Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Наскоро отворих машината да я почистя от прах. След сглобяване на компютъра windows не разпознава звуковата ми система. Показва че колоните са изключени а когато ги пъхам вкуплунга (преден/заден) за една секунда се включват,след като ги вкарам пак показва че са изключени. Колонката долу в дясно има червен X. Показва че колоните са изключени и поради това не мога да ги сетна като дефаулт. Какво съм пробвал до сега: Тъй като махах видеокартата мислех че hdmi порта може да есетнат като дефаулт когато съм сглобил компютъра,и да е изключил дефаулт аудиото, но след като влез ох в bios на компютъра пишеше че дефаулт аудиото е включено. Пробвах безуспешно да ъпдейтна драйварите, дори ги изтрихи оставих windows-а да ги инсталира наново, без успех. Инсталирах нов кодек за аудио. Също така открих че дори през team-viewer на телефона-компютъра ми, компютърът не пращаше никакъв звук който телефона ми да възпроизведе, поради което мисля че проблемът не е в куплунгите. Колоните работят, пробвал съм ги с телефона, също така пробвах други колони на компютъра.
В Dxdiag ми показва че нямам саунд-карта.
Моля помогнете

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лаптоп или стационарен компютър? Какво и как сте чистили?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стационарен, по дънната платка нямаше прах не съм я докосвал, чистих видеокартата защото имаше прах под вентилатора и във него, също така охлаждането на процесора и обрах прахта по кабелите където  имаше.
Не съм докосвал компоненти освен метал/пластмаса с голи ръце.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стационарен, по дънната платка нямаше прах не съм я докосвал, чистих видеокартата защото имаше прах под вентилатора и във него, също така охлаждането на процесора и обрах прахта по кабелите където  имаше.

Не съм докосвал компоненти освен метал/пластмаса с голи ръце.

А в дивайс мениджъра как е положението?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А в дивайс мениджъра как е положението?

Работело правилно

post-322996-0-81876700-1411487991_thumb.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери всички кабели дали са си на мястото и съответно ги притисни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колонките с буфер ли се захранват ? и провери в Realtek Manager дали всичко е коректно .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да с буфер се захранват


Провери всички кабели дали са си на мястото и съответно ги притисни.

Притиснати са. Ако помага когато ги вклучвам в куплунга за момент проработват преди да е вкаран напълно, уиндоуса показва че са вкл. и издава този звук който се издава при включване на ново устройство. Когато влезе в куплунга обаче звукът изчезва

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тествай с други колонки. Ако и при тях се появява същия проблем, може да имаш проблем с буксата на звуковата карта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Той е писал в първия пост, че е пробвано с "други колони"....наистина може в буксата да има изкривена пластинка - и да не контактува добре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Simona Simeonova
      Здравейте, имам следния проблем с инсталацията на Windows 10. Някой може ли да ми предложи решение? 
      Благодаря, 

    • от Spinder Whoey
      Здравейте, някъде Октомври месец миналата година си прецаках монитора и не искаше да показва картина (само надпис - Out of range)
      (докато играх лига сменях настройки за резолюцията, hertz-овете и стана така, че да бъгна играта и windows-a и да трябва да преинсталирам машината...
      Това го оправих.) След преинсталацията с чисто новия 1809 (първият който M$ пуснаха, този, при които се изтриваха файлове на потребители) 
      си пуснах csgo на резолюцията на която играх преди злополуката - т.е. 1280 на 800, като преди си играх на нея нормално, а сега е бъгната, 
      общо взето не scale-ва добре. Ще пратя и снимки. По принцип на самия монитор резолюцията си му е 1440x900, но в cs не играя на нея. 
      В момента съм на 1280x768, но си искам моето 1280x800, тъй като сегашната резолюция не е лоша, но картината беше по-добра с 
      допълнителните 32 пиксела, всичко изглеждаше по-добре, макар и малко...
      По принцип монитора си работи на 60 Hz, но в упътването си пише, че може да работи и на 75 Hz.
      Е, преди инцидента с лигата / смяната на настройките имах възможност да го пусна да си работи и на 75 и на 60 - сега не мога на 60. Тоест, избирам си от intel hd control панела да работи на 60 Hz, не се показва картина и след около 15 секунди си се връща на 75 Hz.
      Монитора е VA1903wb ; model - vs11654 .
      Видеокартата е вградената intel hd 630.
      Общо взето желая да оправим scaling-а и да си играя 1280x800. Моля, помогнете за решението на нелепия казус




    • от Freem@n
      Здравейте, намерих това, но като го инсталирах не работи на Windows 10:
      broken-e/DragDropConfirm: A simple shell extension for Windows to stop accidental drag and drop moves of folders.
      Все пак, който е с Windows 7 - може да си го инсталира. Там работи.
      Изтегля се от зеления бутон Clone or download, след което Download ZIP. Инсталира се от папка Installer , след което се отваря DragDropConfirm_installer.exe
      Мисля че няма никакъв допълнителен графичен потребителски интерфейс и настройки  - просто работи при опит за преместване на елемент.
       
      При провлачване на папка(и) или файл(ове) към дадено място без задържането на Ctrl, изкарва съобщение/диалогов прозорец с ОК и Отмяна, питащ на Английски език:
      Сигурни ли сте че искате да преместите файла(файловете) или папката(папките) до следното местоположение:
      X:\XX\XX... 
       
      DragDropInterceptor - Google Search
      prevent accidental move by drag and drop - Google Search
       
      Моля, ако някой може да напише работещ скрипт или нещо подобно (програмка) за Windows 10 - да заповяда. Може би на AHK (Auto Hot Key) ?
      Намирам го това за много полезно. Вярно е че има десен бутон и "Отмени преместване", ама все пак ...
    • от Sahara0611
      Здравейте.Искам да купя стерео уредба за детето със CD,MP3, BLUETOOTH.Днес обаче всички,които гледах/бюджетът ми е до 350лв/ , нямаха изход за слушалки.Има ли някакъв друг вид свързване,защото ни е важно,побърква ни без слушалките:)))
    • от Anton Markov
      Здравейте колеги,
      От скоро имам проблем с моята локална мрежа. Имам два последователно свързани рутера и един суич. Връзката междъ тях е следната:
      света -> (switch) TP-LINK TF-S 1005D -> (1st router ip: 192.168.1.1) ZTE ZXHN H118N (има няколко устройства свързани към това устройство) -> (2nd router ip: 192.168.185.1) Linksys WRT54GL (моите устройства като: моб телефон, компютър и лаптоп) 
      Проблема е от около 1 седмица и по някаква причина между 1ви и 2ри рутер отвреме-навреме няма връзка. Дори като е включен кабела идващ от първият рутер към лаптопа или компютъра, пак няма интернет. Но докато съм свързан към WI-FI на първият рутер изведнъж по някое време от нищото идва и спира интернета на вторият. Вторият ми е много важен и не знам как бих работил без него. Надявам се някой да може да ми помогне с намирането на проблема.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване