Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с ZTE BladeL2


David Vladislavov

Препоръчан отговор

Днес си купих чисто нов телефон ZTE Blade L2  от виваком слагам глобулската карта и какво да видя!

ENTER SIM ME lOC (NP)(REMAINS:5 INPUT 12 DIGITS AT LEAST.

Явно изисква някакав код.Ето и imel:865363026007621. Ако някой знае нещо моля помогнете

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Незнам каква е тази грешка, но пробва ли с друга карта на друг оператор? Направо отиваш във Vivacom и им показваш грешката като твърдиш, че искаш да го смениш а не да го водят на сервиз.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...