Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Избор на велосипед


D101149

Препоръчан отговор

Здравейте попаднах на един велосипед, който струва 350лева, но има намаление и сега цената е 250лева... Как мислите ще ми свърши ли работа?21 скорости Shimano RD-TX35/ST-EF51-7

Стоманена амортисьорна рамка

Амортисьорна вилка ход 40мм

Предна и задна механични дискове спирачки JAK-5

Двистенни алуминиеви джанти с алуминиеви главини

Гуми Кенда с автомобилен винтил

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Как да се разбере дали ще Ви свърши работа, като не сте писали, за какво Ви трябва?

Главно няма да го ''зоря'' и ще го карам в града, а знаете какви препятствия има в града  :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Така наречената "стоманена амортисьорна рамка" ми звучи като онези абсурдни изпълнения, при които пружината се сгъва само когато седнеш на седалката, а средното движение е част от задния триъгълник - и цялата работа се обезсмисля. За тези пари е хиляди пъти по-разумно да вземеш твърда рамка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Притежателите на велосипеди с амортисъорна вилка могат да потвърдят твърдението, че е по добре евтин велосипед с твърда рамка (без пружини и амортисъори), отколкото евтин велосипед с амортисъори, които 100% ще се разскърцат след време. При по-скъпите вече нещата стоят по друг начин. Парите също.

Стоманената рамка има предимството, че е доста по-здрава от алуминиевата и недостатъка, че е значително по-тежка. От там и управлението става по-тежко(въпрос на свикване).

Алуминиевата е много лека, но има потенциал да се огъне на ключвови места от неволно падане при определени обстоятелства (дано да не се случва на никой).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Притежателите на велосипеди с амортисъорна вилка могат да потвърдят твърдението, че е по добре евтин велосипед с твърда рамка (без пружини и амортисъори), отколкото евтин велосипед с амортисъори, които 100% ще се разскърцат след време. При по-скъпите вече нещата стоят по друг начин. Парите също.

Стоманената рамка има предимството, че е доста по-здрава от алуминиевата и недостатъка, че е значително по-тежка. От там и управлението става по-тежко(въпрос на свикване).

Алуминиевата е много лека, но има потенциал да се огъне на ключвови места от неволно падане при определени обстоятелства (дано да не се случва на никой).

Значи в момента байка ми е със стоманена рамка и с стоманена амортисьорна рамка... след четвъртата година започна да прави проблеми като имаме предвид, че цената на велосипеда беше 240лева преди 5 години  :D

Значи по-добре да дам 300лева и да си взема велосипед без заден амортисьор само с амортисьорна вилка така ли?П.П Държа на аеро каплите и на дисковите спирачки...

П.П 2 Това колело има аеро капли и дискови спирачки проблемът е, че вилката едва ли ще изкара дълго..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

П.П Държа на аеро каплите и на дисковите спирачки...

П.П 2 Това колело има аеро капли и дискови спирачки проблемът е, че вилката едва ли ще изкара дълго..

На късмет работа. А и зависи колко го караш.

Има един форум за велосипеди. Намери го и ще получиш доста конкретни отговори на въпросите си.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На късмет работа. А и зависи колко го караш.

Има един форум за велосипеди. Намери го и ще получиш доста конкретни отговори на въпросите си.

знам го :) Всеки ден карам велосипед по 15-20километра

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...