Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Компютъра ми го изгоря..


Fr1k1

Препоръчан отговор


Здравейте, така преди 3 дена мисля, че един гръм удари компа тъкмо като се чу гърма и компа изгасна та сега имам 3 въпроса.

1. Как да разбера какво му стана и какво му е изгоряло?

2.Компютъра е още в гаранция и се чудя дали ще вземат компютър ударен от гръм? Защото ми казаха, че не поемат компютри ударени от гръм?

3.Мога ли някак аз да го оправя, познавам човек който разбира от компютри и мога да му го дам да го погледне, но също ми казаха, че докато е в гаранция не трябва да го отварям?

Та това са ми въпросите а и да кажа, че като задържа копчето за включване и компа се пробва да включи ама не може само бръмчи и вентилаторчето се върти.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ми след като е в гаранция - в сервиз. Не можете да го дадете на приятел да го оправя, нито пък вие - ще скъсате някоя гаранционна лепенка и евентуален последващ ремонт също няма да ви признаят. Вероятно няма да ви признаят ремонт след токов удар (в следствие на гръм). Прочетете си условията в гаранционната карта/лист. Все е подписан някакъв документ при покупка. Каквото пише там, това е.При всички случаи отивате на сервиз ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, така преди 3 дена мисля, че един гръм удари компа тъкмо като се чу гърма и компа изгасна та сега имам 3 въпроса.

1. Как да разбера какво му стана и какво му е изгоряло?

2.Компютъра е още в гаранция и се чудя дали ще вземат компютър ударен от гръм? Защото ми казаха, че не поемат компютри ударени от гръм?

3.Мога ли някак аз да го оправя, познавам човек който разбира от компютри и мога да му го дам да го погледне, но също ми казаха, че докато е в гаранция не трябва да го отварям?

Та това са ми въпросите а и да кажа, че като задържа копчето за включване и компа се пробва да включи ама не може само бръмчи и вентилаторчето се върти.

 

Занеси го в сервиза. Няма нужда да казваш, че се е повредил в следствие на токов удар или нещо подобно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.................

 

Не е задължително да е умряло нещо.

Възможно в такива ситуации просто биоса да се насмете и едни рестарт го оправя. Ако имате гаранционна лепенка го носете в сервиз. Установяването на токов удар е само, ако на мрежовия чип има дупка или опушено иначе няма кой да докаже какво е станало.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Може да го занесеш на сервиз кадето е гаранциата и да не им казваш както ти казаха от какво е или им казваш че сиг е прегряло или нещо такова аз преди години тка си смених след токов удар видео картата макар че тя после пак изгоря, а ако нети го признаят може пак да го занесеш на някои сервиз и да ти го оправят там. А може г/д да разбереш какво е изгоряло като го вкл. ако изобщо не тругва сиг е дъното, а ако тръгва но няма екран е видео картата, ако тръгва и зарежда до някаде и после пак наново пак е дъното, а ако ти пише някакъв ерор трябва да ни го кажеш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече обясняваш, толкова пропорционално увеличаваш шанса да се издъниш. Занеси го на ремонт и обясни, че компютърът не работи. Ако питат как е станало, просто сподели, че един ден си натиснал копчето за включване, а машината не се е включила. Видимо е, че не работи, това е достатъчно за хората в сервиза. Ще тестват компонент по компонент и ще разберат какво му е, ако не мжое да се установи по друг начин. След като машината е в гаранция, не пипай нищо, занеси го направо в сервиза. И не го дръж вкъщи повече, защото ще се изкушиш да го отвориш, а продавачи и сервизи само това чакат - да се скъса някоя лепенка и да абдикират от отговорност. Имай предвид, че лепенките им са хитри и не се залепват повторно, макар от пръв поглед да те карат да си мислиш, че нямат нищо особено и ще успееш да им върнеш непокътнатия вид, ако не се справиш сам с проблема.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А може г/д да разбереш какво е изгоряло като го вкл. ако изобщо не тругва сиг е дъното, а ако тръгва но няма екран е видео картата, ако тръгва и зарежда до някаде и после пак наново пак е дъното, а ако ти пише някакъв ерор трябва да ни го кажеш.

 

Пич с тия разкрития направо уби бизнеса на всички сервизи. Ужас.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията ти няма да поеме удар от гръм, нито пък пострадал компютър в следствие на токов удар. Разконители срещу гръм също няма. Просто при буря и гръмотевици се изключва ЛАН кабела и самият компютър от ел.мрежата. 

Носи ПС на сервиз да му направят диагностика и да се види какво е здраво и какво не. От там вече ще се прецени дали ще се сменя някой хардуерен елемент или ще се купува нова машина.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То във летния период , особено със сегашните гръмотевици , е много трудно сервизния техник да се сети от какво е заминало дъното или захранването :) Знаят от какво е но си питат дедовия :) на него му е по лесно да смени изгорялата част отколкото да доказва от какво е изгоряла .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

гаранционно щети от светкавици и токови удари не се поемат - пище си го в гаранционната карта. ако няма видими поражения обаче няма как да се докаже че е било от светкавица  или токов удар - тогава се ползва гаранцията... в останалите случаи се прави застраховка...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване