Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Булсатком зарибяват с ниски цени но качество на услугата е нула:

Клиент съм на Булсатком интернет Варна в центъра на Варна - миналата седмица се обадих на телефона за поддръжка че нямам интернет записаха сигнала и казаха:

до 24 часа ще дойдат техници - да ама не - минаха много дни и нощи а те не идват - нито се обаждат

- звъня на националния телефон за поддръжка всеки ден - обажда се все различна жена която не е в течение с решаването на проблема и казва - да записан сте за посещение, щом не са дошли днес ще дойдат утре,- и така няколко дни подред - на четвъртия ден се включих към друг интернет оператор - няма да казвам кой е - но ме включиха на следващия ден, и вече ползвах интернет, докато булгар-сакатком още не бяха реагирали ....

...

а иначе ако закъснееш и един час с плащането за месеца системата автоматично ти прекъсва интернета - без предупреждение, без напомняне, без нищоооооооооооооо !!!!!!!!!!!!

Редактирано от capnemo (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Булсатком зарибяват с ниски цени но качество на услугата е нула:

Клиент съм на Булсатком интернет Варна в центъра на Варна - миналата седмица се обадих на телефона за поддръжка че нямам интернет записаха сигнала и казаха:

до 24 часа ще дойдат техници - да ама не - минаха много дни и нощи а те не идват - нито се обаждат

- звъня на националния телефон за поддръжка всеки ден - обажда се все различна жена която не е в течение с решаването на проблема и казва - да записан сте за посещение, щом не са дошли днес ще дойдат утре,- и така няколко дни подред - на четвъртия ден се включих към друг интернет оператор - няма да казвам кой е - но ме включиха на следващия ден, и вече ползвах интернет, докато булгар-сакатком още не бяха реагирали ....

БУЛСАТКОМ - НЯМА ТАКЪВ ОПЕРАТОР, НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА !!!!!!!!

ИМА БУЛГАР САКАТКОМ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

а иначе ако закъснееш и един час с плащането за месеца системата автоматично ти прекъсва интернета - без предупреждение, без напомняне, без нищоооооооооооооо !!!!!!!!!!!!

Всички оператори са от един дол дренки.

Споки... не се изнервяй. Ако прочетеш форумите по темите, ще видиш, че такива теми има за всеки оператор.

Вярно е, че в днешно време няколко дни без интернет е страшно.

И да се караш с тях, ще ти цитират общи условия и точки от личният ти договор с тях, накрая ще ти направят отстъпка от цената примерно 2 лева. И ... успех.

Пък и като се има в предвид във варна какви катаклизми претърпявате, вероятно не смогват хората.

Редактирано от sheky (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички оператори са от един дол дренки.

Споки... не се изнервяй. Ако прочетеш форумите по темите, ще видиш, че такива теми има за всеки оператор.

Вярно е, че в днешно време няколко дни без интернет е страшно.

И да се караш с тях, ще ти цитират общи условия и точки от личният ти договор с тях, накрая ще ти направят отстъпка от цената примерно 2 лева. И ... успех.

Пък и като се има в предвид във варна какви катаклизми претърпявате, вероятно не смогват хората.

Няма никаква връзка с катаклизмите - те бяха точно преди месец само в квартал Аспарухово.

Ако имат други проблеми защо обещават до 24 часа ще дойдем, а никаква реакция дни наред.

И съвсем не всички оператори са булгарски.

Защо да се карам с тях, просто ги смених.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хи, хи!

С нетърпение очаквах в моят град да започне предлагането на услугата Интернет на въпросната фирма. 

Т.е бих сменил моят доставчик ако предложи по - изгодна цена - не ,че съм недоволен от него.

Като гледам обаче услугата при нас ще тръгне явно през 2080г. а и като чета отзивите ............Публикувано изображение

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както се казва, гледай си работата.

 

Отр началото на 2011 година съм клиент на "Булсатком" - всичко, каквото се сетиш. И докато за телевизията им има още какво да се желае по отношение на звук и качество на картината на HD-каналите, както и прекъсване на картината при буря, не съм имал никакви проблеми в трите случая, когато съм ги викал (единият път на 14 километра от града!). Идват за минути; подменяли са ми веднъж приемник за интернет и днес - HD-приемник за телевизия, всичко безплатно. Скоростта на интернета е 100 Mbit/s; прекъсвал е на три-четири пъти за цялото това време - и те работеха нещо отдолу (една от централните им шахти е точно под прозореца ми), за не повече от 10 минути.

