Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с Samsung Galaxy Duos GT-S7582


Деян Костов

Препоръчан отговор


Здравейте на всички,вчера си закупих въпросния телефон и не мога да го накарам да се свърже с интернет.Телефончето е с 2 сим карти от настройките съм задал едната да се ползва за разговори,а другата за връзка с мрежата понеже ползвам интернет на Виваком иначе съм на Мтел.От виваком си ми пратиха смс с настройки,който активирах горе се появява H или H+ и две стрелки,че се изпращат и получават данни обаче не зарежда страници или каквото и да било.Ако някои може да помогне да пише

Става въпрос за ето този телефон http://www.pazaruvaj.com/mobilni-telefoni-gsm-c3277/samsung/s7582-galaxy-s-duos-2-dual-p206975944/opisanie.html

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че СИМ картата на която имаш интернет трябва да е на първия слот за карта.отиваш на мобилни данни и ги включваш, и мисля че някъде в настройките имаше да се настрой точка за достъп в твоя случай това трябва да е вивател. Имаш подобен проблем с един таблет с 3G на вивател. стрелките светеха но нямаше интернет.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в Настройки -> Още -> Мобилни мрежи -> Имена на точк. за дост. -> Избираш Vivacom Internet да е активната точка за достъп. Ако е Vivacom Wap няма да има интернет.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в Настройки -> Още -> Мобилни мрежи -> Имена на точк. за дост. -> Избираш Vivacom Internet да е активната точка за достъп. Ако е Vivacom Wap няма да има интернет.

 

Има само Vivacom Wap и Vivacom MMS

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Има само Vivacom Wap и Vivacom MMS

 

Изпрати SMS с текст INET на номер 90009 и като ти пратят смс с настройки го запамети. После провери пак дали има Vivacom internet.

Ако пак не стане следвай инструкциите от тук, където пише мобилен интернет.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Изпрати SMS с текст INET на номер 90009 и като ти пратят смс с настройки го запамети. После провери пак дали има Vivacom internet.

Ако пак не стане следвай инструкциите от тук, където пише мобилен интернет.

 

Стана работата,благодаря колега

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Изпрати SMS с текст INET на номер 90009 и като ти пратят смс с настройки го запамети. После провери пак дали има Vivacom internet.

Ако пак не стане следвай инструкциите от тук, където пише мобилен интернет.

 

Имам още един проблем постоянно получавам един смс мб на бърза скорост свършиха и ми казват,че за 5лв ще получа още 500мб с обаждане на 123 обаче картата е само за интернет и не мога да се обаждам никъде как да ги активирам тия 500мб?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма как да се обадиш от картата. Единствения вариант е да отидеш до офис или да звъннеш от другата ти карта на 087123.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма как да се обадиш от картата. Единствения вариант е да отидеш до офис или да звъннеш от другата ти карта на 087123.

 

Другата ми карта е на мтел

Ами няма как да се обадиш от картата. Единствения вариант е да отидеш до офис или да звъннеш от другата ти карта на 087123.

 

От сайта на Виваком не става ли?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм проверявал дали става от сайта. Иначе няма значение че си на мтел, когато набереш 087123 става от всеки оператор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеца по-късно...

Бих искала, ако някой е имал следния проблем да помогне - телефонът при място без покритие  губи обхвата и после, като се появи място с покритие  - те;ефонът остава без мрежа  и на двете сим карти и трябва да направя  ръчен рестарт на телефона. Твърде неприятно, защото при пътуване обхвата често се губи и появя, а телефонът изгубилли веднъж обхвата си стои така, докато не го рестартиртам. Смениха ми СИМ картите с нови, пробвах карти и на трите мобилни оператора, но проблемът остава. Телефонът е  в гаранция и го връщах, първият път от сервиза са направили update на software, но проблемът с губенето на обхвата  и после невъзстановяването му остава.ВЕднага го върнах към сервиз, след което правили TEST,според който телефонът е технически изправен и не откриват проблем. Ползвах телефона и веднага като му изчезна обхвата, не се възстановява отново... 3 път го занесох на сервиз .. отнво ми го връщат, ч е е ок, а  на практика не е. Вече нямам сили и търпение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Принципно доста модели имат този проблем - не е само този.

 

http://www.androidbg.com/forum/forum142-samsung-galaxy-s-duos.html

 

Този раздел е само за двусимови апарати на Самсунг.

Прегледайте дали не е писано по проблема и направо питайте там - вероятността някой да помогне е доста по-голяма.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване