Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Nikolay Hristov

Първа кола около 2000лв.

Препоръчан отговор


Здравейте!Както сте разбрали от заглавието, моля за съвет при избора на първа кола (на практика ми е втора кола, тъй като на първата не споучих - Фиат Пунто, не лоша кола, много ремонти му се насъбраха, реших, че не си струва да продължавам да хвърлям пари по толкова стара кола - '96.. както и да е)..Основните ми изисквания са да е след '98 година, да е пъргавка (до колкото и позволяват годинките) и да има що-годе спортна визия (така де, първа кола е все пак - Мултипла-та отпада като вариант ;( ;дд )Знам, че парите са малко, но нямам възможност за повече...Засега съм се спрял на няколко автомобила:- Алфа Ромео (вероятно 145), но честно казано нямам никакъв опит с такива. До колкото прочетох поддръжката е скъпа, ама.. много са ми симпатични... Ако може и двигател да ми препоръчате (от хора с опит моля)- Хюндай Коупе (около '00година) за тези също нямам пряко впечатление...- Сеат Ибиза - чувал съм нелоши отзиви..Моля дайте мнение за гореспоменатите или ваш вариант, ако смятате за по-подходящ.Благодаря предварително! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм за Сеата!!!

Щот карам такъв и съм мноооооооооого доволен 99 набор :tongue2:  :wink12:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опел Корса гледам, че много го взимат за първа кола.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще помоля мненията да са обосновани... Относно първия коментар, можеш ли да изтъкнеш плюсове и минуси?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз веднага бих Ви предложил да потърсите/поразпитате за Голф 3ка или 4ка(Vw ). Не скъпи части , лесна количка, икономична и т.н. Притежавали сме такава , но се наложи да я продадем.Отлнично се държеше.С тази сума , която разполагате предполагам ще купувате 2ра ръка.Относно плюсове и минуси не мога сравнявам с други модели , всеки има различно виждане и вкус.

Редактирано от gdvl (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще помоля мненията да са обосновани... Относно първия коментар, можеш ли да изтъкнеш плюсове и минуси?

Евтина поддръжка! Икономичен разход на бензин!Единствен минус е че е 60 коня и като пуснеш климатика ти умират конете :D  :D :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Плюсове и минуси, но вкус приятели няма! За едни плюсовете са минуси за други, та:

 Алфа Ромео (вероятно 145). Бягай далеч от тази марка и въобще от всичко италианско. Атрактивен външен вид, добър интериор и много калпава изработка.

Колегите вече предложиха пр. Корса, Голф а и Сеата става

Като за първа кола не се връзвай много. Не ти трябва "резачка" или горивна "ламя"

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Голф 4 просто да забрави за 2 бона, Алфите са супер кошници - скъпи части и много се чупят, мой приятел има 145-ца и 2 седмици основен ремонт - 2 дни шофиране и пак така.... За корсичка съм съгласен стига да не е някой гнилоч. Друг избор е някое VW Polo... Лично аз карам Рено Меган "Коч" 1.6е 90 к.с. 96 наборче и съм много доволен, за годината в която е у мен съм сменил само 2 външни кормилни накрайника (общо 74лв) + 4-те тампона на стабилизиращата щанга (19лв.) другото в което съм налял е фолио навсякъде - стъкла всички, фарове-халогени-стопове и джанти.... Даже ще ти я покажа има си и по спортен вид.... На мен ми е добре засега тия 90 к.с. са ми що годо добре, но нали знаеш, че колкото повече толкова повече.... Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз давам един глас за Полото.

 

 

Редактирано от Sandocan (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искаш да си купиш кола.? Но не си казал най-важното нещо, ще можеш ли да я подържаш? Един приятел миналия месец изкара книжката, втурна се да купува кола, НО след като имаше толкова голям мерак за кола я потроши на 3-тия ден пълен индианец. Сега за ремонта му искат почти толкова пари, колкото даде за цялата кола. Впрочем колата е алфа ромео от по-новите моделчета мисля, че беше 2002-2003 г. Иначе аз лично съм сменил 3 коли от както изкарах книжката за почти 2 години. Първо имах "Ауди А4" , супер хубава кола, но за жалост ме блъснаха и се наложи да я продам. После имах "Mitsubishi Galant 2.0 TDI" , колата я намерих на супер яката далавера за 2300 лв. За ремонт метнах около 700-850 лв. Но се наложи да я продам. Сега съм с "Алфа Ромео 156 ТДИ" , колата е перфектна за млад шофьор като мен/теб и други. Но най-важното е когато си взимаш кола, някой по-опитен да е с теб да я огледа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Алфа - не! Много проблеми имат...Спортният вид малко ме спъва тука. Все пак за Форд Фиеста мислил ли си? Не е лоша кола. Малка, пъргава, градска кола.Аз обаче, ще изкажа тук моето мнение за 1-ва кола. Знам, че няма да се хареса на автора на темата, но ще изкажа нейните плюсове:1. Малка и компактна, лесно паркиране, пъргава, маневрена, идеална да се научиш да шофираш.2. Харчи малко, икономична е, от към поддръжка като масло, филтри и подобни също е доста евтинко.3. Разполага с електронно 4х4 задвижване, по-скоро 4wd, което е страхотно за зимни условия, като трактор е, няма закъсване.4. 4 врати, 4 цилиндъра, инжекцион.5. Въпреки страскащо малките размери и обем на двигателя, то тя е стартова в градски условия, а навън позволява и изпреварвания, само да ѝ свикнеш. 150 км/ч не е препоръчително, но 130-140 на магистрала държи, а 120-130 на първокласен път не са проблем.6. Евтина застраховка ГО, предвид, че е най-долната тарифа на всички застрахователи.Сега да минем на минусите...1. Като вид на колата, определено не е спортна, а и на моменти може да породи лек смях.2. Консумативите идват евтино, но за някоя част трябва да пообиколиш малко повече, за да намериш. Ако си в София, Пловдив или друг голям град, иначееее...3. Ще те спират на пътя полицай, само и само да попитат какво е туй чудо на техниката...Разполагам със 6 такива. Не ме питай защо... + резервен двигател на 46 000 km. До тук съм имал проблеми само със задните амортисьори, които се оказаха малко слабички за нашите пътища. И една счупена вилка на съединителя. Ремонтирахме си я сами, направихме си кран за сваляне на двигателя и така, отне около 2 седмици. В сервиз сигурно за 2 дена ще е готово. Максималната скорост, която съм развивал е 157 km/ч на магистрала Тракия, а често пътувам по Хемус към Троян, Севлиево и натам след Ябланица, правя ги диви и щастливи и си изпреварвам наред, макар и пътя да е с по една лента във всяка посока. Но аз карам доста рисково.Автомобила е със 658 кубика двигател, да, точно така, 0,6 литра, няма даже 1000-ка.И сега - автомобила е Subaru Vivio!Произвежда се от 1992-ра до 1998-ма година, мисля, че има и модел 99-та година.Е, не очаквам това да е избора, ама аз да си споделя впечатленията :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

И аз давам един глас за Полото.

 

 

 

Сеата е по-изгоден!!!А полото си е скъпичко.Пък и да светна народа е с двигател на поло ;)  :tongue2:

Редактирано от atridi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сеат Ибиза -  карам такъв от септември 2007г. малка кола не много икономична, 6/7 на сто при нормално каране, включа ли климатика обаче става грозно разхода скача до 10/100, евтина поддръжка.

Огромен плюс е размера винаги си намирам местенце за паркиране.

 

За седем години съм сменял само консумативи,акумулатор, масло,ремъци,филтри,свещи и гуми.

 

"Сериозните" ремонти които съм правил са смених гърнетата, бобина, втулка на скоростната кутия, в самото начало имах проблем с имобилаизера а преди два дни ми се счупи боша.

 

Първите две години не бях отварял предния капак.

Наливам бензин и карам.

Сеата е по-изгоден!!!А полото си е скъпичко.Пък и да светна народа е с двигател на поло ;)  :tongue2:

Не само двигателя и таблото е идентично с полото.

На всички части на Ибисата има лого на Ауди,Шкода, VW и Сеат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тия пари има свестни Ford Focus, Nissan Primera, Peugeot 206 и Skoda Felicia. От горните - един глас за Сеата.

 

Общо взето, бих се подвоумил между Форда и Сеата. Здрави и с евтина поддръжка, сносен външен вид. Нито много малки, нито много големи.

 

А съвсем наското видях как на един с една Алфа му взеха 80 лева за смяна на два кабела на свещите; колата се беше скапала изцяло заради някакъв изгорял датчик, който според човека в сервиза бил под таблото. Повозиха ме малко - заради това, че компютърът си мислеше, че колата е спряла на място, не работеха ABS-ът и скоростомерът. Спомена за цена някъде около 400 лева...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за хюндая купе.. Нещо?

 

Примерно:

 

http://www.cars.bg/c614802http://nfs.mobile.bg...ls&slink=683tsu

Редактирано от Nikolay Hristov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се смея ли, да плача ли.  От изброените аз съм за Алфата. Най-добре отговаря на изискването - спортна.  И тук няма никакво значение цената, защото за 2000 всичко е боклук и половина. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се смея ли, да плача ли.  От изброените аз съм за Алфата. Най-добре отговаря на изискването - спортна.  И тук няма никакво значение цената, защото за 2000 всичко е боклук и половина. 

 

Ей къде си бе паралия... Все едно на 18 си карал нещо различно от 12така (москвич) на баща си..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ей къде си бе паралия... Все едно на 18 си карал нещо различно от 12така (москвич) на баща си..