 

Не им правя реклама, просто споделям мнение като доволен клиент.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както се казва, гледай си работата.

 

Отр началото на 2011 година съм клиент на "Булсатком" - всичко, каквото се сетиш. И докато за телевизията им има още какво да се желае по отношение на звук и качество на картината на HD-каналите, както и прекъсване на картината при буря, не съм имал никакви проблеми в трите случая, когато съм ги викал (единият път на 14 километра от града!). Идват за минути; подменяли са ми веднъж приемник за интернет и днес - HD-приемник за телевизия, всичко безплатно. Скоростта на интернета е 100 Mbit/s; прекъсвал е на три-четири пъти за цялото това време - и те работеха нещо отдолу (една от централните им шахти е точно под прозореца ми), за не повече от 10 минути.

 

Не им правя реклама, просто споделям мнение като доволен клиент.

Казваш че идват за минути ;) те и Спешна помощ не идват за минути !?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казвам, че съм ги викал, като посетих офиса им в на около може би километър и половина от блока, в който живея. Без да се отклонявам, докато се прибера, ме чакаха. Вторият път беше същото - докато отида до село, където е втората ми чиния, те вече ме чакаха на входа на селото. Това са фактите. Днес беше същото - "Донесете приемника и ще Ви го сменим веднага". Работата приключи за пет минути, колкото да попълним протокол за смяна.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Очевидно защото не знаят къде живеят бабата и дядото и трябваше аз да ги водя.

 

Очевидно защото офисът им все още си е там, дето си беше, блокът ми - също. И разстоянието май си е все същото.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Това, навитото, е оптичен кабел.

Редактирано от Wankata (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Използвам Интернет на Булсатком в Зона Б-5, София. Интернетът е трагично бавен и нестабилен. Плащам за пакет от 15лв, което са 50 Mbps (не гарантирани). Скоростта на download варира от 3-8 Mbps, а уплоад 1-5 Mbps. Това е реалността за сега. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.10.2015 г.,, Viva Verdi написа:

Използвам Интернет на Булсатком в Зона Б-5, София. Интернетът е трагично бавен и нестабилен. Плащам за пакет от 15лв, което са 50 Mbps (не гарантирани). Скоростта на download варира от 3-8 Mbps, а уплоад 1-5 Mbps. Това е реалността за сега. 

Аз пък получавам толкова, за колкото си плащам. :)

4885310863.png

А като бях на 100 mbps пак получавах толкова...

4208034023.png

 

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да питам тука, че не видях тема за сравнение на оптиката на Булсат и Виваком.. В Хасково Виваком още няма оптика и понеже в момента съм на ISDN линия с 20Мб даунлоад, мисля да пробвам Булсат-а, поне пише, че имат. Та да питам добре ли са или да карам на местните ЛАН доставчици..?

Редактирано от NOVEL EOOD Haskovo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, NOVEL EOOD Haskovo написа:

Да питам тука, че не видях тема за сравнение на оптиката на Булсат и Виваком.. В Хасково Виваком още няма оптика и понеже в момента съм на ISDN линия с 20Мб даунлоад, мисля да пробвам Булсат-а, поне пише, че имат. Та да питам добре ли са или да карам на местните ЛАН доставчици..?

Не е ясно каква е оптиката им на Виваком, но вместо 20Мб/сек. даунлоад при мене има 6 Мб/сек., а преди си беше наред. От централата операторът не знае кога ще си оправят пак трасето. Та и те не са много читава фирма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от edokredo
      Добър ден имам нов комп и преди малко инсталирах уиндоус 7 ултимейт , а на флашка си свалих интернет драйвъри ,но като се пусне инсталацията ми показва ето това....Моля за помощ

