Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте съфорумци,
Искам да информирам най-вече тези, на които им предстои да избират нов телевизор, за моите проблеми с марката LG.

До момента имах телевозор CRT Orion, който стоически издържа всякакви издевателства над него от страна на вече почти 7 годишния ми син, докато беше по-малък. То бяха удари с метални коли, камиони, танкове и т.н. и в крайна сметка реших да го пенсионирам заслужено. След преглед на възможностите, които предлага българския пазар на черна техника, ограничих избора си до производителите Sony, LG и Samsung. Последния отпадна, поради използването на активна 3D технология, която на мен лично не ми допада. Пробвах няколко пъти да гледам с активни очила и резултата за мен и за жена ми беше отрицателен. Започва да ми се вие свят и се появява неприятно чувство от трепкането, което забелязваме...дори започва да ми се гади. На детето при това положение не бих позволил да ползва активни очила. Та избора беше пасивна технология. Бюджета беше максимум 1200 лв. 
Разгеждайки Sony и LG везните се наклониха към LG поради функционалността, която предлагат за дадената цена. Спрях се на модела 42LB671V. Разгледах го, тествах го и го купих от on-line магазина на голяма търговска верига на промо цена 999 лв. Разопаковах, включих и започнах да го разцъквам.Бях възхитен от функционалността и възможностите му. В даден момент ме озадачи появата на една хоризонтална линия, която се появи на 2/3 от височината на дисплея в горната му част. След още малко разхождане из менютата разбрах от къде се получава тази линия. В смарт менюто на телевизора (например в LG Store) екрана се разделя от бяла хоризонтална линия. Преминавайки през меню в която я има тази бяла линия тя си остава "залепнала" за картината. Ако влезете в подменю 3D линията става още по-плътна и дефекта се проявява в пълната си сила. Минавайки в който и да е друг режим, например превключвам да гледам телевизия, на мястото където е била тази бяла хоризонтална линия си стои линия, която се вижда на картината (вижте приложените снимки).
Линията изчезва или ако се спре и пусне няколко пъти телевизора или ако се гледа много дълго време динамична картина 
(телевизия например). Реших, че телевизора е дефектен и го върнах. Изпратиха ми друг. Пускам, тествам...същата работа!!!!!
Оттук нататък водих дъъъълги разговори с LG България, сервиза на търговската верига от която го купих, отново LG България и т.н. Така 2 седмици. Междувременно върнах и втория телевизор, като преди това направих снимки на проблема. Направих си една тестова картинка (снимката с бялата решетка на черен фон). Тествах и с нея. Резултата беше потресаващ. Бялата решетка оставям да стои на екрана за 20 секунди. След това минавам в друг режим, независимо дали филм, телевизия, някое меню или каквото и да е. Решетката остава отпечатана на екрана и не се маха докато не рестртирам няколко пъти телевизора. (вижда се на снимките които са със сив фон в менюто snimka bg).
След като се случи и с двата телевизора ми стана ясно, че вероятно се касае за дефектна серия матрици или проблем в управлението им. От LG българия казаха, че до момента никой не им е сигнализирал за подобен проблем и малко се дръпнаха, но след настояване от моя страна да получа повече информация, тестваха телевизори в техния шоурум и казаха че проблем има само с 42LB671V. Междувременно се разбрахме с търговската верига да прехвърлят поръчката ми от on-line магазина във варненсия им магазин и да отида и да тествам телевизорите и да си избера друг. Бях решил че щом от LG България казват че няма проблем с останалите ще взема 42LB670V, който реално се различава само по цвета на канта. Отидох в търговската верига и се започна голямото тестване. Пускахме тестовото изображение (бялата решетка) на всички тези модели:
42LB670V / 42LB671V / 42LB700V / 42LB730V / 42LB731V / 47LB671
Проблема със слепването на картината го има на ВСИЧКИ. Консултантите в магазина се изумиха и сами започнаха да разнасят флашката и да тестват телевизорите наред. Факт е, че при Philips, Samsung, Sony, Toshiba, както и в моделите, които не са 3D на LG. няма нито сенки при изобразяване на белите решетки, нито залепването, което се вижда при изброените модели на LG. 
Бях силно разочарован и потресен от резултатите. Ужасно много харесах функционалността на тези телевизори. Допадна ми иновативната ОС, начина на организация и ред други положителни неща, които определно вземат превес над дребните недостатъци, които вероятно има всеки телевизор. Бях принуден да отменя поръчката си и да си тръгна без телевизор.
От тук нататък ми оставаше само да съдействам за официално констатиране на дефекта на тези телевизори, затова писах отново на LG България. От там ми съчувстваха и казаха, че са просто служители в call център и не могат нищо да направят. Дадоха ми име на човек в сервиза към веригата от която щях да купя телевизора, който човек е главния, отговарящ за LG с идея да му обясня какъв е дефекта, който сме констатирали, той от своя страна да организира тестове и да сигнализира за проблема официално. След цялото ходене по мъките около този телевизор се чувствах длъжен да помогна с каквото мога, за да сe направи каквото трябва.
Тук вече ми стана ясно как на големитe корпорации не им пука за потребителя, който купува тяхната техника. 
Разговарях с въпросния господин, като му обясних всичко от А до Я. Исках да му изпратя снимките, за да илюстрирам проблема, да му изброя тестваните модели и т.н. единствено с цел да се вземат мерки, да се сигнализира в LG и да се стигне до решаване на явния проблем. Да ама не. от разговора ми стана ясно че на никой не му дреме какви телевизори си купуваме, важното е да ги купуваме. Отново обяснения как аз съм единствения който е забелязал такъв проблем (да не пропуснем поне 10-12 консултанта в различни магазини с които тествахме tелевизорите) и че щом не се забелязва от масовия потрбител, то проблем НЯМА. Явно аз не съм масовия потрбител....???? попитах го все пак няма ли да документират проблема някак, на което ми отгoвори, че е трябвало да занеса конкретен телевизор със сериен номер и те да го тестват, снимат и така да документират. Такава била процедурата спусната от LG. Значи трябва да си купя дефектен телевизор, да го занеса директно от магазина в сервиза и да се жертвам за каузата, за да сигнализират в LG. Е такава простотия няма.
Жалко, че "масовия потребител" купува и не гледа какво! И като чета как разни хора коментират леко тъмните ъгълчета като огромен проблем се чудя как не са забелязали залепващите изображения на тези същите модели телевизори, дето им пречат тъмните ъгълчета. Както и да е. Ще почакам, ще поразгледам пак и сигурно ще харесам нещо друго.
Жалко само ,че бях с убеждението, че техниката се развива и усъвършенства на базата на опит и впечатления и отзиви на потребителите, а се оказва че не е така. Поне не в България. Тук цари непукизъм и безхаберие, а корпорациите ни смачкват. 
Единственото, което ми остава да направя с натрупания опит и впечатление е да ги споделя тук с вас и дано го прочетат повече хора, които са се спрели на тези модели телевизори и да не си ги купят, защото не е редно да ни продават дефектна техника след като знаят че е дефектна и се премълчава, да върви бизнеса, а българския потребител е балък и ще му ги пробутаме.

