Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Georgi855

Проблем с браузърите и скайп

Препоръчан отговор


Здравейте,
имам проблем със скайп и браузърите.
 
  • [*]Скайп се отваря доста бавно и точно преди вписването ми отказва вход. Със сигурност не съм объркал паролата.
      [*]Мозилата пък ми изписва, че Firefox вече е пуснат, но не отговаря. За да отворите нов прозорец, първо трябва да затворите съществуващия процес Firefox или да рестартирате цялата система...просто не се стартира. 
    По принцип знам, че се оправя от ctrl+alt+del -> намираш firefox.exe и даваш End Task , но не е от това проблема.
      [*]Тествах и IE, той се стартира, но не може да отвори една уеб страница.
      [*]В момента ползвам Google Chrome, но работи много тромаво, отваря страниците много бавно, тегли файлове изключително бавно. Един файл, който е 1мб го сваля за 3 минути, което въобще не е нормално, а попринцип си свалям със 3мб/секунда.

         Когато видя историята и дам да я  заличи, при ново отваряне на браузъра историята се връща и не е заличена. Когато се впиша в форум или сайт и дам да ме запомни, при ново отваряне на браузъра ми дава отново да въведа потребителско име и парола и не ме запомня. Също така новата история не се показва, а си остава същата от 25ти май.
 
Това стана след като почистих твърд диск C, също така дефрагментирах файловете и изчистих папката /temp 
за да освободя място, тъй като нямаше много. В момента се освободи 40% от диска, но се появиха тези проблеми.
 
Проверих за вируси с Аваст и програмата на Windows, също така проверих и firewall дали случайно не е от там проблема.
 
Дайте някакъв съвет как да го оправя.  :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей!

 

Първо е добре да споделиш с каква ОС работиш!

Второ коя версия на скайпа и коя версия на Firefox-а използваш?

Трето почистващи програми използваш ли (ако ползваш,кажи кои)?

Четвърто Антивирусен софтуер ползваш ли(ако ползваш,кажи кой)?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей!

 

Първо е добре да споделиш с каква ОС работиш!

Второ коя версия на скайпа и коя версия на Firefox-а използваш?

Трето почистващи програми използваш ли (ако ползваш,кажи кои)?

Четвърто Антивирусен софтуер ползваш ли(ако ползваш,кажи кой)?

 

1. Windows 7  SP12. Най-новите версии, винаги ги актуализирам. Деинсталирах ги и отново ги инсталирах, но проблема си остава същия.3. Не използвам допълнителни програми освен тези които споделих в първото мнение.4. Ползвам Avast Antivirus Free  версия 2014.9.0.2016, както и на windows 7 програмата за сканиране.Допълнително:

Лаптоп: Toshiba Satellite C855-149

Ползвам 64-битова система

Ето още параметри - http://prikachi.com/images/958/7298958R.jpg 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре,пробвай следното :

 

1.За Skype : Инсталирай по стара скайп версия,препоръчвам ти версия 4.2

2.За Firefox : Разгледай тази тема

3.Изтегли си CCleaner, инсталирай я,после дай отметка на всички квадратчета в "Windows" без "Изчистване на свободното място" ,както и в "Приложения" ,даваш на "Анализ" и после на "Стартиране на почистването",после отиваш и на "Регистър" ,натискаш "Проучване за проблеми" - "Поправка на всички проблеми"

4.Ъпдейтни си Антивирусната и Windows-а

 

Това е засега,после сподели,как са се развили нещата!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Изтеглете TFC и я запишете на вашия работен плот.

  • [*]
Стартирайте програма и кликнете върху Start. [*]Програмата ще затвори всички активни приложения и ще почисти компютъра от временни файлове. [*]Когато почистването приключи, натиснете ОК и вашата система ще се рестартира.

 

 

2. Отворете Start менюто и напишете cmd.
Кликнете с десен бутон върху него и изберете Run as administrator.
Ще ви изскочи диалогов прозорец, натиснете Yes.
В командния панел въведете следното:

cdchkdsk /f /r

Когато ви излезе запитване въведете y, натиснете Enter и рестартирайте.

 

 

3. Изтеглете ESET SysInspector в зависимост от версията на вашата операционна система.

