Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Имам следния проблем с гледането на видео през апликациите на You Tube и Vimeo, както и като цяло интернет скоростта в Smart Hub, защото независимо от видеото винаги се получават много големи паузи за buffering и никога видеото не може да тече плавно.

 

Моля да обърнете внимание на следните уточнения по-долу, както и на факта, че от Samsung не знаят каква може да е причинита за това забавяне:

 

телевизор - Samsung UE46ES6710, software v. T-MST10PDEUC - 1036.0, BT- G

wireless router - TP Link 300M (N router)

настройка на рутера - независимо от избрания канал, нищо не се променя

скорост на интернет от мегалан: 50 Mbps

Smart Hub: Memory usage: 323.11MB / 797.94MB

Smart Hub version: 4.6021 -5.0

 

Моля Ви, ако някой знае каква би могла да бъде причината за това забавяне да пише. Със сигурност не е в апликациите на You Tube или други, защото се явява като забавяне навсякъде, където има видео и се опитам да го пусна.

 

Благодаря предварително на всички за мненията и съветите.

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пич, с по-малки букви не можа ли да пишеш?!?!

 

За системни ъпдейти провери ли хъба и ТВ?

Имаш ли апликация на HBO GO или Voyo?

Там също ли буферира така?

 

Проблема е от скоро или винаги така е било?

 

За пробата ръгни един кабел от рутера в ТВ и ако пак е така, проблема ти е в интернета.

Ако е ок, тогава търси проблема в безжичното приемане и предаване по трасето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

съжалявам за шрифта - при мен е ок.

 

проблемът се явява и при voyo. просто много бавно работи всичко в smart hub.

 

истината е, че преди време работеше, а още по-преди се явяваше същия проблем, но не в такъв мащаб.

когато настройката на рутера беше на автоматичен канал забавяше, за да буферира, но не в такава степен. след това направих на определен канал и сякаш се оправи. при нова промяна от моя страна, което вярвам че няма как да бъде причината, спря да движи.

 

пробата с кабела няма как да я направя, а дори и да стане няма да оставя кабела през целия коридор и стая. сигурен съм, че причината не е в интернета. допускам, че или причината е в несъвместимост на телевизора и рутера, или в недостатъчна памет на телевизора. отхвърлям за момента като причина апликацията на you tube, макар да не знам как да я ъпдейтна. 

 

другото, което ми прави впечатление е, че всеки ден smart hub изглежда различно - имам непрекъснати актуализации на апликациите и подредбата им от самсунг, което много дразни.

 

Пич, с по-малки букви не можа ли да пишеш?!?!

 

За системни ъпдейти провери ли хъба и ТВ?

Имаш ли апликация на HBO GO или Voyo?

Там също ли буферира така?

 

Проблема е от скоро или винаги така е било?

 

За пробата ръгни един кабел от рутера в ТВ и ако пак е така, проблема ти е в интернета.

Ако е ок, тогава търси проблема в безжичното приемане и предаване по трасето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

съжалявам за шрифта - при мен е ок.

 

проблемът се явява и при voyo. просто много бавно работи всичко в smart hub.

 

истината е, че преди време работеше, а още по-преди се явяваше същия проблем, но не в такъв мащаб.

когато настройката на рутера беше на автоматичен канал забавяше, за да буферира, но не в такава степен. след това направих на определен канал и сякаш се оправи. при нова промяна от моя страна, което вярвам че няма как да бъде причината, спря да движи.

 

пробата с кабела няма как да я направя, а дори и да стане няма да оставя кабела през целия коридор и стая. сигурен съм, че причината не е в интернета. допускам, че или причината е в несъвместимост на телевизора и рутера, или в недостатъчна памет на телевизора. отхвърлям за момента като причина апликацията на you tube, макар да не знам как да я ъпдейтна. 

 

другото, което ми прави впечатление е, че всеки ден smart hub изглежда различно - имам непрекъснати актуализации на апликациите и подредбата им от самсунг, което много дразни.

 

Актуализациите ти излизат автоматично - тоест нотификацията и ако искаш я ъпдейтваш.

Допускам, че проблема се е получил след някоя актуализация на хъба.

След като нямаш възможност за кабел, помоли някой приятел поне да дойде с един рутер и пробвай с него.

