Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


И на вас ли е писала.... :D

Реших, че само аз съм удостоен с подобно внимание. Тюх, пък и мацката ми се вижда симпатяга.

jonov, не се кахъри той целия договор може да се окаже и незаконен, ако се разрови надълбоко, ти за една дата се притесняваш. :ph34r:

То принципно стигне ли се един лист хартия да налага отношенията, зае*и. Когато и от двете страни има добра воля, нещата са съвсем на друго ниво. М/у другото Netsurf, не са никак лош избор и кадърно се справят. Аз лично имам добри впечатления от тях. Да не говоря, че за оня край където оперират, удариха Близу от земята.

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мацката действително е добра  ;) аз не и се сърдя - това и е работата , дори на никой не се сърдя защото са следвали някой правила на алчен капиталист . Яд ме е на самата компания , нямам проблем с услугите и затова не ги и сменям , проблемите идат предимно когато трябва да се сключи договора , започва се един тел тероризъм , едни свирки по телефона , само и само да си подсигурят заплатата за още 1 година . Нетсърф наистина са коректни , защото им ползвам услугите на село , там също близу се беше развихрил и от поне 250 абоната - останаха без нито един  :)

Не ми ли оправят сметките , дори и извинение за причиненото неудобство чакам  ;) пари няма да видят , само ще намерят работа на някой да ми звънка всяка седмица  :) а аз имам опит с нета във Комощица   :D който също не дочака края на договора .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми обясни като на неразбиращ, стъпка по стъпка, какво трябва да направя ако искам след изтичане на договора ми с blizoo догодина, да прекратя взаимоотношенията ти с тях без да дължа никакви такси и да нямам проблеми?

Редактирано от miazmatik (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми обясни като на неразбиращ, стъпка по стъпка, какво трябва да направя ако искам след изтичане на договора ми с blizoo догодина, да прекратя взаимоотношенията ти с тях без да дължа никакви такси и да нямам проблеми?

 

Най-малко един месец преди датата на изтичане на договора си пусни предизвестие за прекратяване на същия, считано от дата................ Ще си платиш каквото дължиш месечни такси, ако има такива и на датата, посочена в предизвестието, отиваш в офиса да ти потвърдят, че договорът е прекратен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бих допълнил : трябва да върнеш и тяхното оборудване и да получиш за тая работа протокол . Два дни след подаване на предизвестието за прекратяване на услугите те съветвам също така да си изключиш или  смениш номера на телефона - щото ще те подлудят  :) ония от отдела за задържане на клиенти  :D


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бих допълнил : трябва да върнеш и тяхното оборудване и да получиш за тая работа протокол . Два дни след подаване на предизвестието за прекратяване на услугите те съветвам също така да си изключиш или  смениш номера на телефона - щото ще те подлудят  :) ония от отдела за задържане на клиенти  :D

Да.

Ама ако имаш хубав номер или много връзки, не е добра идея. Добрата е, още като ти звъннат и кажат за какво и защо да им кажеш - "не се интересувам" и да им затвориш.

p.s.

Мен така ме тормозеха за разни застраховки по банковата ми карта (една от 4-те ми карти). Ама аз се занимавам със застраховане. Обясняват ми 1-вия път, ала бала, и аз викам "Чудесно", "А да ви предложа застраховка на дома, имаме чудесни условия (които наистина са така, ама тук беше за ебавката) и приложих същите маркетингови трикове и сценарии на разговор (а това не ми е работата, просто ги знам), дето тя се опитваше да приложи на мен :D :D :D

Не е нужно да казвам, че девойчето остана безмълвно :D :D :D

По-интересното беше 2-рия път. Пак същото, отново аз, като отговор, им предлагам разни неща. Направо ми затвориха :D :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, не .....за смяна на номера беше майтап , те дори звънят от един и същи номер май +35924821020 блокираш го или го оставяш отворен , оная си изпява репертоара , усеща се че никой не и обръща внимание и затваря . Все пак за това и плащат  :D Мен така ме тормозиха обаче със години от Булсат  , казвам им , аз ползвам пакетна услуга от близу  на същата цена която вие ми предлагате само ТВ  :) оная мрънка малко и след месец пак ми звънят .

Всички по големи компании са така .

Още никой не ми се е обадил от отдел жалби а сметката е +14,90  :) дори ни ми спират и интернета  :) а го спреха - веднага нетсърф са дом .

Редактирано от jonov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

jonov, зeми звънни на Катето и я покани на кафенце да обсъдите проблема. Аз не знам какво се бавиш. Ако бях абонат на близалките ще търся нейната помощ. Ако трябва и до "Никола Габровски" отскочи :ph34r:

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Без да ходя с катето на кафенце  ;)  вече си оправиха кашата  :)  абе близу са number one  :)

Вече мога да отида да платя .... и Кате , дръж ги изкъсо тия  :wink12: да гледат какво пишат и надписват .

92787617322cafdc.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Туууу жалко за тебе :ph34r::tongue2:

АмЪ пък кафенцето може да е бонус от Катето за причинените неудобства. Чакаме поканата :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А на мен ми изтече промоционалния период... Вече вместо 10.45 ще плащам по 21.90 на месец.

Но аз съм доволен от офертата ;)

p.s.

Ако мислиш, че не можеш да се справиш с Катето, звънкай за помощ!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако мислиш, че не можеш да се справиш с Катето, звънкай за помощ!

 

ШЪ мЪ кандардисате да подпиша и аз един договор с тия - не за друго, ами да го видя туй Кате ли е, коте ли ...

 

А че ще звънкам - отсега си казвам, само дотам да опре.

Редактирано от jhoro (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1 година след като подписах договор с близу и около 7 месеца откато писах в началото на темата - има промяна. Тоест непрекъснато, месец след месец услугите на близу се влошават драстично. Имам предвид прекъсвания на нета, лош ping и т.н. За една година имам около 100 обаждания по телефона към оператора за проблеми с прекъсване на нета. съвсем нормално и очаквано не може да има ефект. По простата причина, че имам договор, където може да нямам всички услуги перманентно. Тази компания има доста силен PR за нискокачествените си телевизионни и интернет услуги. Естествено бях атакуван, след като писах в началото на темата от PR активист на близу - kpaneva.

.

P.S. Може да ми вярвате или не. Аз вече съм се набутал. Ще изчакам още малко, докато ми изтече договора. Вече имам алтернативни услуги от друг оператор, където няма ниакви проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет, аз преди време се бях прекарал, но те постъпиха много неетично.  Никъде в договоря не бяха написали колко е ъплаунда. Оказа се,че съотношението тогава бе 1- към 12?!

Ако, това го бяха написали в офертата, никога не бих се вързал. Неможах дори да дочакам да измине годината и се отказах, от тогава бягам на далече колкото по близо са те до мен........ 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

nologo то това е почти максимума, който си изстискал за ъплоуд, даже при теб е добре, че е в горна граница. А идваха ли "компетентните", да ти обясняват как тази сотойност ъплоуд никак не била важна :D

 

Катето е много симпатична млада девойка, та ако те е понападнала не е лошо. Това в кръга на шегата. Явно на тия си им остава такава политиката или толкова си могат. Но е факт, това което казваш. Те не се интересуват от технически издържаните неща. Важното е да има силен маркетинг, ласкави офиси и тем подобни лигни, които никак не се връзват с качеството на услугата и обслужването. Що се отнася до нета, съвсем са трагични. Айде от ТВ може нещо да се отбере, ма кой гледа ТВ вече бре. Как и да е, те за това си коткат бабите и дядовците, които са сериозен таргет. Редовни платци, още на пенсия са на опашка, да цакат кеш за кабела. Лесно се манипулират, защото нищо не разбират, много са, абе идеални са. Управниците явно са такива и не искат с технически способи да си опраа'т нещата. Разни некадърни колежанки/колежанчета облечени с костюми за по 100 лева на разпродажба и заваряни във вмирисан офис, разделен на боксове с по 100 маймуни, разработват стратегии как да излъжат клиентите. Само мини някой ден покарай Н. Габровски, за да ги видиш какви пут*овци са с мазни коси и коли на кредит, за да разбереш... Нямам как да не ги глобяват за нелоялна конкуренция и още и още. Дали имат 1% общо в персонала, който е технически грамотен не знам. Интересното е що кораба им не е потънал още, но предполагам поради това, че са собственост на международен холдинг и кораба е голем, та процеса е бавен :D

 

А дано им дойде акъл, ама надали. Отдавна е ясно, че това не е техническа компания, която предоставя качествена броудбенд услуга и никак не се стреми да промени това. Така както гръмко се наричат fiber power, така се чудя защо компетентните органи още не са им забили поредния акт за тази безочлива лъжа. Как и да е, вместо компания с технически грамотен персонал, си остават една школа за кандидат мениджъри, които са на обучение там. С две думи това, което ти се случва е нормално :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

САМО ЛАН  :) ДОЛУ ДОКСИС/АДСЛ  :)

3438600991.png

 

ИНАЧЕ КАТЕТО Е СУПЕР  :wink12:

 

Blizoo.jpg

 

%D0%91%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D1%83.jpg

Редактирано от jonov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

jonov, Катето да...  :inlove1:

Де ги намери тия банери, откъсна ми главата с тех  :D :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз съм си играл когато нямам нет и се чудя какво да правя  :) нали съм им абонат  :D Дори им ги пращах във фейса .....и ми благодариха  :)

 

e483187c7f8a7ea0.jpg

Редактирано от jonov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:D :D :D

Е те това ме разцепи, уникален - хахахахах. Верно си много креативен. Ама как възпитано са ти отговорили, че даже и работят по подобряването на мрежата там. Бе мани засилили са се... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ДА,  дори май в Монтана я подобриха , почнали са постепенно да преминават на доксис  :) е това ще ги погуби . Там има нетуърк , нетсърф  :D Аз вече почити нямам проблем с тях . Оптиката е на 100 м от мен , на два-три суича съм , забравил съм им номера вече , но не навсякъде е така  :no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Каквото и да си плямпат - в света няма читав DOCSIS провайдер. Самата технология си е такава.

А централизираният им телефон е тотална набутвация. Имаш ли проблем си докарваш за телефон минимум колкото поне месечна такса.

И понеже тук имало четящи - още материал за размисъл и образоване. http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/185026

Ментел са още по-зле. Въобще за всички клиенти - големите фирми имат навсякъде проблеми с клиентите и реагирането на проблеми. Изглежда че само малките местни фирмички са читави. И като цяло предлагат повече за по-малко пари. Дори и месец за месец. Докато при близалките и подобни май минималното е 18 месеца. Ясно е, че когато някой инвестиционен фонд или чуждестранен "инвеститор" купи нещо, целта им е максимализиране и изнасяне на печалбата извън България. Естествено, за сметка на клиента, който плаща и малоумните реклами.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

МАЙ ТРЯБВАШЕ ДА ГИ ПОПЛЮВАМ КАТО ГИ ХВАЛИХ  :)

4223907886.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...