Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Избор на кола до 5500 лв.


bellerephon

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Възнамерявам да закупя кола за около 5500 - 5700 лв. За момента съм се загледал по Пежо 307 (фейслифтови от 2006 г.) и Хонда Сивик 2005г. (също с фейслифт и 4 вр.). По принцип по съм мераклия на Сивик и бензин, но за тези пари има само дизели с двигател 1.7 на Исузо. Това не ми пречи хич, тъй като не съм някой бесен лапишняр дето кара с по 150 на завоите. Конкретните коли са тази и тази, като смятам, че ще мога да им смъкна 200-300 лв. Разбира се съм си заделил още около 500 лв за бумащините след покупка нов внос. За момента намират далеч повече предимства около Хондата и тя ми е фаворит, но все още се двоумя, затова ми трябва и помощ, за което ще съм ви благодарен !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ти си си направил вече избора. От нас искаш да изберем една от двете дето си посочил.

Аз бих избрал Хондата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Категорично Хондата.

Фейслифотвата е и повечето проблеми на модела са отстранени. Преди няколко месеца именно такава исках да си купя ;)

Цената е много добра, огледай добре отдолу за ръжда.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм хвърлил око на Хонда Сивик 2005 дизел. Досега не съм карал дизел и се чудя за какво да се оглеждам и ослушвам като отида да я купувам...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм хвърлил око на Хонда Сивик 2005 дизел. Досега не съм карал дизел и се чудя за какво да се оглеждам и ослушвам като отида да я купувам...

 

Дизеловите двигатели на 7-ма серия Сивик хечбек ( от 2001 до 2006) са 1.7 CDTI - произовдство на Исузо.Същия мотор можеш да видиш и в Опел Астра/Корса/Мерива от аналогичните години.

 

През 2004 хондите получават фейслифт като са отстранени всички детски болести на модела.Можете да ги разпознаете по това, че страничните мигачи отпред не са на калниците, ами горе, на огледалата.

Освен външния вид обаче основни промени има по електрониката, и за разлика от немските 1.7 CDTI мотори, които реват от датчиците, при Хондите грешка няма.

Най-здравото нещо в една Сивик е двигателя.

Ако е поддържан добре - по скоро купето ще се разпадне, но моторът ще се се движи :)

 

При покупка на подобен автомобил на старо следете внимателно дали не е удрян и дали не е нарушено антикорозионното покритие отдолу.

Вижте хубаво всичко ли работи по електрониката на купето и дали светят всички чек-лампички по таблото при даване на контакт.

При  запалване двигателят трябва да врътне и да запали веднага - комърейл дизелите се държат като бензинов мотор при запалване.Цъкаш и трябва да запали. След това изчакваш около минута за да загрее и подаваш газ, следейки оборотомера.Трябва да си увеличава оборотите плавно, без да "тресе" или стрелката да "играе". Двигателят е тих, не трябва да ти бучи като камион.

След това, като правите пробна обиколка следете за почукване в кормилната рейка -това е слабост на модела.

Ако има - сваляйте от цената - подмяната на рейката струва около 200 лв с труда.

Климатикът да се провери задължително !

Резервната гума- също.Ако ма следи от задържане на вода там - това е признак на нарушено уплътнение на задната врата.Оправя се със силикон почти без пари, но може да свалите от цената.

Вижте подкалниците - оригинално купето е обезшумено с кечета и ако ги няма - това са следи от правен ремонт. Не е болка за умиране, но сваляйте от цената.

 

Горе - долу това са работите, за които да следите при покупката на Сивик на старо.

 

Препоръчвам колицата на всеки, който иска да се наслади на спортна возия, комфорт и нисък разход на гориво.Тази колица с 1.7 CDTI мотора дава разход при градско каране под 4.5, а на извънградско - до 4. Е, ако решите да я карате с над 150 км/час качва над 5 разхода.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам колицата на всеки, който иска да се наслади на спортна возия, комфорт и нисък разход на гориво.Тази колица с 1.7 CDTI мотора дава разход при градско каране под 4.5, а на извънградско - до 4. Е, ако решите да я карате с над 150 км/час качва над 5 разхода.

 

Разходът зависи от темперамента на шофьора.

По информация на auto-data.net разходът е

 

Разход на гориво (в града) 6.2 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво (извън града) 4.3 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво (комбиниран) 5 л./100 км.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Разходът зависи от темперамента на шофьора.

По информация на auto-data.net разходът е

 

Разход на гориво (в града) 6.2 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво (извън града) 4.3 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво (комбиниран) 5 л./100 км.

 

 

Аз споделям своя опит със такъв сивик и какъв разход ми е давал за около 5 000 километра пробег.

Ти си  чети аутодатата, хубаво нещо правиш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Trichocephalus изключително съм ти благодарен за отговора. Май допълнително ме надъха да се ориентирам към Сивик, сега остава и да намеря за около 5500 - 5700 читава, като ще си принтирам твоето мнение и с него ще ходя по автоборсите :D, за да ми бъде гид в търсенето на колицата. А искам също да питам, наистина ли с фейслифта е оправен проблема с турбото. Срещал ли си някой собственик да се оплаква отново от този хроничен проблем с кола от 2004 или 2005 година. Благодаря !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Trichocephalus изключително съм ти благодарен за отговора. Май допълнително ме надъха да се ориентирам към Сивик, сега остава и да намеря за около 5500 - 5700 читава, като ще си принтирам твоето мнение и с него ще ходя по автоборсите :D, за да ми бъде гид в търсенето на колицата. А искам също да питам, наистина ли с фейслифта е оправен проблема с турбото. Срещал ли си някой собственик да се оплаква отново от този хроничен проблем с кола от 2004 или 2005 година. Благодаря !