След като стартирате програмата, натиснете I Accept.
Публикувано изображение

Изчакайте сканирането да приключи.
Публикувано изображение

Изберете File>Save Log.
Публикувано изображение

Запишете файла.
Публикувано изображение
Прикачете го към следващия ви отговор.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@Eternal Life, пробвах всичко каквото каза, но проблемите си останаха същите. И преди това използвах почистване, но със функцията на Windows 7, но също нямаше резултат. Преинсталирах програмите, но пак бавят много.Сега ще направя каквото каза @masterking*   и ще ви пиша.

 

 

Тегленето на програмите става доста бавно поради бавния браузър, така че ще се забавя малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

извинявайте за забавянето, но наистина доста бавно работи браузъра.

 

 

Направих всички стъпки, но все още няма резултат. Не вярвах, че ще имам такива проблеми след почистване на диск. За първи път ми се случва да имам такива проблеми. Прикачил съм файла.

SysInspector-EMO-PC-140427-1612.zip

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Става въпрос за Windows Defender. Сега ще направя каквото казахте и пак ще ви пиша.

Ето ги и двата файла:

 

Attach.txt

 

...

 

dds.txt

 

...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е вирус, тъй като преди това си работеше, но след почистването и премахването на папката /temp започна така да прави. Самите браузъри се стартират, но много бавно зарежда страниците, много бавно тегли, не помни история. Все едно имам ограничение на скоростта на интернета. Скайп точно преди вписването ми изписва да се свържа с отдел подръжка.

 

Досега не съм имал проблеми след почистване или дефрагментиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто не знам какво да правя, какво ли не пробвах. Стартирах браузърите без приложения, но пак същата работа. В най-лошия случай ще го преинсталирам, но очаквам още мнения за проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само така си мислиш.Деинсталирай Pandora Service.Изтегли AdwCleaner - http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Затвори браузерите.Стартирай приложението и натисни бутона Scan.Като приключи натисни Clean.Приложението ще поиска рестарт.Съгласи се и след рестарта ще се появи лог на десктопа.Публикувай го тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само така си мислиш.Деинсталирай Pandora Service.Изтегли AdwCleaner - http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Затвори браузерите.Стартирай приложението и натисни бутона Scan.Като приключи натисни Clean.Приложението ще поиска рестарт.Съгласи се и след рестарта ще се появи лог на десктопа.Публикувай го тук.