Но при всяко положение не търси проблема в ТВ - паметта му е достатъчно, а това, което ти си цитирал по-горе не е оперативна памет, а мястото, върху което можеш да инсталираш приложения.

И при мен така излиза и се съобразявам с него.

 

При всяко положение телевизора ти с един не особено бърз интернет би трябвало да отваря скоростно и да летят всички приложения за онлайн стрийм.

Можеш (за да си спокоен) да звъннеш на телефона на Самсунг България - имат и чат и можеш и да звъннеш.

Любезни са и не отказват помощ и консултация, а и дистанционно също правят обновления.

Поговори с тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Актуализациите ти излизат автоматично - тоест нотификацията и ако искаш я ъпдейтваш.

Допускам, че проблема се е получил след някоя актуализация на хъба.

След като нямаш възможност за кабел, помоли някой приятел поне да дойде с един рутер и пробвай с него.

Но при всяко положение не търси проблема в ТВ - паметта му е достатъчно, а това, което ти си цитирал по-горе не е оперативна памет, а мястото, върху което можеш да инсталираш приложения.

И при мен така излиза и се съобразявам с него.

 

При всяко положение телевизора ти с един не особено бърз интернет би трябвало да отваря скоростно и да летят всички приложения за онлайн стрийм.

Можеш (за да си спокоен) да звъннеш на телефона на Самсунг България - имат и чат и можеш и да звъннеш.

Любезни са и не отказват помощ и консултация, а и дистанционно също правят обновления.

Поговори с тях.

 

това със самсунг не работи - опитах вече. макар и много любезни, не са адекватни.

първо ме накараха да ъпдейтна софтуера на телевизора, после да reset-на smart hub и след като разбраха, че отново не работи ми дадоха телефона на ПАН сервиз да се разбирам с тях.

 

нещото, което ми прави впечатление е, че много често телевизорът сякаш забравя мрежата - получавам, че няма връзка с интернет и трябва съответно да влезна в настройката на wi-fi мрежи, да намеря моята такава и да въведа паролата. преди не ми се е случвало да ми иска паролата след първия път.

допълнително на скалата за сила на мрежата имам само 3 чертички, а рутерът макар да не е близо не е на ровече от 10 метра през една стена.

 

при теб какво е разстоянието и силата на мрежата?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В рамките на безжична мрежа - можеш да сканираш с лаптоп какво е покритието на ефира наоколо (около телевизора) и да видиш кой още ползва безжична мрежа и на кой канал?

С пренастройване на канала на безжичната мрежа вероятно ще се оправи временно, докато не заемат и него като ефир (говорим за 2.4 обхвата).

За мене най-читавия вариант е да се пусне директен кабел от рутер-а до телевизора и да не се занимаваш с безжични мрежи...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това със самсунг не работи - опитах вече. макар и много любезни, не са адекватни.

първо ме накараха да ъпдейтна софтуера на телевизора, после да reset-на smart hub и след като разбраха, че отново не работи ми дадоха телефона на ПАН сервиз да се разбирам с тях.

 

нещото, което ми прави впечатление е, че много често телевизорът сякаш забравя мрежата - получавам, че няма връзка с интернет и трябва съответно да влезна в настройката на wi-fi мрежи, да намеря моята такава и да въведа паролата. преди не ми се е случвало да ми иска паролата след първия път.

допълнително на скалата за сила на мрежата имам само 3 чертички, а рутерът макар да не е близо не е на ровече от 10 метра през една стена.

 

при теб какво е разстоянието и силата на мрежата?

 

Описания от теб проблем ми го направи 40-ката, който ми е в спалнята.

Доколкото се сещам тогава колегата го настрои и промени да е със статичен IP адрес - да не е по dhcp а static address.

Пробвай го, но при мен от тогава не ми е давал проблеми.

Мрежата при него също не е в пълен обхват, но всичко си работи на пушка.

В хола ми е големия - 65 инча, но той е с кабел директно вързан и е перфе.

Иначе принципно и една стена преграда стига, за да ти влошава качеството на връзката.

5 метра по права линия и без прегради е далеч по-добре от 2 метра през стена и всеки стрък желязо и бетон влияе негативно на сигнала.

Зависи и от рутера, разбира се.

 

Поиграй си малко с настройките и ще видиш как всичко ще заспи и ще се радваш на всички функции на телевизора ти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.