Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

имам следния рутер: TP-Link Модел TL-wr740n. Проблемът ми е, че много често ми прекъсва връзката като проблема е, че ми изписва Limited Access и трябва просто да се дискънектна и да се кънектна отново и веднага се оправя. Понякога става веднъж за седмица, друг път над 20 пъти на ден. Понякога се случва да не може да се свържа наново без да рестартирам рутера. Интернет доставчика ми е Мегалан, но доколкото съм намерил информация, разбирам,че проблема е в рутера, а не в доставчика. 

 

Та ако ми помогнете ще съм ви благодарен!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай как ще е ако си пуснал само един браузър.

Никакви торент-клиенти, скайпове и т.н.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами може лесно да провериш. Когато прекъсне тествай без рутера да видим дали ще прекъсва пак или не. По принцип тези рутери не са лоши. Не че не могат да се повредят.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами честно казано досега колкото пъти съм ползвал директно с кабела без рутер не е прекъсвало. А иначе самият рутер е така от началото от първия ден. Просто вече почна наистина много да ме дразни. Ще пробвам това с един пуснат браузър и без скайп и торент клиент и по-късно тази вечер ще пиша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нищо не пречи да флашнеш рутера с последния му фирмуеър.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам същия и не ми е правил проблем досега. Зависи и коя е ревизията де, може пък да си улучил някоя дефектна бройка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай как ще е ако си пуснал само един браузър.

Никакви торент-клиенти, скайпове и т.н.

 

Ами сега да ти кажа от няколко часа съм спрял скайп и торент-клиента и не ми е прекъсвал интернета. Не знам дали е случайност или не. Иначе по-рано днес ми прекъсваше.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами сега да ти кажа от няколко часа съм спрял скайп и торент-клиента и не ми е прекъсвал интернета. Не знам дали е случайност или не. Иначе по-рано днес ми прекъсваше.

 

Скайп едва ли е причина за прекъсването, но ограничи броя на връзките на торент-клиента.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-вероятно торрент клиента претоварва рутера. Както е подсказал и колегата, пробвайте да ограничите броя на връзките, които той осъществява. Ако не знаете как, споделете с какъв торрент клиент сте и все някой ще Ви насочи как да ги ограничите.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами не знам как. Ползвам u-Torrent. 

Благодаря :)

Отиваш в Preferences -> BitTorrent -> и от тук намаляш кънекциите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди време и аз го имах този проблем с друг TP-Link.След ъпгрейд,пет пъти ходене по сервизи и подмяна на рутера с друг от същият модел,изключване на антивирусни и защитна стена-проблемът не се разреши.Някои модели от тази марка са боклуци и не издържат при товар на торент клиента-WLAN забиваше.Можеше да се ползва само без торент клиент.Взех си с доплащане едно CISCO и проблемите ми повече от година са вече минало. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.