 

Да, с фейслифта турбината е тип-топ.Тази, дето я карах сега я кара кръстникът ми и за половин година и врътна 30 000 километра , като не е бутнал абсолютно нищо - нито по двигателя, нито по ходовата част, нито по купето или електрониката.Ходи с нея до Мадрид чак без никакви проблеми.Просто сипва гориво, сяда и кара.

 

Та именно заради това търси такава.

Имай предвид, че не всички от 2004 година за пълен фейслифт - гледай мигачите да са задължително горе на огледалата

Ако видиш някоя, която отпред с новата маска и фарове с лупи, но мигачите са на калника -значи не е фейслифтова и са възможни ядове с датчика на коляновия вал и турбото.От такава -бягай надалеч, дори и да ти свалят от цената. Вероятно е сбюротак ( автоджамбазите правят такива неща - слагат фарове и прочее от една кола на друга с цел да покачат цената )  или от последните произведени заводски по стария начин.

 

Сивик преди фейслифта -само бензинов.

След това -дизелът е за предпочитане като разход на гориво и возия.

Дано попаднеш на читава - аз преди няколко месеца обиколих сума ти и сивици из страната и не успях да намеря  добра, заради това взех тойотката , която карам в момента.

 

Тази кола, която на обявата в първия пост е новопоявила се, но трябва да се види на живо как е.Да я запалиш, да врътнеш пробно кръгче.На снимките изглежда супер.

Опитай да свалиш цената на 5 500 - така ще ти останат пари за първоначалното обслужване ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да това е и моята идея, но сега като се загледах май са правени некакви шмекерии с нея. Няма оригинално cd , скоростния лост е различен, а и волана е претапициран. Във форума на Хонда момчетата ми казаха, че е доста поовхтяла за 133 хил км. , но пък нищо не пречи да се отбия. Иначе за това с мигачите сигурен ли си? Поразпитах тук там и ми казаха, че не всички фейсливтови са с мигачи на огледалата. Препоръчаха ми да гледам повече таблото тъй като на новото всичко е с жили, а за тях цялата инсталация трябвало да се преправи и би било доста скъпо и трудоемко за правене. Също така разпределението на уредите е различно. А ти с каква Тойота си впрочем. Аз и по Корола се бях огледал, но нещо интериора не ми харесва, но пък разбрах, че били с верига, което си е огромен плюс.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловите двигатели на 7-ма серия Сивик хечбек ( от 2001 до 2006) са 1.7 CDTI - произовдство на Исузо.Същия мотор можеш да видиш и в Опел Астра/Корса/Мерива от аналогичните години.

...

Ти си бил кошмар за всеки продавач на коли. Не се учудвам вече че толкова време търси кола. Причината ми се изясни.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчаха ми да гледам повече таблото тъй като на новото всичко е с жили

Какво ще рече "е с жили" ?

 

Някой, който е карал сивик 7 може ли да сподели удобно ли е да се кара със скоростния лост на таблото, защото и аз се замислям за такава, обаче ми изглежда много грозен интериора и по-важното си мисля че е много неудобно, все едно караш микробус?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Объркал съм се. Преди фейслифта са били с жила, сега, след като вече са разположени вертикално, всичко е с електронно управление и моторчетаЗа да се излъжена евентуалния купувач, че колата е фейслифтова се изисква цялостна смяна на инсталацията под самото табло. Собствениците на Сивик казват, че именно конзолата е определящ фактор за това дали колата е с фейслифт или не. Цитирам човек от форума на Хонда, който казва как да се разпознае колата и по външен вид: "Ако фаровете са сменени с такива от фейс модел инсталацията трябва да е преправена,може да се види за някакви намеси по преправяне и там ! Фаровете на фейс модела са с 2 отделни крушки за къси и дълги,докато на преди фейса са събрани в една крушка." Колкото до скоростния лост - и на мен ми е много странен, но пък и тази характеристика е хвалената доста.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Скоростния лост е много удобен - аз като слязох от Сивика - после сума ти и време ръката ми сама отиваше нагоре да търся де е лоста :)

Иначе, да прав е за жилата- това също е една от промените след 2005 година , но как ще ровиш под таблото да видиш кое как е направено  ?

Абе....

Трябва да отидеш на място и да видиш лично колата и да я покараш.

Иначе няма как да разбереш дали това е твоята кола.

 

По форуми всеки ще ти дава едни съвети, други ще ти дават други, трети - трети и само ще се объркаш.


Ти си бил кошмар за всеки продавач на коли. Не се учудвам вече че толкова време търси кола. Причината ми се изясни.

 

Не съм бе - аз съм един хрисим човек и нищо лошо не правя :)


....... А ти с каква Тойота си впрочем. Аз и по Корола се бях огледал, но нещо интериора не ми харесва, но пък разбрах, че били с верига, което си е огромен плюс.

 

Корола 1.4 d4d , 90 к.с.

Да, с верига е, и да, по-постна е като интериор от Сивика.По-малко екстри има ( моята поне е базовия модел) 

Малко по-висок разход на гориво ( в градско не мога да я сваля средно под 4.8/100 ), а при високи скорости - над 160 км/час е по-нестабилна от Хондата.

Но пък си има други предимства, тъй че съм доволен от нея :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Скоростния лост е много удобен - аз като слязох от Сивика - после сума ти и време ръката ми сама отиваше нагоре да търся де е лоста :)

Иначе, да прав е за жилата- това също е една от промените след 2005 година , но как ще ровиш под таблото да видиш кое как е направено  ?

Абе....

Това за скоростния лост е интересно, явно трябва да се покара колата, за да се види за какво става въпрос. Иначе за уредите по таблото мисля, че ако са с мотори, като дадеш на контакт моторите трябва да се калибрират и ще видиш как стрелките подскачат за момент.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване