Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

trakAtrak

Проблем с изчезващо "позъняване" на Samsung Galaxy

Препоръчан отговор


Здравейте! :)

 

Проблемът всъщност е със Samsung Galaxy S Duos 2 S7582, но предположих, че ако е въпрос на настройки, е възможно и собствениците на други модификации да са се сблъсквали с него. След като в началото "звънеше" нормално, когато ме търсеха, изведнъж звукът на мелодията  намаля до едва-едва доловим. И то при положение, че "плъзгачът" за регулиране на силата на звука е в крайно дясно положение. Не се влияе и от ръчния бутон в горната лява част на корпуса, а в настройките не откривам как бих могъл да го усиля по друг начин.

 

Същата немощна сила на звука е и при алармата, и когато прослушвам различните мелодии за избор. Което ме кара да мисля, че има повреда, а не е въпрос на настройки. Но понеже го имам отскоро и не съм усвоил още всичко по него, реших да попитам, преди да го рекламирам.

 

Благодаря предварително за отзивчивостта! :)

 

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да има повреда с говорителя. Вероятно се е повредил или разпоил. Занеси го на сервиз, ако е в гаранция още по-добре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз не съм много навътре с този вид телефон (S duos) ,но на моя телефон му спадна малко звука когато му сложих кейс ,но твоят проблем не е такъв.Може да опиташ друго : Влез в настойките и из тях намери звук и ако можеш овеличи всичко. Може това меню да го няма на твоя телефон. Ако е така си смени мелодията на званене, ако не помогна (дано да се оправи де) почакай друг коментар или ако нищо не ти помогне отиди при човека от който си го купил и ,ако и той не го оправи стискам палци да имаш гаранця. Иначе трябва да си сменяш звуковата карта , което ще излезе много скъпо (мисля, че 50 до 100 лева ако искаш хубава карта ,но не съм сигурен)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви! Щом не реагира на настройките, явно има някаква повреда. В гаранция е и го върнах за ремонт. Сега ще го пращат в София и да видим кога ще го върнат...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да има повреда с говорителя. Вероятно се е повредил или разпоил. Занеси го на сервиз, ако е в гаранция още по-добре.

Върнаха ни го ремонтиран, но като са го взели не са запомнили какво точно е било съкращението на бланката. Пишело е "Сменен MDR" май. Или MDF!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Върнаха ни го ремонтиран, но като са го взели не са запомнили какво точно е било съкращението на бланката. Пишело е "Сменен MDR" май. Или MDF!

Е в гаранционната карта трябва да е описано какво е сменено и оправено. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е в гаранционната карта трябва да е описано какво е сменено и оправено. 

Вярно - погледнах -  NDF  пише. Какво ли е?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно - погледнах -  NDF  пише. Какво ли е?!

Трябва да кажеш изцяло какво точно пише. NDF означава No Defect Found така че не може да пише сменен NDF. Между двете думи трябва да има още информация.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да кажеш изцяло какво точно пише. NDF означава No Defect Found така че не може да пише сменен NDF. Между двете думи трябва да има още информация.

В гаранционната карта нищо друго не пише. Явно трябва да отида в приемната да погледна в бланката от ремонта. Уверяват ме, че там пишело "сменен..."

Както и да е, сега работи добре. 

 

Благодаря много, Emokostov и весело изкарване на празниците! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В гаранционната карта нищо друго не пише. Явно трябва да отида в приемната да погледна в бланката от ремонта. Уверяват ме, че там пишело "сменен..."

Както и да е, сега работи добре. 

 

Благодаря много, Emokostov и весело изкарване на празниците! :)

Моля, на теб също весело изкарване и успешен ден!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...