Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имам проблем с принтера,не ми разпознава жълтото. Купих нова касета (не оригинална) и пак не иска. Как да го направя да разпознава ?:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо не познава чипа. Може да е от зацапани контакти. Но може и да е по-сериозна повреда.

Прегледайте гнездото където ляга патрона, огледайте контактите, ако видите замърсяване почистете с памуче със спирт контактните площадки на патрона и насрещните им контакти в машината ...

Ако не стане не е добре...

Трябва да се обърнете към сервиз за принтери. Мога да ви насоча към Арбикас, но разбира се има и други - просто напишете в чичко Гугъл "сервиз за принтери"....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам проблем с принтера,не ми разпознава жълтото. Купих нова касета (не оригинална) и пак не иска. Как да го направя да разпознава ? :)

Я, да уточним!?!?

Ще задам няколко въпроса:

 

- Не разпознава самата касета / чипа ли или игнорира жълтия цвят при печат???

Ако се игнорира жълтият цвят при печат, то тогава има запушена дюза и следва да изпълниш "почистване на главата", като това става софтуерно, чрез вграден инструмент в софтуера за принтера. Ако това не помага, то ще трябва да потърсиш помощта на сервиз или съвет в Интернет

 

- Другите  касети пълни ли са????

Ако има и друга празна касета то това ,че се заменя само 1-на няма да спре сигнала за липса на мастило и маже да те накара да помислиш, че не се разпознава новата касета. Следва да се заменят всички празни касети. Има бутонен алгоритъм или софтуер, който е част от софтуера за принтера, който ще ви покаже кои касети са празни.

 

- Използвал ли си външен софтуер за ресет????

Ако си използвали неподходящ външен софтуер е възможно да е настъпила повреда!

 

- Сигурен ли си че няма и други причини / съобщения за грешки???

Трябва да си сигурен, че няма съобщения за други неизправности или грешки

 

Нищо не помага ли???

-Тогава търговеца те подвежда пробутвайки ти несъвместими касети или е настъпила повреда, която може да се отстрани само в оторизиран сервиз

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.