Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте на всички,вчера си закупих въпросния телефон и не мога да го накарам да се свърже с интернет.Телефончето е с 2 сим карти от настройките съм задал едната да се ползва за разговори,а другата за връзка с мрежата понеже ползвам интернет на Виваком иначе съм на Мтел.От виваком си ми пратиха смс с настройки,който активирах горе се появява H или H+ и две стрелки,че се изпращат и получават данни обаче не зарежда страници или каквото и да било.Ако някои може да помогне да пише

Става въпрос за ето този телефон http://www.pazaruvaj.com/mobilni-telefoni-gsm-c3277/samsung/s7582-galaxy-s-duos-2-dual-p206975944/opisanie.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля че СИМ картата на която имаш интернет трябва да е на първия слот за карта.отиваш на мобилни данни и ги включваш, и мисля че някъде в настройките имаше да се настрой точка за достъп в твоя случай това трябва да е вивател. Имаш подобен проблем с един таблет с 3G на вивател. стрелките светеха но нямаше интернет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Влизаш в Настройки -> Още -> Мобилни мрежи -> Имена на точк. за дост. -> Избираш Vivacom Internet да е активната точка за достъп. Ако е Vivacom Wap няма да има интернет.

Редактирано от sks1897 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влизаш в Настройки -> Още -> Мобилни мрежи -> Имена на точк. за дост. -> Избираш Vivacom Internet да е активната точка за достъп. Ако е Vivacom Wap няма да има интернет.

 

Има само Vivacom Wap и Vivacom MMS

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Има само Vivacom Wap и Vivacom MMS

 

Изпрати SMS с текст INET на номер 90009 и като ти пратят смс с настройки го запамети. После провери пак дали има Vivacom internet.

Ако пак не стане следвай инструкциите от тук, където пише мобилен интернет.

Редактирано от sks1897 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 

Изпрати SMS с текст INET на номер 90009 и като ти пратят смс с настройки го запамети. После провери пак дали има Vivacom internet.

Ако пак не стане следвай инструкциите от тук, където пише мобилен интернет.

 

Стана работата,благодаря колега

Редактирано от Деян Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Изпрати SMS с текст INET на номер 90009 и като ти пратят смс с настройки го запамети. После провери пак дали има Vivacom internet.

Ако пак не стане следвай инструкциите от тук, където пише мобилен интернет.

 

Имам още един проблем постоянно получавам един смс мб на бърза скорост свършиха и ми казват,че за 5лв ще получа още 500мб с обаждане на 123 обаче картата е само за интернет и не мога да се обаждам никъде как да ги активирам тия 500мб?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами няма как да се обадиш от картата. Единствения вариант е да отидеш до офис или да звъннеш от другата ти карта на 087123.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами няма как да се обадиш от картата. Единствения вариант е да отидеш до офис или да звъннеш от другата ти карта на 087123.

 

Другата ми карта е на мтел

Ами няма как да се обадиш от картата. Единствения вариант е да отидеш до офис или да звъннеш от другата ти карта на 087123.

 

От сайта на Виваком не става ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм проверявал дали става от сайта. Иначе няма значение че си на мтел, когато набереш 087123 става от всеки оператор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бих искала, ако някой е имал следния проблем да помогне - телефонът при място без покритие  губи обхвата и после, като се появи място с покритие  - те;ефонът остава без мрежа  и на двете сим карти и трябва да направя  ръчен рестарт на телефона. Твърде неприятно, защото при пътуване обхвата често се губи и появя, а телефонът изгубилли веднъж обхвата си стои така, докато не го рестартиртам. Смениха ми СИМ картите с нови, пробвах карти и на трите мобилни оператора, но проблемът остава. Телефонът е  в гаранция и го връщах, първият път от сервиза са направили update на software, но проблемът с губенето на обхвата  и после невъзстановяването му остава.ВЕднага го върнах към сервиз, след което правили TEST,според който телефонът е технически изправен и не откриват проблем. Ползвах телефона и веднага като му изчезна обхвата, не се възстановява отново... 3 път го занесох на сервиз .. отнво ми го връщат, ч е е ок, а  на практика не е. Вече нямам сили и търпение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Принципно доста модели имат този проблем - не е само този.

 

http://www.androidbg.com/forum/forum142-samsung-galaxy-s-duos.html

 

Този раздел е само за двусимови апарати на Самсунг.

Прегледайте дали не е писано по проблема и направо питайте там - вероятността някой да помогне е доста по-голяма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.