакетче“  „ 1 лъжица зехтин.“

5.-то  хранене:

22:08-22:38 ч.  Преди лягане - 200 гр. извара

Яйцата, мисля да ги премахна тъй като ми се вие свят когато хапна яйце.

Никой ли не може да помогне.?

С такова обилно хранене, едва ли ще отслабнеш. :(  :)

Ако искаш да отслабнеш и да поддържаш килограмите си, трябва да се храниш балансирано и в храната ти да преобладават плодовете и зеленучците, в суров вид.

Редактирано от Aumi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете, за този хранителен режим , изготви ми го фитнес инструктора.??
 

Закуска: 08;30 ч.
150гр. извара+3ф. хляб+3бр. орехи

Обяд: 12;30 ч.

120 гр. сирене+250 гр. домати+ 250 гр. краставици+150 гр. ябълки+1 чаена л. зехтин

Следобедна закуска:15:30 ч.
40 гр. кашкавал+100 гр. ябълки

Вечеря: 18:30
90гр. пилешко+250 гр. домати+ 250 гр. краставици+150 гр. ябълки+1 чаена л. зехтин

Преди сън:
Кофичка кисело мляко 1%+1бр. орехи

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете, за този хранителен режим , изготви ми го фитнес инструктора.??

 

Закуска: 08;30 ч.

150гр. извара+3ф. хляб+3бр. орехи

Обяд: 12;30 ч.

120 гр. сирене+250 гр. домати+ 250 гр. краставици+150 гр. ябълки+1 чаена л. зехтин

Следобедна закуска:15:30 ч.

40 гр. кашкавал+100 гр. ябълки

Вечеря: 18:30

90гр. пилешко+250 гр. домати+ 250 гр. краставици+150 гр. ябълки+1 чаена л. зехтин

Преди сън:

Кофичка кисело мляко 1%+1бр. орехи

 

Според мен храната е доста ограничена и недобре балансирана.

Най-важно е човек хем да бъде нахранен, хем да не му липсват никакви витамини, ензими и минерали, хем да се чувства добре заситен и енергичен, хем да не връща килограмите си.

А това не може да се постигне с такива диети, защото при последващото захранване и минаване на предишния режим на хранене, ще се получи йо-йо ефекта, и килограмите не само че ще се върнат, а ще се увеличат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Че той почти същият като предишният, а с тези грамове точни, точни с какво ще ги мериш :DКолкото до колежката Aumi искам само да ти кажа, че разбираш толкова от правилно хранене и режими, колкото всяка жена която отслабва по най - вредният начин с глад... Моят режим беше с доста повече ядене - толкова, че отначалото дори се насилвах да изяждам всичко и все пак отслабнах 30 кг. за една година - само с ядене без 1 физическо опражнение или влизане във фитнес зала - който не вярва си е негов проблем впрочем не мисля да се доказвам пред никой тук.Колегата Eternal Life - месото играе много важна роля особено на активно спортуващите не виждам защо трябва да се избягва, разбира се трябва да се яде в определени колчества и не мазно, но все пак трябва да присъства всеки ден в менюто ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Че той почти същият като предишният, а с тези грамове точни, точни с какво ще ги мериш :D

Колкото до колежката Aumi искам само да ти кажа, че разбираш толкова от правилно хранене и режими, колкото всяка жена която отслабва по най - вредният начин с глад... Моят режим беше с доста повече ядене - толкова, че отначалото дори се насилвах да изяждам всичко и все пак отслабнах 30 кг. за една година - само с ядене без 1 физическо опражнение или влизане във фитнес зала - който не вярва си е негов проблем впрочем не мисля да се доказвам пред никой тук.

Колегата Eternal Life - месото играе много важна роля особено на активно спортуващите не виждам защо трябва да се избягва, разбира се трябва да се яде в определени колчества и не мазно, но все пак трябва да присъства всеки ден в менюто ;)

Да, и аз това казвам, че много зависи какво ядеш. Защото можеш да ядеш на корем, и без да трупаш килограми.

Редактирано от Aumi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да обясня по-подробно, значи "Огнян Симеонов-диетолога" , ми изготви специални, храни които мога да ям. От тях аз мога да си избирам. Аз избрах, тези храни тъй като на ден ми идват, по-евтино има и много други храни които мога да избирам, но и повече пари ше ми излизат на ден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен в режима ти има много храна. Мисля, че 200 гр. месо на ядене е доста, както и 150 гр извара с 3 ф. хляб. Пробвай този режим. Аз отслабнах около 8-9 кг с него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да обясня по-подробно, значи "Огнян Симеонов-диетолога" , ми изготви специални, храни които мога да ям. От тях аз мога да си избирам. Аз избрах, тези храни тъй като на ден ми идват, по-евтино има и много други храни които мога да избирам, но и повече пари ше ми излизат на ден.

А защо "Огнян Симеонов - диетолога" - не ти изготви и режим с тези храни, можел си да попиташ, а не сега да се чудиш как и защо.Аз ти казвах да наблягаш на салата, но уви сега зимата е доста сложно, гадно, вредно, че и скъпо на всичкото отгоре. Аз миналата зима се захранвах като заек със зеле + морковчета - това е на поносими цени ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо "Огнян Симеонов - диетолога" - не ти изготви и режим с тези храни, можел си да попиташ, а не сега да се чудиш как и защо.Аз ти казвах да наблягаш на салата, но уви сега зимата е доста сложно, гадно, вредно, че и скъпо на всичкото отгоре. Аз миналата зима се захранвах като заек със зеле + морковчета - това е на поносими цени ;)

Явно не можах да се изразя добре, значи той ми направи хранителен режим с храните които мога да ям, както и храните които не мога да ям. Той ми каза, да си избирам какво да ям, от храните които са позволени. И аз реших да ям, тези храни които ми идват най-евтино.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да обясня по-подробно, значи "Огнян Симеонов-диетолога" , ми изготви специални, храни които мога да ям. От тях аз мога да си избирам. Аз избрах, тези храни тъй като на ден ми идват, по-евтино има и много други храни които мога да избирам, но и повече пари ше ми излизат на ден.

Тоя режим, който ти написах по-горе е същия като на Огнян Симеонов, само че безплатен(и аз съм ползвал услугите на Симеонов). Явно не си доразбрал как трябва да си подбираш храните. Предполагам, че Симеонов ти е направил подобна таблица и ти е казал да си избираш от нея. Редактирано от RJ45 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.