Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъмм ако може помощщ :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъмм ако може помощщ :)

 

За съжаление...в момента съм на работа и не е удобно да пиша...!Бъдете търпелив,довечера ще решим проблема..!

 

Деинсталирайте следния софтуер по стандартния начин:

 

 

Supporter 1.80 (HKLM...{5F189DF5-2D05-472B-9091-84D9848AE48B}{40030ae4}) (Version:  - Costmin) <==== ATTENTION

 

След това:

 

СТЪПКА 1:

 

 

Публикувано изображениеМоля, изтеглете и стартирайте програмата AdwCleaner(by Xplode):

[*]Затворете всички стартирани програми и браузъри

[*]Кликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.

[*]Натиснете OK, за да потвърдите, че всички стартирани програми ще бъдат затворени.

[*]Маркирайте Clean

[*]Вашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.

[*]Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора си

[*]Можете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:AdwCleaner[s0].txt

 

СТЪПКА 2:

 

 

 

Публикувано изображение Моля, изтеглете Junkware Removal Tool (by Thisisu ) и запазете на вашия десктоп.

[*]Спрете временно работата на защитните програми.

[*]Стартирайте инструмента JRT.exe

[*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата.

[*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши.

[*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt).

[*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

Публикувано изображение

 

 

СТЪПКА 3:

 

Публикувано изображение  Моля, изтеглете Malwarebytes Anti -Malware и го запомнете на вашия работен плот .

  Кликнете два пъти върху mbam-setup-consumer-2.0.0.1000.exe и следвайте инструкциите, за да инсталирате програмата .

  В краяна инсатлацията  , трябва да има отметка на следното :

[*]Launch Malwarebytes Anti-Malware (Стартиране на Malwarebytes Anti -Malware)

[*]14-дневен пробен период  е предварително избран . Можете да премахнете отметката от това, ако желаете, това няма да се ограничи възможностите за сканиране и премахване на програмата.

Щракнете върху Finish.

[*]В секцията Settings = > Detection and Protection => Detection Options, се поставя отметка в квадратчето 'Scan for rootkits'.

[*]В главния прозорец на програмата , щракнете върху 'Update Now'

[*]След актуализацията завърши, кликнете на бутона " 'Scan Now  " .

[*]Ако има налична актуализация , щракнете върху бутона Update Now button .

[*]Ще стартира Threat Scan.

[*]Когато сканирането приключи, ако има някакви открити зарази , щракнете върху Apply Actions за да се позволи на Mbam да почисти засеченото. .

[*]В повечето случаи , ще се изиска рестартиране

[*]   След рестарта ,стартирайте Mbam още веднъж.

[*]   Кликнете на History tab > Application Logs .

[*]   Кликнете два пъти върху реда , който показва датата и часа на сканирането .

[*]   Кликнете върху " Copy да Clipboard "

[*]   Поставете  съдържанието на клипборда в следващия си  отговор.

 

 

 

 

 

СТЪПКА 4:

 

 

Публикувано изображение  Изтеглете Security Check (автор: screen317) от тук

[*]Кликнете два пъти върху SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите.

[*]Когато програмата завърши работата си, ще се отвори един текстов документ: checkup.txt.

[*]Копирайте съдържанието на checkup.txt с Копирай (Copy) и с Постави (Paste) го поставете в следващия си коментар.

 

 

СТЪПКА 5:

 

Повторете сканирането с Farbar Recovery Scan Tool

 

Публикувано изображение

[*]Моля изтеглете Farbar Recovery Scan Tool и го запазете на десктопа.

[*]Стартирайте файла FRST.exe.

[*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.

[*]Сложете всички отметки.

[*]Натиснете бутона SCAN.

[*]Ще се създадат два лог файл с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.

[*]Файлът FRST.txt копирайте в следващия си пост. Addition.txt прикачете в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение).