# AdwCleaner v3.204 - Създаден отчет 27/04/2014 на 17:46:15# Актуализиран 26/04/2014 от Xplode# Операционна система : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (64 bits)# Потребителско име : Emo - EMO-PC# Стартиран от : D:Моите документиСвалени файловеAdwCleaner.exe# Настройка : Почистване***** [ Услуги ] ********** [ Файлове / Папки ] *****Папка Изтрит : C:Program Files (x86)MyPC BackupПапка Изтрит : C:Program Files (x86)PerionПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataLocalb1eПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataLocalLowmixidjПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingB1ToolbarПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingBabylonПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingOpenCandyПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultWinampToolbarDataПапка Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultExtensions{0B38152B-1B20-484D-A11F-5E04A9B0661F}Файл Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultinvalidprefs.jsФайл Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultsearchpluginsBabylon.xmlФайл Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultsearchpluginsBrowserDefender.xmlФайл Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultsearchpluginsdelta.xmlФайл Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultsearchpluginsmixidj.xmlФайл Изтрит : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultuser.js***** [ Преки пътища ] ********** [ Системен регистър ] *****Стойност Изтрити : HKLMSOFTWAREMozillaFirefoxExtensions [{336D0C35-8A85-403a-B9D2-65C292C39087}]Стойност Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREMozillaFirefoxExtensions [{336D0C35-8A85-403a-B9D2-65C292C39087}]Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionsbpegkgagfojjbcpkihigfmkojdmmimdfКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionsdlnembnfbcpjnepmfjmngjenhhajpdfdКлюч Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionsdlnembnfbcpjnepmfjmngjenhhajpdfdКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionsehgldbbpchgpcfagfpfjgoomddhccfghКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionshahpjplbmicfkmoccokbjejahjjpnenaКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionsjbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekfКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREGoogleChromeExtensionsjifflliplgeajjdhmkcfnngfpgbjonjgКлюч Изтрити : HKCUSoftwareClassespokkiКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesAppID{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesProd.capКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingapnstub_RASAPI32Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingapnstub_RASMANCSКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingaskpartnercobrandingtool_rasapi32Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingaskpartnercobrandingtool_rasmancsКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingau__rasapi32Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingau__rasmancsКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingincredibar_install_RASAPI32Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingincredibar_install_RASMANCSКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingIncredibarToolbar_RASAPI32Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingIncredibarToolbar_RASMANCSКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesAppID{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesAppID{A2773ED4-83BD-488A-A186-73590706C916}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesAppID{EA28B360-05E0-4F93-8150-02891F1D8D3C}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesCLSID{80922EE0-8A76-46AE-95D5-BD3C3FE0708D}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesInterface{3F607E46-0D3C-4442-B1DE-DE7FA4768F5C}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesInterface{79FB5FC8-44B9-4AF5-BADD-CCE547F953E5}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesInterface{FE0273D1-99DF-4AC0-87D5-1371C6271785}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREClassesTypeLib{93E3D79C-0786-48FF-9329-93BC9F6DC2B3}Ключ Изтрити : HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearchScopes{0ECDF796-C2DC-4D79-A620-CCE0C0A66CC9}Ключ Изтрити : HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearchScopes{483830EE-A4CD-4B71-B0A3-3D82E62A6909}Ключ Изтрити : HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearchScopes{CFF4DB9B-135F-47C0-9269-B4C6572FD61A}Ключ Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREClassesCLSID{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}Ключ Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREClassesInterface{3F607E46-0D3C-4442-B1DE-DE7FA4768F5C}Ключ Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREClassesInterface{FE0273D1-99DF-4AC0-87D5-1371C6271785}Стойност Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREMicrosoftInternet ExplorerToolbar [{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}]Ключ Изтрити : HKCUSoftware1ClickDownloadКлюч Изтрити : HKCUSoftwareAPN PIPКлюч Изтрити : HKCUSoftwareBabSolutionКлюч Изтрити : HKCUSoftwareConduitКлюч Изтрити : HKCUSoftwareDataMngrКлюч Изтрити : HKCUSoftwareIMКлюч Изтрити : HKCUSoftwareImInstallerКлюч Изтрити : HKCUSoftwarePIPКлюч Изтрити : HKCUSoftwareSoftonicКлюч Изтрити : HKLMSoftwareBabylonКлюч Изтрити : HKLMSoftwareDataMngrКлюч Изтрити : HKLMSoftwareIB UpdaterКлюч Изтрити : HKLMSoftwarePIPКлюч Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{889DF117-14D1-44EE-9F31-C5FB5D47F68B}Ключ Изтрити : HKLMSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{CD95D125-2992-4858-B3EF-5F6FB52FBAD6}Ключ Изтрити : [x64] HKLMSOFTWAREIB UpdaterКлюч Изтрити : [x64] HKLMSOFTWARETarma Installer***** [ Браузъри ] *****- Internet Explorer v11.0.9600.17041Настройки Възстановен : HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain [Search Page]- Mozilla Firefox v28.0 (bg)[ Файл : C:UsersEmoAppDataRoamingMozillaFirefoxProfileswhoi1uhb.defaultprefs.js ]Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.admin", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.aflt", "babsst");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.appId", "{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3}");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.autoRvrt", "false");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.dfltLng", "en");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.excTlbr", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.ffxUnstlRst", true);Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.id", "28e1e59300000000000000030d000001");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.instlDay", "15881");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.instlRef", "sst");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.newTab", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.prdct", "delta");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.prtnrId", "delta");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.rvrt", "false");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.smplGrp", "none");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.tlbrId", "base");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.tlbrSrchUrl", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.vrsn", "1.8.21.5");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.vrsnTs", "1.8.21.520:56:57");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta.vrsni", "1.8.21.5");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta_i.babExt", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta_i.babTrack", "affID=121562&tt=250613_gr1&tsp=4924");Елемент изтрит : user_pref("extensions.delta_i.srcExt", "ss");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.admin", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.aflt", "orgnl");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.cntry", "BG");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.dfltLng", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.dfltSrch", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.did", "10650");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.envrmnt", "production");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.excTlbr", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.hdrMd5", "97571B95DC368B8D454C75E187292FBB");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.hmpg", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.id", "28e1e59300000000000000030d000001");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.installerproductid", "26");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.instlDay", "15606");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.instlRef", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.isDcmntCmplt", true);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.lastVrsnTs", "1.5.11.1415:09:07");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.mntrvrsn", "1.2.0");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.newTab", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.noFFXTlbr", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.ppd", "201%5F5");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.prdct", "incredibar");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.productid", "26");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.prtnrId", "Incredibar");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.sg", "none");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.smplGrp", "none");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.tlbrId", "base");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.upn2", "6PQKvJTLFy");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.upn2n", "92543630511114884");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.vrsn", "1.5.11.14");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.vrsnTs", "1.5.11.1415:09:07");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar.vrsni", "1.5.11.14");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.aflt", "orgnl");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.dfltLng", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.did", "10650");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.excTlbr", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.id", "28e1e59300000000000000030d000001");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.installerproductid", "26");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.instlDay", "15606");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.instlRef", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.ms_url_id", "");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.newTab", false);Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.ppd", "201%5F5");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.prdct", "incredibar");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.productid", "26");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.prtnrId", "Incredibar");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.smplGrp", "none");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.tlbrId", "base");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.tlbrSrchUrl", "hxxp://mystart.Incredibar.com/?a=6PQKvJTLFy&loc=IB_TB&i=26&search=");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.upn2", "6PQKvJTLFy");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.upn2n", "92543630511114884");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.vrsn", "1.5.11.14");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.vrsnTs", "1.5.11.1415:09:07");Елемент изтрит : user_pref("extensions.incredibar_i.vrsni", "1.5.11.14");- Google Chrome v[ Файл : C:UsersEmoAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultpreferences ]Изтрити [Extension] : boipimhfjpakfgckhbljjengakjhkcbpИзтрити [Extension] : bpegkgagfojjbcpkihigfmkojdmmimdfИзтрити [Extension] : ehgldbbpchgpcfagfpfjgoomddhccfghИзтрити [Extension] : hahpjplbmicfkmoccokbjejahjjpnenaИзтрити [Extension] : jbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekfИзтрити [Extension] : jifflliplgeajjdhmkcfnngfpgbjonjgИзтрити [Extension] : niapdbllcanepiiimjjndipklodoedlc*************************AdwCleaner[R0].txt - [13032 octets] - [27/04/2014 17:44:20]AdwCleaner[S0].txt - [12046 octets] - [27/04/2014 17:46:15]########## EOF - C:AdwCleanerAdwCleaner[S0].txt - [12107 octets] ##########

