Премини към съдържанието
_HAKERA_

Грешка в системата при онлайн покупка

Препоръчан отговор


Здравейте,

Става дума за следното:

Попаднах в 1 сайт в който продават електронни шублери и на единият цената

беше 0лв.

Цъкнах да го купувам и после имаше 2 отметки :

- лично получаване от офис

- 2лв за доставка. Това си и избрах.

Даже си получих е-мейл, че за 2лв го купувам.

След малко обаче ми звънят от магазина, че това е недоразумение (по принцип

си е така де), но имат ли задължение въпреки това да си ми го изпратят?

 

Поздрви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е как така ще ти пратят нещо което очевадно е сгрешено ? Няма безплатен обяд ! :)

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Става дума за следното:

Попаднах в 1 сайт в който продават електронни шублери и на единият цената

беше 0лв.

Цъкнах да го купувам и после имаше 2 отметки :

- лично получаване от офис

- 2лв за доставка. Това си и избрах.

Даже си получих е-мейл, че за 2лв го купувам.

След малко обаче ми звънят от магазина, че това е недоразумение (по принцип

си е така де), но имат ли задължение въпреки това да си ми го изпратят?

 

Поздрви.

Хм, зависи от магазина. При подобни грешки обикновено не се получава стоката, а магазина ти праща ваучер с намаление в знак на извинение за недоразумението. В редки случаи магазините изпълняват покупката

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Двата лева обаче са си ги взели нали?Още като си прочел,че нещо се продава за 0 лева,не се ли замисли,че е невъзможна тази сделка.Обикновено в такива случаи има някаква уловка.Добре,че си минал леко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, аз нищо не съм платил.

Тези пари трябваше да са при получаване на пратката.

А как стоят законово нещата - не как е по принцип (макар и незаконно)?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стига стъе търсили под вола теле. Очевадно цената се е занулила при липса на складова наличност. Бъг в програмата или подобно. Обадили са се, какво още?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, аз нищо не съм платил.

Тези пари трябваше да са при получаване на пратката.

А как стоят законово нещата - не как е по принцип (макар и незаконно)?

А според вас как да стоят законово нещата ? Ти примерно ако в Технополис мернеш някой лаптоп с цена на етикет 6.20 лв поради грешка на персонала дали ще те пуснат на касите да си го вземеш ? Не е трудно да се досети човек .

В най -добрия случай можеш да им пишеш меил да си оправят цената а не да ги чакалиш ако мине номера да дръпнеш с 20 лв за сметка на някой от персонала на магазина ! Типично по български .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А според вас как да стоят законово нещата ? Ти примерно ако в Технополис мернеш някой лаптоп с цена на етикет 6.20 лв поради грешка на персонала дали ще те пуснат на касите да си го вземеш ? Не е трудно да се досети човек .

В най -добрия случай можеш да им пишеш меил да си оправят цената а не да ги чакалиш ако мине номера да дръпнеш с 20 лв за сметка на някой от персонала на магазина ! Типично по български .

И съм продавал и съм купувал по-евтин продукт заради грешен етикет. По принцип докато бях в системата шефовете твърдяха,че при грешен етикет клиентът има право да изиска продукта на цената на етикета.

Редактирано от groti (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.