Премини към съдържанието
deathworld

Избор между Поло и Голф4(+10 точки живот)

Препоръчан отговор


Колеги между Голф 4 1.9СДИ,70кс,99год на 149 000км и Поло 1.4i,60кс,2000год ,110 000км кое бихте ми препоръчали ?Като разход как са,подръжка?За нов зелен шофьор?Голфа ми харесва много повече ,но дали той е разумната покупка?Като цяло се търси кола до 3000-3100лв,без консумативите и регистрацията те са отделно като пари,нов внос,като съм се спрял на голф 4,но за тези пари незнам дали е най-удачният избор,за това се допитвам до Вас?

И да е с ниският данъкП.С. и двете коли са нов внос Полото е супер запазено и добре звучи днес ще гледам и голфа  

Редактирано от deathworld (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

GOLF 4 1.9 TDi 90 hp.... И си решаваш проблемите.Прочети тука малко http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=326685

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

GOLF 4 1.9 TDi 90 hp.... И си решаваш проблемите.Прочети тука малко http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=326685

 

Лошото е че на пазара такива до 99 коня в София в тези пари да не кажа голяма дума ама почти няма,знам предимствата на ТДИ-то,но в крайна сметка ще се ползва 90процента в градски условия,а за там доколкото разбрах и СДИ не е толкова лош вариянт.

Не че държа да е СДИ,ако питате мен ТДИ ще взема ама нямаа или ако се намери обява са на по 250 000км и вътре е като раздран кош

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Не че държа да е СДИ,ако питате мен ТДИ ще взема ама нямаа или ако се намери обява са на по 250 000км и вътре е като раздран кош

Ти какво искаш за тези пари. Вземай полото и да ти върви стажа по безпроблемно. Не ти препоръчвам дизел на много километри. Дизел е добре да си му първи собственик и кога е пред разпад да се отървеш от него и друг да му мисли.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изпадна едно ТДИ 111 000км,немога да преценя от снимките дали е запазено има леки забележки поне от козметична гледна точка

на 3399,колко му е реалния пазарлък според вас?

Като съм наясно ,че е много относително това от състоянтието зависи главно,но горе-долу?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи от човека... има някои не свалят и стотинка.... Затова отиваш и гледаш.Давай линк към обявата или поствай снимки... Не сме гадатели. :P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи от човека... има някои не свалят и стотинка.... Затова отиваш и гледаш.Давай линк към обявата или поствай снимки... Не сме гадатели. :P

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407509019224520&slink=781nhi - ето го

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такива коли на по 100000-150000 и тези години няма и не се залъгвай.Най малко 150000 са свалени надолу.Всичко друго е ксъмет,да попаднеш на някоя читава.Моето мнение е търси вече регистрирана тука и готова обслужена .Има хора които си я потдържат колата много добре и им скимнало да я сменят с по нова и ,ако попаднеш на такава направо удряш джакпота.Аз така процедирах преди 4 години и не съжалявам,и втори комплект гуми с джанти ми дадоха и обслужена.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такива коли на по 100000-150000 и тези години няма и не се залъгвай.Най малко 150000 са свалени надолу.Всичко друго е ксъмет,да попаднеш на някоя читава.Моето мнение е търси вече регистрирана тука и готова обслужена .Има хора които си я потдържат колата много добре и им скимнало да я сменят с по нова и ,ако попаднеш на такава направо удряш джакпота.Аз така процедирах преди 4 години и не съжалявам,и втори комплект гуми с джанти ми дадоха и обслужена.

Да де,ама как да ги позная тия коли особено ,ако са по запазени,никога няма да разбереш ,че е пренавито ,особено на кола за 3000 да и правиш всички там процедури и прегледи на стойност едно 100-150лв грубо,как ги разпознавате тези коли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами не ги

купувайки кола на старо играеш тото. дано да ти се падне читава, това е. 

и в сервиз да я вкараш какво? това на дали ще те успокои много. избирай нещо и това е. 

дано ти се падне читава и успех. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колежи рено меган взех,на 2500,на 100 000км от познат ,който има автокъща и го е карал брат му,какво мислите по въпроса скъпа ли му е подръжката?108 коня 1.6в

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Коя година е тая талига? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мен лично много ме съмнява да е на 100 000 км....Лошото е, че с тия 107 коня влизаш в големия данък. :(http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10585

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лошото е, че с тия 107 коня влизаш в големия данък. :(

Като почнете с тия големи данъци ...

Еми ей на де го градския транспорт няма данъци.

С малките данъци нали знаеш че доста се замисля дали да тръгне ...

Тя да не го убие от ремонти че данъка ще му се струва като капка в морето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля, че работи момчето... Сам трябва да избере дали да плаща над 100 лева или около 30 лв....
А мисля, че за да се возиш на рейса ти трябва билет, особено сега с тия постоянни контроли.
"С малките данъци нали знаеш че доста се замисля дали да тръгне ..." - ОТНОВО НЕ СИ ПРАВ!!! 
Peugeot 106 1.6 8V  RallyE = 101 hp (данък около 30 лв.) ще разтреля BMW 320i 150 hp (и не само, а и много други BMW-та)  : )
Да не говорим за моето 106 1.6 16V GTi = 118 hp... Данъкът ми е над 100 лв, но пък си върви колата.... 
 

Редактирано от zander75 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"С малките данъци нали знаеш че доста се замисля дали да тръгне ..." - ОТНОВО НЕ СИ ПРАВ!!! 

Peugeot 106 1.6 8V  RallyE = 101 hp (данък около 30 лв.) ще разтреля BMW 320i 150 hp (и не само, а и много други BMW-та)  : )

Да не говорим за моето 106 1.6 16V GTi = 118 hp... Данъкът ми е над 100 лв, но пък си върви колата.... 

 

Когато цифрите говорят и боговете мълчат !

Това ли е колата ? Не ме размивай повече иначе знам че не съм прав понеже пиша лежейки.

http://www.ultimatespecs.com/bg/car-specs/Peugeot/2072/Peugeot-106-GTI-16-16v.html

 

145 Nm (106 lb.ft) @ 5200 rpm  - WAW

Навремето имах ВАЗ 2101 с мотор на 2103 и 5 степенна кутия и аз си мислех че много вървеше ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение
Няма да споря... Ако си от София заповядай петък, събота на Баухаус и вторник на Булгара да видиш, как 320-ките припадат, а дори и някои C20XE-та... : )

Редактирано от zander75 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Няма да споря... Ако си от София заповядай петък, събота на Баухаус и вторник на Булгара да видиш, как 320-ките припадат, а дори и някои C20XE-та... : )

Страх ме е и се предавам. Дай да оставим автора на темата  да се наслаждава на покупката си.

Знам че нова кола е като близалка за малко дете и сигурно иска да и се порадва вместо да чете за разни пежа и бмв-та.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като знам какви кочини гледах за тези пари,ми се струва добра сделка поне като работа,движение,динамика и т.н.

По-натам ще слагам и газ ,без годишен технически преглед колко време мога да се движа?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не можеш без преглед. 

за да я регистрираш, ако е първа регистрация, минаваш през КАТ. там ти слагат номерата, преглед и т.н. 

 

или на кратко, ако е нов внос 

0. транзитни номера, за да стигнеш до КАТ - 50 лв. 

1. екотакса - около 200 (май 240) лв. 

2. гражданска - ако е на всноки около 50 лв. първа вноска

3. около 50-60 лв. регистрация в КАТ, номерата и др. 

4. зачисляваш я до 2 месеца след покупката, за да си плащаш данък

Редактирано от ostavime (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не можеш без преглед. 

за да я регистрираш, ако е първа регистрация, минаваш през КАТ. там ти слагат номерата, преглед и т.н. 

 

или на кратко, ако е нов внос 

0. транзитни номера, за да стигнеш до КАТ - 50 лв. 

1. екотакса - около 200 (май 240) лв. 

2. гражданска - ако е на всноки около 50 лв. първа вноска

3. около 50-60 лв. регистрация в КАТ, номерата и др. 

4. зачисляваш я до 2 месеца след покупката, за да си плащаш данък

 

 

Колата не е нов внос имаше регистрация,прехвърлих я на мое име до 2 седмици ще мина през КАТ и до месец в данъчното

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

има си закони. не е лошо освен да карате, да отделите и 2-3 мин. за четене ;) 

 

Чл. 181 Наказва се с глоба до 50 лв.:
1. собственик или длъжностно лице, което без уважителни причини не представи в определения срок превозно средство за технически преглед

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.