а пробва ли със възстановяване на системата ?

Не съм пробвал още.

 

@Alis&Vanko няма резултат, все още не работят функционално.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

стартирай AdwCleaner и натисни бутона Uninstall и ще изчезне.Изтегли JRT оттук - http://www.bleepingcomputer.com/download/junkware-removal-tool/

Изключи антивирусната.Стартирай приложението и натисни кой да е клавиш.След края ще се появи лог.Публикувай го.

Това стана след като почистих твърд диск C, също така дефрагментирах файловете и изчистих папката /temp 

за да освободя място, тъй като нямаше много. В момента се освободи 40% от диска, но се появиха тези проблеми.

40% се е освободило от темп папката и дефрагментацията?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

стартирай AdwCleaner и натисни бутона Uninstall и ще изчезне.Изтегли JRT оттук - http://www.bleepingcomputer.com/download/junkware-removal-tool/

Изключи антивирусната.Стартирай приложението и натисни кой да е клавиш.След края ще се появи лог.Публикувай го.

40% се е освободило от темп папката и дефрагментацията?

 

Много малко свободно място имаше в диск ц, сега имам около 40гб след почистването, дефрагментирането и изтриването на файлове в  /temp

 

След малко ще дам лог файла.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След това:

Изтеглете Security Check (автор: screen317) оттук - http://www.bleepingcomputer.com/download/securitycheck/dl/123/Кликнете два пъти върху SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите.Когато програмата завърши работата си, ще се отвори един текстов документ: checkup.txt.Копирайте съдържанието на checkup.txt с Копирай (Copy) и с Постави (Paste) го поставете в следващия си коментар.Изтеглете MiniToolBox и го запазете на десктопа - http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/Сложете всички отметки и натиснете Go.Прикачете лог файла Result.txt в следващия си пост.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След малко ще направя и другите стъпки.

 

JRT.txt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Junkware Removal Tool (JRT) by ThisisuVersion: 6.1.4 (04.06.2014:1)OS: Windows 7 Ultimate x64Ran by Emo on ­Ґ¤ 27.04.2014 Ј. at 19:15:36,83~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Services~~~ Registry Values~~~ Registry KeysSuccessfully deleted: [Registry Key] HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerInternetRegistryREGISTRYUSERS-1-5-21-1085129494-4113094144-966998677-1000SoftwaresweetimSuccessfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINESoftwaresweetim~~~ Files~~~ FoldersSuccessfully deleted: [Folder] "C:ProgramDataapn"Successfully deleted: [Folder] "C:ProgramDatababylon"Successfully deleted: [Folder] "C:ProgramDatapremium"Successfully deleted: [Folder] "C:ProgramDatatarma installer"Successfully deleted: [Folder] "C:UsersEmoAppDataRoamingthinstall"~~~ FireFoxEmptied folder: C:UsersEmoAppDataRoamingmozillafirefoxprofileswhoi1uhb.defaultminidumps [388 files]~~~ Event Viewer Logs were cleared~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Scan was completed on ­Ґ¤ 27.04.2014 Ј. at 19:24:33,94End of JRT log~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ето лог файла от MiniToolBox,