Не на теб, а на колегите, дето са тръгнали да ти препоръчват едва ли не нова кола. Затова и казах, че е все едно какво ще е до 2000, стига да ти хареса. А   на мен ми харесва само Алфата. Първата ми лична кола струваше 300 лева, ама ни най-малко не съжалявам, че я купих и че лежах под нея 5 години. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не на теб, а на колегите, дето са тръгнали да ти препоръчват едва ли не нова кола. Затова и казах, че е все едно какво ще е до 2000, стига да ти хареса. А   на мен ми харесва само Алфата. Първата ми лична кола струваше 300 лева, ама ни най-малко не съжалявам, че я купих и че лежах под нея 5 години. 

 

Именно и тва си е опит... Иначе за алфите чета, че поддръжката им е много скъпа.. части а-у... Не казвам, че се разваля повече от другите, а че като се развали излиза по-солено..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Именно и тва си е опит... Иначе за алфите чета, че поддръжката им е много скъпа.. части а-у... Не казвам, че се разваля повече от другите, а че като се развали излиза по-солено..

Ами тогава ти си знаеш. Моите части струваха от 50 стотинки до 5 лева. Само 1-2 пъти купих нещо по-скъпо - гърне за 60 лева и колекторни тръби за 20 лева. Всичко друго на разпродажба в Мототехника, ама такива бяха времената. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами тогава ти си знаеш. Моите части струваха от 50 стотинки до 5 лева. Само 1-2 пъти купих нещо по-скъпо - гърне за 60 лева и колекторни тръби за 20 лева. Всичко друго на разпродажба в Мототехника, ама такива бяха времената. 

 

Само щото ми е интересено познах ли горе-долу какво си карал? Или може би Заз :) Страшни са.. били де.. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само щото ми е интересено познах ли горе-долу какво си карал? Или може би Заз :) Страшни са.. били де.. 

Позна. Всъщност тая кола бе доста по-добра, отколкото хората предполагаха навремето. Стига разбира се да бе по-нова и в добро техническо състояние. Аз я взех като поне трети собственик, а километража бе спрял на 6000 км, което ще рече, че е превъртан поне един път. А за руска кола това бе много.  Всъщност и сега бих си купил такава кола, но проблемът е, че вече няма части. Навремето бяха останали тук-таме, а и по битаците имаше украинци, арменци, руснаци...дето продаваха части оригиналдъ, доста по-добри от турските ментета. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Jivko Jekov
      Здравейте на всички, моля да ми препоръчате автомобил до 15000лв със задно предаване и минимум 150коня .
      Знам че бюджета го ограничава , но колата трябва да е от 2009 , че дори и по нова (желателно).
      Благодаря предварително!!!
    • от Анита Христова Трифонова
      https://www.filmi2k.com/cleopatra-kleopatra-1963-chast-1/
      https://www.filmi2k.com/cleopatra-kleopatra-1963-chast-2/
      Cleopatra / Клеопатра (1963 ) част 1 и  част 2
      Клеопатра не е египтянка, зачената е чрез кръвосмешение . Недостъпна красавица, предана възлюбена, станала жертва на завистниците и зложелателите на силните мъже, които е обичала. Царството и продължило  две десетилетия и сама отнема живота си в мавзолей в Александрия. От историческата сцена слязла завинаги една изключителна жена, чаровна и привлекателна, но и властолюбива и коварна. Въпреки това Клеопатра останала в историята като най-обаятелната и най-славната владетелка на Египет, красотата и не поразява от пръв поглед.  Жена –легенда. Не е била толкова красива/ клюновиден нос, ниско чело, имала невероятно красив глас, но била много, много умна и способност да намира общ език  с мъжете, не става въпрос само за секс. Майка на четири деца и на 39 години посяга на живота си, а дали с отрова скрита в дрехите  и,  дали защото позволява да бъде ухапана от отровна змия  или отрова в гребена и ... но сама е сложила край на живота си. Едното и дете Цезариан е убито, а другите отведени. 

      Клеопатра - Нещастната гъркиня
      CLEOPATRA (1963) | Full Movie Trailer | Full HD | 1080p

    • от Василена Тодорова
      Карам Peugeot 206. Със стария CD player имах проблем - изключваше се, загряваше, не тръгваха някои дискове и го сменх с нов - Alpine. Сега, когато увелича музиката не се изключва, но прекъсва. Четох по форуми, че може би не достига достатъчно ток до колоните (тънки жици) или че акумулатора е твърде слаб. Та, мисълта ми е дали трябва да сменя колоните или проблемът идва отдругаде.
       

    • от Валентин Кънчев
      Здравейте!
      Настроих се вече да си купя първата кола, обаче не съм запознат изобщо и не знам как стават нещата. Допитах се до няколко човека и получих все различни отговори, за това реших да се допитам и до вас.
      Случая е следния:
      Да речем, че аз съм от град "А"
      Харесал съм си кола, нов внос в някоя авто къща в град "Б"
      Какво следва оттук нататък?
      Моля, ако някой изяви желание, да ми обясни стъпка по стъпка :)
      Благодаря!
    • от ostavime
      Търся такъв тип детска електрическа количка. От къде може да се купи такав модел/вид? Газ се подава от ръкохватката. 
      Снимал съм я през витрината. За съжаление магазина не работеше, иначе щеше да питам направо вътре. 
       

       

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...