 

Илюстрации на проблема:
1. Меню в което е налична бялата хоризонтална линия;

2. Виждате сянката наляво от бялата линия, артефакт в изображението, който се наблюдава при всяко статично изображение в което има бяла хоризонтална линия;

3. След екрана от 2. пускаме филм и виждаме че през челото на героя преминава линия, която е на същото място където е била бялата линия от по-горните снимки. Ивицата си стои през цялото време, докато не изключим тв-то няколко пъти.

4. Същата линия;

5. Същата линия, но вече в друго меню;

6.  ...и отново...;

7. Тук на телевизия, макар и размазано от фотоапарата, но линията си я има;

8. Тест с "бяла решетка" - от флашка пускам тази картинка за 20 секунди на екрана, след това я скривам и минавам на друг екран....;

9. Резултата е повече от ужасяващ, виждате сянката, която се е отпечатала на екрана и не иска да си ходи.


Здравйте отново,
Чувствам се длъжен да поместя тук и писмото, което изпратих на служителя от LG България с който контактувах.
Предполагам че не е редно той да бъде буфера на моето недоволство, но пък кой друг...рисковете на професията...
-----------
Здравейте г-н XXX,


Бих искал да Ви уведомя за развитието на нещата с "моя" телевизор LG.
Днес отидох в магазин ZZZ Варна и с любезното съдействие на консултант тествах следните модели телевизори LG: 
42LB670V / 42LB671V / 42LB700V / 42LB730V / 42LB731V / 47LB671
За съжаление при теста с "бялата решетка" резултатите бяха потресаващи. При всички изброени модели проблема го има. За още по-голямо съжаление при тестове на останалите марки телевизори няма и следа от подобен проблем. Разбирам, че Вашите компетенции и задължения стигат до тук и Ви благодаря за оказаното съдействие.
Не зная защо, обаче си представям че корпорация като LG с представителство в една, макар и малка държавица като България, в която обаче доказано живеят хора които обичах hi-tech играчките, би трябвало да има малко повече служители от няколко в call-centre. Бях с убеждение, че съобщавайки за проблем е редно да има компетентно лице, което да поеме сигнала на потребителя и той да стигне до корпорацията LG, част от която сте и вие - LG българия и така да се получи обратна връзка. Явно съм се заблуждавал! 
Както ме посъветвахте, обърнах се към VVV сервиз и по-специално към г-н YYY. Обясних му проблема и това че той е "генетичен" за гореспоменатите модели. Отново съм удивен от механизма, който ми описа той, за да се констатира дефект. Според неговите думи е трябвало веднага щом в магазина съм забелязал проблема с телевизора, да го занеса с конкретния му сериен номер описан в гаранционната карта и да го оставя на сервиз. Там щяли да проведат редица тестове и да констатират проблема. След това да сервизират уреда и да ми го върнат. Аз бих искал да Ви попитам, кой нормален човек ще си купи уред с явен дефект и направо от магазина ще го отнесе в сервиза, където ще престои месец, междувременно ще изгуби всякакви потребителски права за рекламация и ще си го вземе едва след това у дома, неясно с или без констатиран дефект, ремонтиран или не...не е ясно понеже може да се счете, че дефекта всъщност е нормално поведение на "новата серия матрици"? Вие бихте ли?
Тук отново ключова е фразата "Вие сте първият клиент, който се оплаква от подобно нещо".
Как да бъда сигурен, че не съм поредния "първи", който се оплаква от този проблем. 
Как въобще работи механизма за констатиране на проблеми при експлоатация на даден уред на LG след като той попадне в ръцете на "масовия потребител"? Има ли въобще такъв механизъм или се разчита на това че същия "масов потребител" се примирява или недоглежда проблемите? 
След анкетата, която двукратно попълних с положителни отговори...мисля, че сгреших.
Жалко е че след като виждах предимствата на избрания от мен продукт и упорито отказвах да приема като решение друг производител, сега ми се налага и не заради това че имат огромни предимства, а заради това, че от LG никой не направи необходимото аз да остана с впечатлението, че ще се направи нещо този дефект да бъде отстранен за в бъдеще. Така аз бих бил склонен да изчакам следващи серии, при които е решен проблема и отново бих се обърнал към марката LG. Сега съм наясно, че ще продължите да продавате дефектните телевизори и ще разчитате на това, че "масовия потребител" е неориентиран и сляп за корпоративния подход. Обидно е за всеки потребител да стигне до този извод. 
Бих искал накрая да Ви попитам как ще направите така, че да ме спечелите отново като потребител?
С уважение
-------------------

post-352786-0-88786100-1410084446_thumb.

post-352786-0-43006200-1410084739_thumb.

post-352786-0-71823300-1410084740_thumb.

post-352786-0-00951100-1410084742_thumb.

post-352786-0-18464300-1410084743_thumb.

post-352786-0-41310000-1410084744_thumb.

post-352786-0-36643800-1410084745_thumb.

post-352786-0-88068700-1410084745_thumb.

post-352786-0-53853700-1410084746_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам от близо 2 години смарт тв на LG и само хубави неща мога да кажа за него. Сега виждам колко грозно е менюто на новите им телевизори.

Аз лично, след толкова проблеми с дадена марка, не бих я и помирисал повече! Моят съвет е, да си вземеш нещо на Panasonic.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Адмирации,че разпространяваш това по всички форуми!Твоят пост го бях чел в друг форум и честно казано се отдръпнах от тази марка,макар,че търся телевизор без 3д!Дано повече хора прочетат този пост,за да няма и други подобни!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, наистина се опитвам да сведа този проблем до знанието на повече хора, не за да правя лош PR на LG, а да предпазя българския потрбител от феномена "купи без да гледаш". Уверен съм в приноса на тази компания за развитие на високите технологии в световен мащаб. Не мога да отрека че матриците IPS са добро тяхно постижение. Имам впечатления от 47 инчов (2D) LG, който ползваме на работното ми място в конферентната зала и тези впечатления са много добри. Не съм съгласен, обаче с политиката им да ни продават на всяка цена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм се сблъсквал с проблеми при марка LG. Като за начало проблеми при система за домашно кино ,след това с мобилен телефон (смартфон) ,и като за капак DVD-RW на компютър. Чудил съм се ,дали аз нямам късмет ,или самата марка предлага боклуци ,но явно е второто. От доста време избягвам въпросната марка. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук вече ми стана ясно как на големитe корпорации не им пука за потребителя, който купува тяхната техника. 

на никой не му дреме какви телевизори си купуваме, важното е да ги купуваме.

Добро утро. Така е в целия корпоративен свят. Другата година моделите ще са други, по-шарени и по-нетрайни. Колкото да си изкарат гаранцията.

И доста софтуерни корпоративни гиганти си влачат бъговете. Ще ти обясняват че непременно трябва да се бъркаш за новата версия, ако не всяка година, то поне през година.

Едно време едни корекомски дънки струваха между 16 и 22 долара. И можеше да ги носиш 10 години, без да се скъсат. А сега и няколко месеца не могат да изкарат. Ако щеш и за 10 пъти повече пари.

И за каквото още се сетиш. Та показва си телевизора някаква шарения, 99,9% от хората ги устройва, кефят се ма модата и това е. А че си 1/100 които са сигнализирали от останалия 0,1% които за забелязали нещо - не очаквай реакция. Ще им излезе по-скъпо да оправят дефекта вместо да ти подарят някой друг телевизор. Просто не е нещо животозастрашаващо че да изтеглят продукция от пазара както имаше случаи с някои автомобили.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Имам впечатления от 47 инчов (2D) LG, който ползваме на работното ми място в конферентната зала и тези впечатления са много добри."

Какъв е точният модел на този телевизор,че аз търся нещо такова-без смарт и 3д.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е защото не сте се докосвал може би до PVA!

 

"Имам впечатления от 47 инчов (2D) LG, който ползваме на работното ми място в конферентната зала и тези впечатления са много добри."
Какъв е точният модел на този телевизор,че аз търся нещо такова-без смарт и 3д.

Редактирано от Viiipeer (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стоян Монев, моделът е 47LB5610. Използваме го за пускане на презентации, демонстрация на софтуерни решения и т.н. Понякога гледаме и телевизия (ефирна), но в редки случаи. След като срещнах проблема с моя телевизор пуснах и на служебния теста с решетката и там няма следа от сенки, залепнали изображения и т.н. Пуснах му от любопитство и тестовото видео с японката на въже. Върви много гладко, без засичане и размазване. Допада ми и като дизайн.

 

Viiipeer, предполагам говориш за технологията по която Самсунг произвеждат техните матрици? Ако е така, то единствената разлика която наистина намирам е че при LG черното е по-сиво, отколкото при Самсунг. Трябва да се признае, че веднага се вижда разликата. Наистина при Самсунг черното е черно. При останалите, които гледах LG, Sony, Panasonic, Philips такова черно вероятно няма...може би ако се намали подсветката...не знам, не съм пробвал. На мен обаче не ми допада активната 3D технология и затова не разглеждам Samsung. 

Ако Стоян Монев не търси 3D, може би наистина е по-добре да се насочи към Самсунг. На мен лично ми харесва и Сони от 2D телевизорите, но имайки предвид, че ги правят с LG матрици сигурно са IPS. Поне така ми каза един консултант на Sony. За 3D телевизорите на Sony каза че са или с LG или с някакви тайвански матрици.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази черта е от недобросъвестно отношение към техниката

най често палетен пренос

имам 2 телевизора нямам грам оплаквания
освен че на единия не успях да включа bluеtооth ;) (той няма по спецификации ама там и за THX не пишат че има ;) )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази черта е от недобросъвестно отношение към техниката

най често палетен пренос

имам 2 телевизора нямам грам оплаквания

освен че на единия не успях да включа bluеtооth ;) (той няма по спецификации ама там и за THX не пишат че има ;) )

Какво имате предвид? Може би че е транспортен дефект? Добре е че имате два телевизора и нямате оплаквания :) А какви са телевизорите ви? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено, че НЕ това е причината, те телевизорите в  кашоните са   добре опаковани , посредством стереопор, няма ли знак от счупена матрица, значи всичко е в рамките на допустимото!

Какво имате предвид? Може би че е транспортен дефект? Добре е че имате два телевизора и нямате оплаквания :) А какви са телевизорите ви? 

Редактирано от Viiipeer (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено, че НЕ това е причината, те телевизорите в  кашоните са   добре опаковани , посредством стереопор, няма ли знак от счупена матрица, значи всичко е в рамките на допустимото!

И аз това имах предвид като зададох въпросите на saentist. Лесно е да се досетиш, че няма как да е това причината, след като съм тествал над 10 различни телевизора по магазините и отделно два пристигнали в дома ми. Но човекът говори за недобросъвестност и за палетен пренос...та реших че говори за пренос на телевизорите в палети, а не за "палетен пренос на данни" :) Вие как го разбирате? Та и затова исках да поясни какви телевизори има и дали говори за такива от LB серията на LG, за които дискутираме. То иначе и аз имам телевизор и нямам оплаквания от него, само дето е 20 и кусур годишен Orion и е CRT, дето картинката му грее...ама не е за това думата тук :)

Редактирано от detronik (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно неправилно транспортиране имах предвид

в каквото и да ги пакетират при самото транспортиране между магазините, разпечатват палето и ги карат на купчини.

Няма да обеснявам как се носят 2 телевизора 45+ инча от един човек, освен че се влачат за дръжките от едната страна.

И ако ще не само стереопори ами и каквото и да е няма да позволи да не се намести матрицата по удобно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно неправилно транспортиране имах предвид

в каквото и да ги пакетират при самото транспортиране между магазините, разпечатват палето и ги карат на купчини.

Няма да обеснявам как се носят 2 телевизора 45+ инча от един човек, освен че се влачат за дръжките от едната страна.

И ако ще не само стереопори ами и каквото и да е няма да позволи да не се намести матрицата по удобно.

