Премини към съдържанието
KGKulata

Как работи амперметъра на зарядно за акумулатори carefase

Препоръчан отговор


Здравейте!Имам акумулатор Bosch s5-74 ah който ми кара четвърта година без проблем.Проблемът е че до онзи ден с амперметъра и паленето на колата нямаха проблем но на другият ден акумулатора беше паднал на нула.Казаха ми че щом е паднал от веднъж явно си е отишъл.Все пак реших да си купя едно по обикновено зарядно и да пробвам да го заредя.Понеже съм чувал че зарядното трябва да е 1/10 от ампеража си взех: 

CARFACE Nabíječka autobaterií 6/12V, 8A DO CFAT18007B

Вързах го за акумулатора и след 14 часа заряда стана според мултицета ми 14.48 волта и го изключих-чувал съм че трябва да е от 14 до 14.4 волта.Въпросът ми е следният:Какво отчита скалата за ампераж на зарядното?От включването до пълното зареждане до 14.4 волта тя все беше на нулата и от време на време потрепкваше около нулата.Какво мери тази скала и кога се качва на горе?Ето снимка.

 

Публикувано изображение

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отчита тока на заряд !

Така и аз мисля,но при мен до пълното зареждане все си беше на нулата с леко потрепване.Значи ли че е повредена или нещо друго?Упътване не мога да намеря никъде.Какво значат надписите на нея arith. и eff.?

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така и аз мисля,но при мен до пълното зареждане все си беше на нулата с леко потрепване.Значи ли че е повредена или нещо друго?

Значи нищо не е влязло като заряд. Вероятен проблем търси в акумулатора. Ще е чудо ако без да го ползваш задържи два дена това напрежение от 14.48V

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато стрелката на ампермера е на 0, значи акумулатора е зареден :)


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато стрелката на ампермера е на 0, значи акумулатора е зареден :)

По тази логика значи акумулатора е имал ток с разликата че до сутринта съм го направил до 14.4 волта?Преди да взема това зарядно го държах 10 часа с едно първобитно от 5 А(на заем) около 10 часа но зареждането умря на 12.8 волта та си купих това което вдигна тока до 14.4 волта.Значи извода от твоето мнение е че тази скала отчита нагоре когато е зле акумулатора и когато се зареди и е добре отива на нулата.

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По тази логика значи акумулатора е имал ток с разликата че до сутринта съм го направил до 14.4 волта?Преди да взема това зарядно го държах 10 часа с едно първобитно от 5 А(на заем) около 10 часа но зареждането умря на 12.8 волта та си купих това което вдигна тока да 14.4 волта.Значи извода от твоето мнение е че тази скала отчита нагоре когато е зле акумулатора и когато се зареди и е добре отива на нулата.

Когато акумулаторът остарее активната маса пада на дъното и дава на късо и акумулатора за почва да се изтощава много по бързо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи нищо не е влязло като заряд. Вероятен проблем търси в акумулатора. Ще е чудо ако без да го ползваш задържи два дена това напрежение от 14.48V

Като го изключих волтажа спадна и умря на 13.0 волта.Карах колата до работата и после след три часа пак си запали без проблем.За след един -два дена може и нищо да няма в акумулатора-Ще видя и ако е така ще си купя друг Bosch s5 но 63 ah.Важното е да разбера дали този става все още за ползване или е за кофата.

Когато акумулаторът остарее активната маса пада на дъното и дава на късо и акумулатора за почва да се изтощава много по бързо.

Някои казват че карат повече време с тези акумулатори .На мен ми била грешката че за бензин 1.8 съм сложил 74 ah.и акумулатора не се хабел и зареждал пълноценно.Трябвало с по малък ампераж за да можели всички клетки постоянно да работели и зареждали-така карали повече време.Трябвало да сложа 63 ah.Дали наистина там ми е грешката?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като го изключих волтажа спадна и умря на 13.0 волта.Карах колата до работата и после след три часа пак си запали без проблем.За след един -два дена може и нищо да няма в акумулатора-Ще видя и ако е така ще си купя друг Bosch s5 но 63 ah.Важното е да разбера дали този става все още за ползване или е за кофата.

Някои казват че карат повече време с тези акумулатори .На мен ми била грешката че за бензин 1.8 съм сложил 74 ah.и акумулатора не се хабел и зареждал пълноценно.Трябвало с по малък ампераж за да можели всички клетки постоянно да работели и зареждали-така карали повече време.Трябвало да сложа 63 ah.Дали наистина там ми е грешката?

Това за че сте си купили по мощен акумулатор и той не се разреждал достатъчно са пълни глупости.Обикновенно животът на е дин акумулатор е около четири години,така че на вашият акумулатор може да му е дошъл краят на жизнения цикъл.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това за че сте си купили по мощен акумулатор и той не се разреждал достатъчно са пълни глупости.Обикновенно животът на е дин акумулатор е около четири години,така че на вашият акумулатор може да му е дошъл краят на жизнения цикъл.

Е все пак смятам че ампеража играе роля за според автомобила.Каква е логиката да се произвеждат акумулатори с близки амперажи от примерно:45-55-61-63-65-70-74 ah и т.н.Можеха да са два-три примерно-40-70 и 100 ah.

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е все пак смятам че ампеража играе роля за според автомобила.Каква е логиката да се произвеждат акумулатори с близки амперажи от примерно:45-55-61-63-65-70-74 и т.н.Можеха да са два-три примерно-40-70 и 100.

Смисалът е че за развъртането на двигателя на един трабант е нужно много малко мощност,а за двигатяля на един дизелов камион е нужна много по-голяма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е все пак смятам че ампеража играе роля за според автомобила.Каква е логиката да се произвеждат акумулатори с близки амперажи от примерно:45-55-61-63-65-70-74 ah и т.н.Можеха да са два-три примерно-40-70 и 100 ah.

Амперчасовете не са толкова от значение за един автомобилен акумулатор който е постоянно на заряд като се ползва колата. По е важно колко му е тока на разряд за да знаеш как ще върти сутрин на студено масло в двигателя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то в книжката на колата си пише препоръчителен капацитет на акумулатора. Има вероятност ако сложиш с по-голям капацитет от препоръчвания, генератора да не може да го зарежда напълно. Дизелите при еднакъв обем на двигателя са с по-мощен акумулатор.

При зареждане с моето зарядно обикновено почва да тъпче акумулатора с 8А и постепенно спада до около 2А и зарядното изключва. Това показание 0 при теб... нещо не е у ред. Има си специални уреди за тестване, които могат да ти покажат дали акумулатора си заминава. Нарича се "товарна вилка" и ги имат в повечето автосервизи. Скоро ми умря акумулатора, заредих го, кара два дена и пак не иска да върти. Напрежение може да има, ама като не му стига точеца.....

Редактирано от alibaba4444 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то в книжката на колата си пише препоръчителен капацитет на акумулатора. Има вероятност ако сложиш с по-голям капацитет от препоръчвания, генератора да не може да го зарежда напълно. Дизелите при еднакъв обем на двигателя са с по-мощен акумулатор.

При зареждане с моето зарядно обикновено почва да тъпче акумулатора с 8А и постепенно спада до около 2А и зарядното изключва. Това показание 0 при теб... нещо не е у ред. Има си специални уреди за тестване, които могат да ти покажат дали акумулатора си заминава. Нарича се "товарна вилка" и ги имат в повечето автосервизи. Скоро ми умря акумулатора, заредих го, кара два дена и пак не иска да върти. Напрежение може да има, ама като не му стига точеца.....

Той като кара два дена и остане без ток....ще му покажа кофата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Той като кара два дена и остане без ток....ще му покажа кофата.

Стар акумулатор не се изхвърля. По причина, че повечето търговци правят отстъпка към 30-40 лв. при закупуване на нов и връщане на старият. Докато на вторични ще ти дадат 15-20 лв. за него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то тъй ще стане, както стана и с моя Публикувано изображение Лошото е ако те остави някъде в различно местоположение от вкъщи или пък спешно ти трябва колата Публикувано изображение А иначе бензинка  - 1,8 74Ач му е много. Обикновено е 55-60Ач. Ама за всеки случай провери какво препоръчват

 

П.С. Никой не дава 30-40. Ако вземеш 15 си късметлия. Обикновено - 10

Редактирано от alibaba4444 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то тъй ще стане, както стана и с моя Публикувано изображение Лошото е ако те остави някъде в различно местоположение от вкъщи или пък спешно ти трябва колата Публикувано изображение А иначе бензинка  - 1,8 74Ач му е много. Обикновено е 55-60Ач. Ама за всеки случай провери какво препоръчват

 

П.С. Никой не дава 30-40. Ако вземеш 15 си късметлия. Обикновено - 10

Ще го метна в коридора на мазето и гаранция че на другият ден някой ще го е прибрал.Ще си купя друг 63  ah.

 

                    Публикувано изображение

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така и аз мисля,но при мен до пълното зареждане все си беше на нулата с леко потрепване.Значи ли че е повредена или нещо друго?Упътване не мога да намеря никъде.Какво значат надписите на нея arith. и eff.?

Оказва се, че ти работи автоматично със защита срещу презареждане и висока температура. Има и два режима - бавен/бърз заряд. Намерих ти PDF под данните за у-вото: 

Důležité:Dokumentace k výrobku zde

 

http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp+RFtqPa3FJwQfuJ1p+PpN2GhyoS9SE3C2bNf5wnS4MKtR7SYtASWOd+4A5/Iz/+RoQC7MBY2G1mzXZNxJcI9h6bUoFBvqzx9ubduCesSnNIJ+Ng95dGl0CmblW1n3W6tg5CvPeNYpr78+/xwrniVcMHiYFXxzSJz3ftNYFg7AkrYfB1fTP8tbuHMmh79ZKgDw==

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оказва се, че ти работи автоматично със защита срещу презареждане и висока температура. Има и два режима - бавен/бърз заряд. Намерих ти PDF под данните за у-вото: 

Důležité: 

Значи и да забравя да изключа зарядното два-три дена то само ще се изключи като зареди-така ли?-на колко волта зареждане изключва?И там ли пише че заряда на амперметъра когато отиде на нулата е добре?В твоят линк нищо не намирам.

