Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Iliq Nikolov

антибиотик и алкохол=инцидент

Препоръчан отговор


Здравейте!!

      Казвам се Илия. в момента работя в израел работя като оператор на товарен влак карам или по точно карах сигменти за тунела който правим.като метрото в софия. 

та преди няколко месеца направих катастрофа на 25.12.2013 г припаднах зад волана на моят влак и одарих влака и сигментите във машината . а седмица преди това бях болен от грип и ми бяха исписали антибиотици moxypen forte 500 mg. трябваше да ги пия седмица на 6 часа. и в навечерието на коледа пийнах и малко повечко алкохол.4 бири и една малка водка. и на другата нощ работих нощтна смяна.чувствах се зле и отпаднал но нямаше кой да ме смени на работа.и отидох нощтна смяна цяла вечер карах нормално а вече към 5:30 сутрента се чувствах много отпаднал но тъй като ми оставаха 30 минути до края на смяната не спрях влака а продължих още на вътре към тунела а тунела е дълъг вече 7 км а с скорост 10 км се стига някаде за час в къртицата и незнам как но в последните 100 м съм заспал или припаднал. и съм катостофирал  от което има нанесени щети на вагоните на влака както и на сигментите.

та въпроса ми е искам да знам за мен,може ли да е от приема на алкохол и антибиотици и от липсата на здрава храна. защото тук тези от збут ми казаха че от този антибиотик не може да е  а също тъка когато ми предписаха антибиотиците ми одариха и две инжекций за болки в мускулите  

благодаря ви предварително колеги

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не, не е от антибиотика - категорично

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не, не е от антибиотика - категорично

Абсолютно съм съгласен. Бих допуснал по-скоро, че причината е употребеният алкохол на фона на инфекциозно заболяване, от което очевидно не си бил възстановен. Допълнително  натоварването и напрежението на работното място оказва влияние.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...