Премини към съдържанието
Yaskata

Защо Skype не може да възтанови паролата ми ?

Препоръчан отговор


Здравейте, на скоро мой приятел по необясними причини изгуби достъп до Skype профила си без каквато и да е била причина. Проблема, е че Skype не разпознава паролата или името! След като използва опцията забравена парола трябваше да въведе email-a на който е регистирал акаунта си в скайп, за да може да получи писмо за възтановяване. След като въведе emal-a обаче, получава следното съобщение на страницата: 

 

 

За съжаление не успяхме да ви изпратим новия маркер на имейл адреса: XXXXXX@abv.bg. Това може да се дължи на неправилно въведен адрес във вашия профил или ако този адрес в момента е неактивен. 

Моля, уверете се, че разполагате с валиден имейл адрес, свързан с вашия профил в Skype, и че сте добавили имейл адреса, завършващ на @notifications.skype.com, към списъка на безопасните податели в своя имейл акаунт.

Ако все още не получавате имейли от Skype, моля, свържете се със своя ISP (доставчик на интернет услуги), за да се уверите, че не той не е блокирал имейл трафика, идващ от Skype.

Email-a  акаунта е валиден и се отваря без каквито и да е било проблеми, не е достигнат дори лимита на пощата в нея има само 9 писма, също така не е объркан и emal-a на регистрация, защото ако напиша друг в полето за забравена парола, съобщението е коренно различно и явно казва, че няма такъв email  в базата данни. Моя приятел е убеден на 100%, че не е споделял каквато и да е била информация за скайп акаунта си с когото и да е било, компютъра се ползва единствено и само от него!

Някакви идеи? Благодаря предварително за отговорите!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, на скоро мой приятел по необясними причини изгуби достъп до Skype профила си без каквато и да е била причина. Проблема, е че Skype не разпознава паролата или името! След като използва опцията забравена парола трябваше да въведе email-a на който е регистирал акаунта си в скайп, за да може да получи писмо за възтановяване. След като въведе emal-a обаче, получава следното съобщение на страницата: 

Email-a  акаунта е валиден и се отваря без каквито и да е било проблеми, не е достигнат дори лимита на пощата в нея има само 9 писма, също така не е объркан и emal-a на регистрация, защото ако напиша друг в полето за забравена парола, съобщението е коренно различно и явно казва, че няма такъв email  в базата данни. Моя приятел е убеден на 100%, че не е споделял каквато и да е била информация за скайп акаунта си с когото и да е било, компютъра се ползва единствено и само от него!

Някакви идеи? Благодаря предварително за отговорите!

Възможно е някой да е пробил пощата му в АБВ, да е сменил паролата и след това да е сменил и пощата , асоциирана с акаунта

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем със Skype когато искам да вляза пиша паролата и името, но пиши, че има грешка и иска да изляза и пак да вляза. Грешката продължава и  ако пак не стане пише да се свържа с ''поддръжка на клиенти'', а да ли има някакъв друг начин за оправянето му ?

Редактирано от alex20 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.