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи и да забравя да изключа зарядното два-три дена то само ще се изключи като зареди-така ли?-на колко волта зареждане изключва?И там ли пише че заряда на амперметъра когато отиде на нулата е добре?В твоят линк нищо не намирам.

Предполагам си прочел английската част, където си пише, че автоматично изключва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp+RFtqPa3FJwQfuJ1p+PpN2GhyoS9SE3C2bNf5wnS4MK7ndy/lI7BSyB8BNwt3oyPxzeeoLGK1Wtv3IKKOBnkkRI3KYXo3W28YQaia7Ri7k7UgG7rzTOCpSlcXgOgMWGt5GyoBw3Y2oTrXNA2a/bhcHLuukhpMYrzoinxEvNQyDOЛинка прави мизерии - ту се отваря ту не .Пише автоматично изключва за да се избегне презареждане. Този пдф не дава да копирам текст. Опитай с този и ако пак не става кажи като го сваля къде да ти го кача.А къде е този бутон за бавно/бързо зареждане - на снимката не го виждам? Редактирано от amat (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като начало, когато има проблем с акумулатора и алтернатора /или съмнения за такива/ се отива в сервиз. Диагностиката е 10-тина лева и съм сигурен, че е пъти по-малко от цената на измисленото  зарядното, което сте си купили. При включването на акумулатора към зарядното и показания 0/нула/ на амперметъра означава, че нищо не зарежда. Тук трябва да се отвори една скоба - има зарядни за така наречените обслужваеми и необслужваеми батерийки.

 

В линка, който е дал amat пише: Types of accumulators: This accumulator charger is intended for charging maintenance-free lead accumulators. - в което вобще не съм сигурен

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp+RFtqPa3FJwQfuJ1p+PpN2GhyoS9SE3C2bNf5wnS4MK7ndy/lI7BSyB8BNwt3oyPxzeeoLGK1Wtv3IKKOBnkkRI3KYXo3W28YQaia7Ri7k7UgG7rzTOCpSlcXgOgMWGt5GyoBw3Y2oTrXNA2a/bhcHLuukhpMYrzoinxEvNQyDO

Линка прави мизерии - ту се отваря ту не .

Пише автоматично изключва за да се избегне презареждане. Този пдф не дава да копирам текст. Опитай с този и ако пак не става кажи като го сваля къде да ти го кача.А къде е този бутон за бавно/бързо зареждане - на снимката не го виждам?

Копчето за бързо и бавно зареждане е това с мотора и колата.При колата ампеража е доста по висок.

Като начало, когато има проблем с акумулатора и алтернатора /или съмнения за такива/ се отива в сервиз. Диагностиката е 10-тина лева и съм сигурен, че е пъти по-малко от цената на измисленото  зарядното, което сте си купили. При включването на акумулатора към зарядното и показания 0/нула/ на амперметъра означава, че нищо не зарежда. Тук трябва да се отвори една скоба - има зарядни за така наречените обслужваеми и необслужваеми батерийки.

 

В линка, който е дал amat пише: Types of accumulators: This accumulator charger is intended for charging maintenance-free lead accumulators. - в което вобще не съм сигурен

Пише че е предимно за оловни акумулатори.Може да е измислено но важното е да върши работа.

 

               Публикувано изображение

Редактирано от KGKulata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

........................При колата ампеража е доста по висок.         

 Вижда се,че у-вото на режим бавно(препоръчително според производителя) работи с малък ток и затова стрелката на ампермера се е доближавала до 0 както казваш. Не коментирам качествата му, защото зарядните са с различни методи на работа и съответно имат различни предимства. Аз имам две за различни нужди. Поздрави. Ако го пробваш на автомат до изключване можеш да споделиш.

Публикувано изображение

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Вижда се,че у-вото на режим бавно(препоръчително според производителя) работи с малък ток и затова стрелката на ампермера се е доближавала до 0 както казваш. Не коментирам качествата му, защото зарядните са с различни методи на работа и съответно имат различни предимства. Аз имам две за различни нужди. Поздрави. Ако го пробваш на автомат до изключване можеш да споделиш.

 

Малък малък колко да е малък когато говорим за заряд на акумулатори ? Щом стрелката е около 0 (през цялото време на зареждането) при разчет на скалата до 8А значи нищо не е влязло е акумулатора. При напълно изтощен акумулатор поне началния ток на заряд е трябвало да бъде 1А и да почне да се покачва и да застане на поне едни 4-5А  през останалото време и най накрая зарядното да изключи ако е автоматично.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.