Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

insiper

Компютъра става се по-бавен и по-бавен.

Препоръчан отговор


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъмм ако може помощщ :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъмм ако може помощщ :)

 

За съжаление...в момента съм на работа и не е удобно да пиша...!Бъдете търпелив,довечера ще решим проблема..!

 

Деинсталирайте следния софтуер по стандартния начин:

 

 

Supporter 1.80 (HKLM...{5F189DF5-2D05-472B-9091-84D9848AE48B}{40030ae4}) (Version:  - Costmin) <==== ATTENTION

 

След това:

 

СТЪПКА 1:

 

 

Публикувано изображениеМоля, изтеглете и стартирайте програмата AdwCleaner(by Xplode):

[*]Затворете всички стартирани програми и браузъри

[*]Кликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.

[*]Натиснете OK, за да потвърдите, че всички стартирани програми ще бъдат затворени.

[*]Маркирайте Clean

[*]Вашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.

[*]Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора си

[*]Можете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:AdwCleaner[s0].txt

 

СТЪПКА 2:

 

 

 

Публикувано изображение Моля, изтеглете Junkware Removal Tool (by Thisisu ) и запазете на вашия десктоп.

[*]Спрете временно работата на защитните програми.

[*]Стартирайте инструмента JRT.exe

[*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата.

[*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши.

[*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt).

[*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

Публикувано изображение

 

 

СТЪПКА 3:

 

Публикувано изображение  Моля, изтеглете Malwarebytes Anti -Malware и го запомнете на вашия работен плот .

  Кликнете два пъти върху mbam-setup-consumer-2.0.0.1000.exe и следвайте инструкциите, за да инсталирате програмата .

  В краяна инсатлацията  , трябва да има отметка на следното :

[*]Launch Malwarebytes Anti-Malware (Стартиране на Malwarebytes Anti -Malware)

[*]14-дневен пробен период  е предварително избран . Можете да премахнете отметката от това, ако желаете, това няма да се ограничи възможностите за сканиране и премахване на програмата.

Щракнете върху Finish.

[*]В секцията Settings = > Detection and Protection => Detection Options, се поставя отметка в квадратчето 'Scan for rootkits'.

[*]В главния прозорец на програмата , щракнете върху 'Update Now'

[*]След актуализацията завърши, кликнете на бутона " 'Scan Now  " .

[*]Ако има налична актуализация , щракнете върху бутона Update Now button .

[*]Ще стартира Threat Scan.

[*]Когато сканирането приключи, ако има някакви открити зарази , щракнете върху Apply Actions за да се позволи на Mbam да почисти засеченото. .

[*]В повечето случаи , ще се изиска рестартиране

[*]   След рестарта ,стартирайте Mbam още веднъж.

[*]   Кликнете на History tab > Application Logs .

[*]   Кликнете два пъти върху реда , който показва датата и часа на сканирането .

[*]   Кликнете върху " Copy да Clipboard "

[*]   Поставете  съдържанието на клипборда в следващия си  отговор.

 

 

 

 

 

СТЪПКА 4:

 

 

Публикувано изображение  Изтеглете Security Check (автор: screen317) от тук

[*]Кликнете два пъти върху SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите.

[*]Когато програмата завърши работата си, ще се отвори един текстов документ: checkup.txt.

[*]Копирайте съдържанието на checkup.txt с Копирай (Copy) и с Постави (Paste) го поставете в следващия си коментар.

 

 

СТЪПКА 5:

 

Повторете сканирането с Farbar Recovery Scan Tool

 

Публикувано изображение

[*]Моля изтеглете Farbar Recovery Scan Tool и го запазете на десктопа.

[*]Стартирайте файла FRST.exe.

[*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.

[*]Сложете всички отметки.

[*]Натиснете бутона SCAN.

[*]Ще се създадат два лог файл с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.

[*]Файлът FRST.txt копирайте в следващия си пост. Addition.txt прикачете в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение).

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Search-NewTab това не е ли Trojan.Win32.Generic!BT ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Изтеглете прикачения файл и го запазете там, където сте свалили FRST.exe => fixlist.txt
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.
Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x86) Version:14-07-2014 01Ran by denis at 2014-07-15 12:43:22 Run:1Running from C:Documents and SettingsdenisDesktopBoot Mode: Normal==============================================Content of fixlist:*****************startGroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTIONHKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003...MountPoints2: {70a97c2a-6d62-11e3-8192-002522d1b10e} - G:Install.exeHKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003...MountPoints2: {ee35f6c6-9ca0-11e3-823f-002522d1b10e} - G:LGAutoRun.exeBHO: No Name -> {D2D96976-3F6D-728E-306E-492DA956F762} ->  No FileCHR HKLMSOFTWAREPoliciesGoogle: Policy restriction <======= ATTENTIONC:Documents and SettingsAll Usershash.datC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempjansi-32-git-Bukkit-1.7.9-R0.2-1-ga6e0bfd-b3095jnks.dllC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempLiveSupport_setup.exeC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempQuarantine.exeC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempsSetup-se.exeend*****************C:WINDOWSsystem32GroupPolicyMachine => Moved successfully.C:WINDOWSsystem32GroupPolicyGPT.ini => Moved successfully.'HKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003SOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerMountPoints2{70a97c2a-6d62-11e3-8192-002522d1b10e}' => Key deleted successfully.'HKCRCLSID{70a97c2a-6d62-11e3-8192-002522d1b10e}'=> Key not found.'HKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003SOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerMountPoints2{ee35f6c6-9ca0-11e3-823f-002522d1b10e}' => Key deleted successfully.'HKCRCLSID{ee35f6c6-9ca0-11e3-823f-002522d1b10e}'=> Key not found.'HKLMSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerBrowser Helper Objects{D2D96976-3F6D-728E-306E-492DA956F762}' => Key deleted successfully.'HKCRCLSID{D2D96976-3F6D-728E-306E-492DA956F762}'=> Key not found.'HKLMSOFTWAREPoliciesGoogle' => Key deleted successfully.C:Documents and SettingsAll Usershash.dat => Moved successfully.C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempjansi-32-git-Bukkit-1.7.9-R0.2-1-ga6e0bfd-b3095jnks.dll => Moved successfully.C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempLiveSupport_setup.exe => Moved successfully."C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempQuarantine.exe" => File/Directory not found.C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempsSetup-se.exe => Moved successfully.The system needed a reboot.==== End of Fixlog ====

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прекрасно...!Има ли промяна след процедурите до тук..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм..нещата клонят към проблем който не е от зловреден характер...И все пак..:

 

Публикувано изображение Изтеглете ComboFix Публикувано изображение от тук и го запазете на десктопа си.
How to use ComboFix
Публикувано изображение Изключете вашата антивирусна и антишпионска програма, обикновено това става чрез натискане на десния бутон на мишката върху иконата на програма в системния трей.
Бележка: Ако не можете я спрете или не сте сигурни коя програма да изключите, моля прегледайте информацията от този линк: How to disable your security applications by amateur
Публикувано изображение Стартирайте Combo-Fix.com Публикувано изображение и следвайте инструкциите.
Когато процесът приключи успешно, инструментът ще създаде лог файл. Моля, включете съдържанието на C:ComboFix.txt в следващия Ви коментар в тази тема.
Публикувано изображение Моля, не прикачвайте лог файла/овете от програмата, а го/ги копирайте и поставете в следващия Ви коментар в тази тема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пускам го и изведнъж замръзва за 2-3 часа и не се маха не мога никъде да влезна.И само с рестарт се оправия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено....той (ComboFix) си е вършил работата.Просто оставете компютъра и докато трае процеса,не го пипайте. Дори мърдането на мишката може да доведе до това замръзване...!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате ли проблеми и нуждаете ли се все още от моята помощ..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от klass
      Здравейте! Опитвам да се запиша за платено почистване ми излиза това -
      "Съжаляваме, възникна проблем
      Нещо се обърка. Моля опитайте отново Код на грешка EX1406"
       
      Накратко искам платено почистване на компютъра ако е възможно.
      Проблема е следния:  В един момент Мозила Файерфокс ми съобщава, че не мога да използвам отметките, защото се използвали от друга програма.
      Рестартирах компютъра и на влизане уиндоус ми казва че няма връзка с интернет и да позвам други опции да вляза.
      Само дето нямам спомен как съм се регистрирал за майкрософтски акаунт, нито име нито имеил.
      На единия диск имам GRUB от който избирам Линукс или уиндоус да заредя, през който влизам в Линукс Минт. И от там пиша сега.
      Само че каквото и да сваля за проверка е за уиндоус и не мога да го стартирам в Линукса.
      Има ли начин през Линукса да се почисти компютъра или да го преинсталирам?
      Благодаря за вниманието, и извинявайте ако не е това начина за контакт.
       
      Това е компютъра: System: Host: xaxa-desktop Kernel: 4.15.0-62-generic x86_64 bits: 64 gcc: 7.4.0 Desktop: Cinnamon 3.8.9 (Gtk 3.22.30-1ubuntu4) dm: lightdm Distro: Linux Mint 19 Tara Machine: Device: desktop Mobo: ASRock model: Z370 Pro4 serial: N/A UEFI: American Megatrends v: P3.20 date: 09/06/2018 CPU: 6 core Intel Core i7-8700 (-MT-MCP-) arch: Skylake rev.10 cache: 12288 KB flags: (lm nx sse sse2 sse3 sse4_1 sse4_2 ssse3 vmx) bmips: 38304 clock speeds: min/max: 800/4600 MHz 1: 1210 MHz 2: 938 MHz 3: 1064 MHz 4: 1624 MHz 5: 1582 MHz 6: 1650 MHz 7: 1004 MHz 8: 1016 MHz 9: 1097 MHz 10: 1018 MHz 11: 969 MHz 12: 804 MHz Graphics: Card: NVIDIA GP104 [GeForce GTX 1080] bus-ID: 01:00.0 chip-ID: 10de:1b80 Display Server: x11 (X.Org 1.19.6 ) drivers: nvidia (unloaded: modesetting,fbdev,vesa,nouveau) Resolution: [email protected] OpenGL: renderer: GeForce GTX 1080/PCIe/SSE2 version: 4.6.0 NVIDIA 390.116 Direct Render: Yes Audio: Card-1 NVIDIA GP104 High Def. Audio Controller driver: snd_hda_intel bus-ID: 01:00.1 chip-ID: 10de:10f0 Card-2 Intel 200 Series PCH HD Audio driver: snd_hda_intel bus-ID: 00:1f.3 chip-ID: 8086:a2f0 Sound: Advanced Linux Sound Architecture v: k4.15.0-62-generic Network: Card: Intel Ethernet Connection (2) I219-V driver: e1000e v: 3.2.6-k bus-ID: 00:1f.6 chip-ID: 8086:15b8 IF: eno1 state: up speed: 1000 Mbps duplex: full mac: <filter> Drives: HDD Total Size: 8513.7GB (0.4% used) ID-1: /dev/sda model: ADATA_SU800 size: 512.1GB serial: <filter> ID-2: /dev/sdb model: ST4000VN008 size: 4000.8GB serial: <filter> ID-3: /dev/sdc model: ST4000VN008 size: 4000.8GB serial: <filter> Partition: ID-1: / size: 1.1T used: 32G (4%) fs: ext4 dev: /dev/sdc1 RAID: System: supported: N/A No RAID devices: /proc/mdstat, md_mod kernel module present Unused Devices: none Sensors: System Temperatures: cpu: 33.0C mobo: N/A gpu: 0.0:42C Fan Speeds (in rpm): cpu: N/A Repos: Active apt sources in file: /etc/apt/sources.list.d/official-package-repositories.list deb http: //packages.linuxmint.com tara main upstream import backport deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic main restricted universe multiverse deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic-updates main restricted universe multiverse deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic-backports main restricted universe multiverse deb http: //security.ubuntu.com/ubuntu/ bionic-security main restricted universe multiverse deb http: //archive.canonical.com/ubuntu/ bionic partner Info: Processes: 255 Uptime: 1:05 Memory: 3446.9/15974.9MB Init: systemd v: 237 runlevel: 5 Gcc sys: 7.4.0 Client: Unknown python3.6 client inxi: 2.3.56  
    • от Alpine Trail
      Здравейте!От известно време имам забавяне  и забиване на системата и затова вчера и днес пуснах няколко сканирвания с две различни версии на Eset-a.С най-новата версия откри 4 инфектирани файла.С другата при първото сканирване включих и дял D и също 4.При второто без дял D,3 такива.Чудя се дали трябва да се трият тези файлове.Това са логовете.
      Eset Online Scanner-07.09.2019.txt Eset Online Scanner-08.09.2019.txt
    • от pyrpyl
      Здравейте, повече от  година изполвам емuлатора за Android под Windows MEmu Play. Седмица след автоматичното му обновяване до версия 6.2.3 антивируса ми - Avira започна почти постоянно да ми изкарва прозорец за засечен Malwarе. Почти година не съм инсталирал нищо ново и за това мисля че гадините са се промъкнали с ъпдейта. Моля за помощ. Предварително  Ви благодаря.


    • от hjhj
      Здравейте.
      Имам един компютър който е доставен преди години от фирма свързана със софтуер за управление на дадена апаратура.
      Вчера не искаше да тръгне.  При пускането на машината започва да зарежда в началото както трябва докато стигне до момента в който трябва да покаже  десктопа. Но вместо десктоп, показваше съобщение,че Windows не е легален и трябва да го активирам. Имаше две възможности YES или NO, но която и да избера нищо не се променяше. Съобщението се показваше отново и не ме да вляза. След няколко многократни опита по някакъв начин влязох в системата, но тя работеше много бавно. Каквото и да отворя водеше до затормозяване на компа. Сега даже през Хром не успях да сваля Farbar, даваше, ми че е вирус. Успях с много зор да го сваля през Мозила. Сканирах и с Касперски вчера.
      FRST.txt Addition.txt report.txt
    • от Duclos
      Здравейте,
      преди ден антивирусната ми програма непрекъснато даваше известия за троянец, който се опитва да се свърже - "Website Blocked Due to Trojan". При сканиране обаче, не се откриваше нищо. При днешното пускане на компютъра забелязах, че работи изключи бавно, непрекъснато забива и т.н. Пробвах да сканирам - антивирусната отказа да стартира. Когато цъкна рестарт всeки път излиза съобщение "Preparing to configure your computer", и отново лаптопът работи видимо затруднено.
      Нямам диск за операционна система, по-долу съм прикачил файловете от сканирането с Farbar.
       
      FRST.txt Addition.txt
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...