Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Малкия стар войник

Проблем с Нокиа аша 210

Препоръчан отговор


Здравейте колеги, миналата седмица купихте горе описания телефон за племеника ми, но когато се опита да вкючи лай-фая изобщо не иска да се пусне, изписва всеки път една и съща грешка. Разбрах, че след като поуча ъпгрейд нещата ще се оправят, но не мога да получа ъпгрейд без да имам интернет. Някакви идей да предложите?

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има в комплекта кабел за връзка с компютър,

на компютъра са слага приложението за синхронизация

и от там се качва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има в комплекта кабел за връзка с компютър,

на компютъра са слага приложението за синхронизация

и от там се качва.

Може ли малко по-просто да ми го обясниш, че от одавна не съм се занимавал с симбиан?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-добре върни телефона в магазина. Не съм виждал с тази Нокиа да има такъв проблем. Може да е нещо друго.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-добре върни телефона в магазина. Не съм виждал с тази Нокиа да има такъв проблем. Може да е нещо друго.

Решихме да го върнем, но от магазина ни отвърнаха следното.: Телефона е в гаранция не можем да Ви, го заменим или да Ви, върнем парите единственото решение е да се прати в сервиз, но трябва да се изчака 1 месец...... Странното е ,че снощи когато е бил на вънка е успял да се върже към някаква мрежа и е имал интернет.?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Решихме да го върнем, но от магазина ни отвърнаха следното.: Телефона е в гаранция не можем да Ви, го заменим или да Ви, върнем парите единственото решение е да се прати в сервиз, но трябва да се изчака 1 месец...... Странното е ,че снощи когато е бил на вънка е успял да се върже към някаква мрежа и е имал интернет.?

Как така не могат да ви го сменят или да ви върнат парите. Откъде е купен? Какво пише в договора ако има повреда?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как така не могат да ви го сменят или да ви върнат парите. Откъде е купен? Какво пише в договора ако има повреда?

Купих ме го от кварталното магазинче, ние не сме го купили на изплащане, дадоха ни само гаранционна карта.? Това ми отговориха когато отидох.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Купих ме го от кварталното магазинче, ние не сме го купили на изплащане, дадоха ни само гаранционна карта.? Това ми отговориха когато отидох.

Ами носи го да си го пращат в сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами носи го да си го пращат в сервиз.

Не можем да го оставим 1 месец без телефон...... Явно проблема идва от мен, за това пиша тук някой да ми помогне, ако е възможно :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не можем да го оставим 1 месец без телефон...... Явно проблема идва от мен, за това пиша тук някой да ми помогне, ако е възможно :)

 И как проблема идва от теб?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 И как проблема идва от теб?

Ми незнам, просто когато се опитаме да се вържем към моя рутер, не ни позволява, но сега когато опитах с на комшиите се вързах без проблем.?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми незнам, просто когато се опитаме да се вържем към моя рутер, не ни позволява, но сега когато опитах с на комшиите се вързах без проблем.?

Свободна ли ти е мрежата или е с парола?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свободна ли ти е мрежата или е с парола?

С парола е, не бъркам паролата, въвеждам я правилно, но винаги това съобщение ми излиза. Даже въведох няколко пъти грешна парола, но пак това съобщение ми излиза.? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С парола е, не бъркам паролата, въвеждам я правилно, но винаги това съобщение ми излиза. Даже въведох няколко пъти грешна парола, но пак това съобщение ми излиза.? 

Пробвай свободна мрежа. Вероятно нокията не поддържа тази криптация. Ето какво поддържа:

 

[*]Wi-Fi: WLAN IEEE 802.11 b/g 

[*]WLAN сигурност: WPA, WEP, WPA2 (AES/TKIP), WPA2-Personal, EAP-SIM, WPA-Personal

[*]NFC (Близкополева комуникация): Без NFC 

[*]Друг метод за безжично свързване: WAPI 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо-това не е Symbian,a Asha Software Platform.Второ-по горе видях съвети за връзване и ъпдейт чрез кабел.Това добре,но преди това се инсталира Nokia Suite последна версия и от там се прави ъпдейта.На времето тъй ъпнах моята С3-00.Вижте си настройката на рутера,ако трябва махнете временно криптрането,пробвайте и с други мрежи.Нали се е вързал без проблем към друга мрежа...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инсталирах "Nokia Suite" , но ще може ли малко помощ?

Първо-това не е Symbian,a Asha Software Platform.Второ-по горе видях съвети за връзване и ъпдейт чрез кабел.Това добре,но преди това се инсталира Nokia Suite последна версия и от там се прави ъпдейта.На времето тъй ъпнах моята С3-00.Вижте си настройката на рутера,ако трябва махнете временно криптрането,пробвайте и с други мрежи.Нали се е вързал без проблем към друга мрежа...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...