OK. Сигурно си прав за начина на транспортиране, но в случая не това е причината. Както казах по-горе, няма как описания от мен дефект да е причинен от транспортиране. Говорим за еднотипен дефект, който е свързан с извеждане на определено изображение на екрана и поведение на матрицата свързана с това изображение. Ако беше транспортен дефект няма как да се прояви абсолютно еднакво при над 10 тествани телевизора. Немислима е такава повторяемост. Тук говорим за генетичен проблем, не механичен. Не казваш нищо за твоите два телевизора. Те LG ли са? Какви модели?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е световна тенденция. Произвеждат се все по-евтини уреди, с все по-ниско качество. Телевизорите на LG не са единичен случай. Какво да кажем за първата серия Samsung Galaxy tab, които масово имаха един и същ дефект в китайските партиди батерии? А сегашните батерии в няколко модела GSM-и, които се раздуват, и пукат дисплеите? Или пък моделът DSLR на Nikon D600, на който при снимане затворът пръскаше капчици масло върху матрицата? Има и още много други примери. Това е положението, свиквайте.

И да, detronik, на корпорациите не им пука. Не само за теб или мен, като единични клиенти, но и за цели държави, като нашата. Отдавна производството е разделено по региони - има си отделна продукция за Япония, за САЩ, за Западна Европа, и за слабо развитите райони като нашия. Ако си погледнеш телевизора, ще видиш, че е произведен в страна от бившия соцлагер - Чехия, Словакия, Полша. Как така, нали уж LG е корейска фирма?... И мислиш ли, че мястото на производство няма значение?

Отделно от това специално LG никога не са блестели с особено качество. Говорим за всичко, което произвеждат. И много пъти съм писал по форумите, специално като става дума за покупка на ТВ в България, да се избягват LG и Philips. Aма никой не ми обръща внимание. Защото, видиш ли, в еди-кой-си сайт пишело, че имат някакви невероятни екстри. Или пък "един приятел има такъв, и бачка цели 3 месеца без проблеми"  :D .

Не че при марки като Sony и Panasonic няма проблеми. И те са същата работа. Просто статистически са по-малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е световна тенденция. Произвеждат се все по-евтини уреди, с все по-ниско качество. Телевизорите на LG не са единичен случай. Какво да кажем за първата серия Samsung Galaxy tab, които масово имаха един и същ дефект в китайските партиди батерии? А сегашните батерии в няколко модела GSM-и, които се раздуват, и пукат дисплеите? Или пък моделът DSLR на Nikon D600, на който при снимане затворът пръскаше капчици масло върху матрицата? Има и още много други примери. Това е положението, свиквайте.

И да, detronik, на корпорациите не им пука. Не само за теб или мен, като единични клиенти, но и за цели държави, като нашата. Отдавна производството е разделено по региони - има си отделна продукция за Япония, за САЩ, за Западна Европа, и за слабо развитите райони като нашия. Ако си погледнеш телевизора, ще видиш, че е произведен в страна от бившия соцлагер - Чехия, Словакия, Полша. Как така, нали уж LG е корейска фирма?... И мислиш ли, че мястото на производство няма значение?

Отделно от това специално LG никога не са блестели с особено качество. Говорим за всичко, което произвеждат. И много пъти съм писал по форумите, специално като става дума за покупка на ТВ в България, да се избягват LG и Philips. Aма никой не ми обръща внимание. Защото, видиш ли, в еди-кой-си сайт пишело, че имат някакви невероятни екстри. Или пък "един приятел има такъв, и бачка цели 3 месеца без проблеми"  :D .

Не че при марки като Sony и Panasonic няма проблеми. И те са същата работа. Просто статистически са по-малко.

Вярно е за световната тенденция. На това се крепи бързо развиващата се Hi Tech индустрия. Ако преди няколко години подобен телевизор струваше 3 бона сега е под 1000. Разбирам всичко това. Явно е и това , че не само за телевизорите е в сила тази истина. При настоящтото консуматорско мислене в световен мащаб е в сила и планираното остаряване...и това се знае, но...Защо сами трябва да се подлагаме на това? И защо не си търсим правата? ОК, има много рекламации от LG, това се чете по форумите..но е една от най-продаваните марки (бюджетно решение). Е, колкото повече произвеждате и продавате, толкова по-голяма е вероятността в продукт произведен от вас да възникне дефект. Ако се произвеждат по 100 телевизора годишно вероятно ще има нулева вероятност за брак. Колко обаче би струвал един телевизор? Знаете ли цената на Ролс Ройс? Е, ние тук не си купуваме Ролс Ройс. Наясно сме с рисковете на Hi Tеch индустрията и макар и да знаем, че един подобен телевизор влиза в България на цена от 350-400 лв. няма как да го купим на тази цена. Остава ни единствено да разчитаме на собствената си преценка и на Закона за защита на потребителите, а той ни дава доста права. Само трябва да сме наясно. Мисълта ми е, че е едно да се повреди телевизора след работа 3-4 години примерно при влажния варненски климат, макар старата техника да не го прави, но пък тя няма 3Д, нали, а съвсем друго е да си купиш телевизор с явен дефект и да стискаш зъби да си казваш "нищо, така е в днешно време". Още по-гадно е разделението на световния пазар на "зони на платежоспособност". Виждате какви са цените са държави като Испания, Франция и ИИталия, какви са цените за Великобритания и какви са цените за източна Европа...Е, има разлика, но има разлика и в качеството и това е само защото ние сме с принизени критерии и мислене като цяло. Бедни сме, значи може да ни мачкат...Сами сме го приели. Колко хора познавате, които са прочели Закона за защита на потрбителя? Аз лично познавам толкова, че се броят на пръстите на едната ми ръка. Мисля, че това е показателно. Винаги тези, които знаят правата си отсояват позицията си. За жалост това не е черта в характера на българина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали някой може да удари едно рамо? Както стана ясно, в България не може да се стигне до контакт с компания като LG. Поне аз не можах. Нито чрез LG България, нито пък успявам да открия някаква on-line форма, която да се попълни за контакт с "баш" LG Corporation. Та моля, ако някой е намерил или намери начин за контакт или място за съобщаване за проблем да го сподели, че да им пишем на тия хора, белким се чуе нещо повече по въпроса. Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти не разбра ли че никой няма да се занимава с това? Вече ти писах защо. Като не те кефи си вземи нещо друго.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Toва е официалния сайт на LG Electronics България и по-точно линк към ,,връзка с нас,,-aко мислиш, че това ще помогне нещо! (не знам от тук ли се опитваш да установиш някаква връзка?)

А ,,баш,, The Official Site of LG Group е този.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте си телевизора в сайта на LG

https://www.lg.com/us/support/mylg/product-registration, по документите, с които е закупен първият. След седмица им пишете от акаунта, от който сте го регистрирали и им опишете проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никой няма да ти обърне внимание както ти го казаха . За тях нашия пазар е кръгла нула  :) никой не те ебава . 

Аз съм писал до панасоник и от толкова потребители изпратили писмо което христослав беше написал като образец  , моето като по чудо моето мина и получих и отговор който публикувах на сайта на сетком , но там има един администратор kod  , некакъв боклук който ми изтри писмото че било лична информация - та нали аз сам си я публикувам  :( като не знам език  :) христослав да преведе пред всички какво пишат . Общо взето нищо , едни отговори по формуляр , клиширани и това е , а , обвиниха ми мейла за спам  :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Белите ленти се отпечатват, когато контраста е усилен на макс или винаги? В менюто трябва може да се гегулира подсветката, така че контраста да се намали, а подсветката да се усили. Аз все още си карам на един CRT Samsung и нямам желание да го сменям с новите боклуци, както видяхме в предната тема, червеи пропълзяли, прашинки, мъртви пиксели, плоска като тапет картина, необходимост от HD телевизия, ограничен ъгъл за наблюдение и много други недостатъци, но пък за тази цена трябва да е нещо качествено, а както бяха тръгнали CRT телевизорите с плоските кинескопи, още много можеха да се усъвършенстват. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...