 

Не иска да се стартира SecurityCheck:

 

 UNSUPPORTED OPERATING SYSTEM! ABORTED!

Result.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дамс.Изтегли Malwarebytes 1.75 оттук - http://www.bleepingcomputer.com/download/malwarebytes-anti-malware/

Инсталирай програмата и я обнови.След това направи пълно сканиране.Накрая ще се появи лог файл.Публикувай го.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почвам сканирането, ще се забавя малко.

Ето и резултатите, 1 грешка вади, в карантина ли да го местя?

Malwarebytes Anti-Malwarewww.malwarebytes.orgScan Date: 27.4.2014 г.Scan Time: 20:02:55 ч.Logfile: result1.txtAdministrator: YesVersion: 2.00.1.1004Malware Database: v2014.04.27.04Rootkit Database: v2014.03.27.01License: TrialMalware Protection: EnabledMalicious Website Protection: EnabledChameleon: DisabledOS: Windows 7 Service Pack 1CPU: x64File System: NTFSUser: EmoScan Type: Threat ScanResult: CompletedObjects Scanned: 303690Time Elapsed: 14 min, 32 secMemory: EnabledStartup: EnabledFilesystem: EnabledArchives: EnabledRootkits: DisabledShuriken: EnabledPUP: EnabledPUM: EnabledProcesses: 0(No malicious items detected)Modules: 0(No malicious items detected)Registry Keys: 0(No malicious items detected)Registry Values: 0(No malicious items detected)Registry Data: 0(No malicious items detected)Folders: 0(No malicious items detected)Files: 1PUP.Optional.Optimizerpro, C:WindowsTasksOptimizerPro1UpdaterTask{EFEE2E78-CD55-4D75-A641-6FE21D4C2657}.job, , [d080ec430f6c31053255d4b44fb3718f], Physical Sectors: 0(No malicious items detected)(end)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много бързо.Да махай го.

Пълно сканиране ли даде?Това е май новата версия.

Сега от Custom Scan отметни всички дялове и да сканира за rootkits.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много бързо.Да махай го.

Пълно сканиране ли даде?Това е май новата версия.

 

Ами каза да обновя. Хром започна да работи малко по-бързо сега, но все още имам проблем със скайп и мозила.

 

Malwarebytes Anti-Malware 2.0.1.1004© Malwarebytes Corporation. All rights reserved.Build Date: 3.4.2014 г.

 

Започнах новото сканиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре.Давай сега от Main Menu - Custom Scan.Отметни всички дялове и да сканира за руткити.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре.Давай сега от Main Menu - Custom Scan.Отметни всички дялове и да сканира за руткити.

 

Сканирането продължава. все още не е намерило грешка. Ще публикувам лог файла после като приключи сканирането. Искам да те питам според теб би ли помогнало този метод. Потърсих в Google и намерих в две теми този метод: Тема 1 

From the start menu.....All Program......Accessories, right click on the Command Prompt and select 'Run as Administrator'. Enter the command listed below seperately and hit return after each one.ipconfig /flushdnsnbtstat -Rnbtstat -RRnetsh int reset resetlog.txtnetsh int ip resetnetsh winsock resetNow type exit and hit return. Reboot your computer and see if this has worked.

Тема 2  

This one has been coming up pretty often lately. Usually just resetting winsock and the TCP/IP stack fixes this problem.1. Open up the command line utility as Admin and enter each command one at a time :netsh winsock reset catalog (resets winsock entries)netsh int ip reset reset.log hit (resets TCP/IP stack)2. Reboot your PC

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това го направи Minitoolbox.

Windows IP ConfigurationSuccessfully flushed the DNS Resolver Cache.

Дамс има нещо в winsock entries.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това го направи Minitoolbox.

Дамс има нещо в winsock entries.

 

Ще изчакам първо сканирането да приключи и тогава ще пробвам този метод.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...