    • от WhiteTooth
      Здравейте!
      От два-три дни насам имам доста странен проблем, който е следният.
      Тъй като играя League Of Legends и ниският Ping ми е много важен, лесно мога да забележа като се вдигне и започва да ми лагва самата играя, виждам всичко с 2-3 секунди делей.
      Проверих си бързината от speedtest и там ми показва че имам около 100 ping 30-50 download speed 50-60 upload speed, като Аз съм на 100Mbs интернет и обикновено нещата са 9-12 ping 90-96 download speed 90-98 upload speed.
      Свързах се с доставчика си и Те ми казаха че ще изпратят екип за да проверят какъв е проблема, момчетата дойдоха и ми казаха че проблема ми идва от рутера, като след като си заминаха Аз изключих рутера, взех кабела за интернет и направо го включих в компютъра, обадих се на поддръжката за да ми активира МАК адреса и по този начин си пуснах интернет без да съм с рутера.
      Та въпросът ми е следният, интернета не ми спира, просто имам прекалено много Ping и от там идва голям лаг в каквото и да било, обадих им се отново и ми казаха че ще пратят отново екип за да видят за какво става въпрос, дали не е от тяхна кутия която ми изпраща интернет сигнал.
      Има ли вероятност LAN картата да ми е изгоряла?
    • от Maya Jekova
      Здравйте, от месец сме  абонати на Виваком оптичен интернет и телевизия и всяка вечер от 7 до 9 часа прекъсва интернрта и съответно и телевизията. Вече 3 пъти идваха техници за отстраняване на проблема. Проверяваха връзките и замерваха и казват че всичко е наред (ВРЪЗКАТА БИЛА МНОГО СИЛНА). Последния път смениха и рутера и пак вечерта всичко спира. Пълен КОШМАР.
      Някой има ли подобен проблем?
      Някой знае ли каква може да е причината за прекъсването само вечер?
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер Така днес получих смс от интернет доставчика си,че наближава датата за изтичане на договора ми и ако имам желание да заповядам да преподпиша нов Ходих да питам дали са пуснали няква предпразнична промоция нещо а у понеже аз съм на пакет интернет + 3 телевизора общо сумата е 40 лева на месец таксата но сега ми предлага предпразничната промоция такса 30 лева като пускам новия договор той ще е за 2 години но има и една уловка Сега съм на 70Mbps а след подписването на новия договор който ще е 2 години скоростта на интернета ще е малко по бавна 50Mbps Понеже това не ме устройва,защото искам възможно най бърза интернет скорост понеже всеки ден играя League тегля си филми да гледам и с тези 50Mbps сигурно ще се теглят двойно по бавно запитах го дали има някъв вариант да направим нещо да увеличим от 50Mbps на повече да стане ? Той ми каза,че има вариант да си купя една оптика да дойдат да я монтират и скоростта ще се дигне на 100Mbps даже има вариант да стигне до 150Mbps Казах му,че това ме устройва бих ги дал 50 лева за една оптика тъкмо интернета ще е по бърз И сега въпрос ? Понеже не съм много на "ти" с тези оптики Някой който е на оптичен интернет или има познат който е на оптичен интернет да сподели мнение дали си струва ? Дали е по добре с нея от колкото кабелен интернет ? Мерси Предварително !!!
    • от Ангел Богатинов
      Здравейте,
      От известно време имах проблем със стария рутер - губеше се мрежата или при стартиране на копа, след като не е бил ползван няколко дни, трябваше да се чака по 10-20 мин. за връзка.
      Смених рутера, защото мислих, че проблема е в него. Сега съм с TP-LINK TL-WR841N(EU). В началото всичко беше на ред, но няма и два месеца започна да се губи безжичната връзка. Реших, че локалния комп. може да създава проблем, за това го вкл. в допълнителния порт на медията. И отново се повтори същия проблем - ако локалния комп. не работи след няколко часа прекъсва връзката към рутера.
      Днес се оказа, че рутера не отчита връзка с интернет, а компа да. Проверих WAN порта на рутера - работи и не изгорял. Рестартирах до фабрични - нищо. Ъпдейтнах фърмуера до последна версия - отново нищо.
      Някакви идеи къде може да е проблема?
      П.П. Тествах кабелите първо на компа после и на рутера. Свързах и лаптопа към медията - след няколко минути го разпозна и свърза, т.е. имаше връзка към мрежата. Рутера е с клониран мак от настолния комп.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.