Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Jkal

Още не мога да я забравя...

Препоръчан отговор

Хора... Здравейте :)

Nезнам какво да ви кажа... за да ме разберете. Все пак не съм тинейджър.... за който любовта е всичко. Но има спомени, които ме мъчат.. не ми дават въздух. Аз съм студент по ,, Фармация '' - уча колкото мога - па белким .. 1 ден ще завърша, но в момента, в който се сетя за нея нещата секват и ако е в сесия.. става тя една.

Принципно не се сещам за нея.. явно влизайки тук ......... за да проверя отговорите: темата  ще е по-голям фактор от спомените ми. 

Но в момента, в който се сетя - блокирааам.. нещо ме жегва в сърцето и не мога да спра този ден - да мисля за нея. В случая - в момента се сетих за нея. Тя беше 1 красиво и възпитано момиче  - още не беше пипната от никой. Много се разбирахме и се обичахме. Но в 1 момент заради обща грешка - трябваше да се разделим. Не можеше нито тя да направи нещо - нито аз ... това разбира се няма как да го разберете защото незнаете цялата история, но не мисля и да я разказвам. Искам съвети... как да я забравя. Не искам да се събирам с нея.

Причините са:

Че вече.. не е същата

Смени ги 10 след мен

Провал е от всякаде - за нея и за семейството й (лично мнение)

1 вид ... не я искам такава каквато е сега.  Просто не мога да я обичам... в тази й форма и нещата са необратими / ако мога така да се изкажа/