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Search-NewTab това не е ли Trojan.Win32.Generic!BT ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Изтеглете прикачения файл и го запазете там, където сте свалили FRST.exe => fixlist.txt
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.
Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x86) Version:14-07-2014 01Ran by denis at 2014-07-15 12:43:22 Run:1Running from C:Documents and SettingsdenisDesktopBoot Mode: Normal==============================================Content of fixlist:*****************startGroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTIONHKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003...MountPoints2: {70a97c2a-6d62-11e3-8192-002522d1b10e} - G:Install.exeHKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003...MountPoints2: {ee35f6c6-9ca0-11e3-823f-002522d1b10e} - G:LGAutoRun.exeBHO: No Name -> {D2D96976-3F6D-728E-306E-492DA956F762} ->  No FileCHR HKLMSOFTWAREPoliciesGoogle: Policy restriction <======= ATTENTIONC:Documents and SettingsAll Usershash.datC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempjansi-32-git-Bukkit-1.7.9-R0.2-1-ga6e0bfd-b3095jnks.dllC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempLiveSupport_setup.exeC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempQuarantine.exeC:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempsSetup-se.exeend*****************C:WINDOWSsystem32GroupPolicyMachine => Moved successfully.C:WINDOWSsystem32GroupPolicyGPT.ini => Moved successfully.'HKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003SOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerMountPoints2{70a97c2a-6d62-11e3-8192-002522d1b10e}' => Key deleted successfully.'HKCRCLSID{70a97c2a-6d62-11e3-8192-002522d1b10e}'=> Key not found.'HKUS-1-5-21-507921405-1972579041-682003330-1003SOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerMountPoints2{ee35f6c6-9ca0-11e3-823f-002522d1b10e}' => Key deleted successfully.'HKCRCLSID{ee35f6c6-9ca0-11e3-823f-002522d1b10e}'=> Key not found.'HKLMSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerBrowser Helper Objects{D2D96976-3F6D-728E-306E-492DA956F762}' => Key deleted successfully.'HKCRCLSID{D2D96976-3F6D-728E-306E-492DA956F762}'=> Key not found.'HKLMSOFTWAREPoliciesGoogle' => Key deleted successfully.C:Documents and SettingsAll Usershash.dat => Moved successfully.C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempjansi-32-git-Bukkit-1.7.9-R0.2-1-ga6e0bfd-b3095jnks.dll => Moved successfully.C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempLiveSupport_setup.exe => Moved successfully."C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempQuarantine.exe" => File/Directory not found.C:Documents and SettingsdenisLocal SettingsTempsSetup-se.exe => Moved successfully.The system needed a reboot.==== End of Fixlog ====

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм..нещата клонят към проблем който не е от зловреден характер...И все пак..:

 

Публикувано изображение Изтеглете ComboFix Публикувано изображение от тук и го запазете на десктопа си.
How to use ComboFix
Публикувано изображение Изключете вашата антивирусна и антишпионска програма, обикновено това става чрез натискане на десния бутон на мишката върху иконата на програма в системния трей.
Бележка: Ако не можете я спрете или не сте сигурни коя програма да изключите, моля прегледайте информацията от този линк: How to disable your security applications by amateur
Публикувано изображение Стартирайте Combo-Fix.com Публикувано изображение и следвайте инструкциите.
Когато процесът приключи успешно, инструментът ще създаде лог файл. Моля, включете съдържанието на C:ComboFix.txt в следващия Ви коментар в тази тема.
Публикувано изображение Моля, не прикачвайте лог файла/овете от програмата, а го/ги копирайте и поставете в следващия Ви коментар в тази тема.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пускам го и изведнъж замръзва за 2-3 часа и не се маха не мога никъде да влезна.И само с рестарт се оправия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено....той (ComboFix) си е вършил работата.Просто оставете компютъра и докато трае процеса,не го пипайте. Дори мърдането на мишката може да доведе до това замръзване...!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате ли проблеми и нуждаете ли се все още от моята помощ..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Владиславов
      Помощ! От два дена компютъра се рестартира сам на всеки 5 минути. Проверявах с анти вирусната,анти троянската,трих регистри и т.н. Това се случи след един ъпдейт на компютъра. Уиндоуса ми е лицензиран.Помогнете!
    • от krasimirson
      Здравейте,
      След препоръка на @DarkEdge и като продължение на темата в раздела на Интернет и Wi-Fi, прикачвам логовете след сканиране с FRST. 
      Накратко, потенциално инфектираната система изпитва проблеми с Wi-fi връзката (бавен интернет, трудно връзване към Wi-fi, чести прекъсвания, висок пинг) като състоянието за последната седмица се влошава, прерастващо от бавна скорост до невъзможност за връзване към Wi-fi и негативно влияние върху интернет връзката на устройства в близост до потенциално заразеното. Пример за последното:
      При свързване на потенциално заразеното устройство (лаптоп) към Wi-fi, пингът на друго устройство (тестови лаптоп) в близост се покачва между 1000 и 3000 пъти като след кратко време пропада и интернет връзката му. Прикачен е скрийншот от Command Prompt тест на пинга: http://prikachi.com/...48/9322348n.jpg
      Предварително благодаря за отделеното време и помощ.
       
      Addition.txt
      FRST.txt
      Моделът на лаптопа е Asus K555L, а OS е Windows 10. 
    • от Stoichev
      Здравейте! Напоследък лаптопът лагва и работи доста бавно. Ще бъда благодарен за помощта.
      Addition.txt
      FRST.txt
    • от Бисер Петков
      В другата тема  писах, че флашката е повредена след включването и в телевизор Самсунг. Има файл с име СМ0013 който си мисля, че е вируса според прояетеното в нета. Бях помолен да пусна тема тук и да прикача логовете за проверка: 
       
      Addition.txt
    • от Бисер Петков
      Уважаеми приятели отново съм пред сага. Трета поредна флашка 64гб- марка Сан диск и Кингстън ми дават проблем. За какво иде реч след като кача видео фаилове гледайки ги на компа са перфектни като качество и бързина  но поставени в уж модерните телевизори започват да забиват и спира картината. въпроса ми е къде е проблема . Благодаря ви предварително.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.