Премини към съдържанието
  • ×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

    ×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от taika
      Здравейте, от известно време имам проблем с wifi на рутера, когато се свържа с интернет ми казва "Ограничен достъп". Проблемът не е от рутера, защото и други хора се свързват, а и аз се свързвам с телефона ми, а при други мрежи нямам проблем. Моля за помощ. Благодаря!
    • от Bokeem
      Здравейте, значи моят проблем като цяло не ми пречи на работата , но със сигурност е налице такъв. Та става въпрос за индикатора интернет статус (земното кълбо), който е на самия рутер . Постоянно мига в оранжев цвят
      в PDFа е описано като 'amber blinking' , състоянието е - Router is attempting to connect to the internet ), а трябва да свети като останалите - синя икона без мигания. Като резултат в менюто на рутера дава (No Connection),но интернет си има и си работи безупречно.
      Четох по форуми...като цяло коментара е че няма проблем, но по този начин в log файла на за SYSTEM LOG дава само едно и също въпреки нормалното сърфиране -  а именно :
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:32 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:58 2018
      internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:22 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:48 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:11 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:37 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:02 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:28 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:54 2018
      Де факто рутера и "модема" в който е интернет кабела не се сработват нещо като хората. Ситуацията продължава близо месец, иконата така си мига в оранжево нонстоп 24/7... На известен интервал от време за кратко става синя, но е за 2-3 секунди и пак продължава оранжево мигане... Пробвал съм рестарти, ресет, вадене на кабели - няма ефект. Веднъж звънях на доставчика, но както и очаквах - като казах че нета си работи и оня ми вика "Проблема не е от нас... Няма какво да ресетна от тук, или да променям..."                   С последния фърмуер съм - 5.000
      някакви идеи ????
       
    • от iconi95
      Здравейте!
      До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!
    • от did90
      Здравейте, 
      Преди около месец си закупих горепосочения телевизор, свъзах го с wifi без проблем, преди 2 седмици някъде обаче при опит да стартирам Smart функциите, телевизорът не реагира изобщо, при което реших да го преинсталирам - да го върна към заводски настройки. От тогава изобщо не може да открие нито 1 безжична мрежа, а наоколо има поне 10, моят рутер е буквално на сантиметри и не го намира, а с останалите устройства няма проблеми. Пробвах WPS свързване и чрез бутона на рутера и онлайн през настройките, изписва, че се е свързал, след което като се опитам да заредя нещо, пак няма.. Моля дайте съвет какво може да е, трябва ли да го нося в сервиз..?
    • от [4Vendeta] Николай Николов
      Здравейте колеги. Преди 2 месеца закупихме климатик LG pm09sp (Smart Inverter Advance Wi-Fi).
      Интересното, което забелязахме е, че при отопление, при достигане на желаната температура, външното тяло спира да работи (както си му е реда), но отвътре въздуха се циркулира постоянно, което съответно издава някакъв шум на работа (напълно нормален).
      До колкото четох из разни статии и форуми, това било нормално, за да може датчика да взима температурата и на база на това да взима решение дали да започне отоплението отново ако е нужно. Въпросът ми е, че това за мен е леко дразнещо, особено вечерта когато се намаляват градусите за сън, самият климатик да върти въздуха. Не ме дразни това, че се върти въздуха, а че издава един лек шум (който е напълно НОРМАЛЕН) при въртенето на въздуха. От настройките на дистанционното сме разгледали всички функции, но няма "опция" за това въртене на въздуха. Забелязахме, че има отделен режим, който само върти въздуха, но при отопление, явно това въртене идва като "бонус".
      Отделно дистанционното е наистина много странно. До сега не бях виждал такова без осветяване на самият дисплей. Вечерно време е изключително трудно да се работи с дистанционното и се налага да се използва някакъв източник на светлина, за да осветя дистанционното и да видя какво реално съм натиснал. За това има ли отново някаква опцийка да пусна подсветката на дисплея (и евентуално на копчетата). Мисля, че за 2017г климатик, това трябваше да са се усетили да го направят, а не да се чудя какво става и да гледам старите климатици на по над 5 години да ги имат тези "екстри", а аз тихичко вечерно време да си светкам с телефончето, за да видя какво изписва на дисплея след като съм натиснал бутона да видя каква е температурата в стаята. 

      Благодаря за вниманието.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.