Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Поредната тема за закупуване на автомобил


Aquas

Препоръчан отговор


Здравейте , Имам проблем с избирането на автомобил . Като цяло може би не съм прав, но да не френски или италиански.
Изискванията ми са да не се спъва по баирите , да си върви с 140-150 по магистралата без странни звуци или вкарване във високи обороти и да не е комби.Карам предимно градско но доста често ми се случва и извънградско.
Бюджета ми е 8000 хиляди и да е кола след 2002 година. В момента обмислям няколко модела.
Opel Astra 1.7/1.9 cdti
Seat Ibiza 2003-2005 1.9 TDI 
Toyota Corolla 2005 D4D
Или ако е бензин бюджет до 7000 за да мога да сложа газов инжекцион.
VW Bora 2003 1.6
Mercedes 2003 C200
Ако някой може да сподели мнения върху тези коли или да предложи друг вариант ще сам благодарен  :rolleyes: 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тези 8К само за колата ли са, или за всичко? Покупката,регистрацията и т.н.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Приемаш ли предложения за джип, тъй като си написал, че искаш "да не те спъва по баирите"? За регистрации,застраховки и т.н. си отдели едно поне 600-700 лв. Но имай впредвид, че трябва да отделиш също така малко пари за неочаквани изненади по колата. Масла,филтри,ремаци и т.н.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не джипове определено не ме вълнуват предпочитам хечбек или седан. А за баирите го казах от гледна точка да не е нещо 60-70 коня което трябва да намалям предавка или да натискам до долу газта само и само да не губя скорост на 30 % наклон .  :D


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Seat Ibiza 2003-2005 1.9 TDI 
Toyota Corolla 2005 D4D

 

Едно от тия двете аз бих избрал от всички които си посочил.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за Сеат/а. Ако си отворен за други предложения, можеш да погледнеш "AUDI A4 B6 1.9 тди 131 к.с". Лично аз съм много доволен, имам я вече 2-ра седмица мога да ти кажа, че подръжката й не е толкова скъпа колкото повечето говорят. Ако си ходил към гр. Кърджали има много големи баири изкачва ги с лекота, а също така икономична е много.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за Сеат/а. Ако си отворен за други предложения, можеш да погледнеш "AUDI A4 B6 1.9 тди 131 к.с". Лично аз съм много доволен, имам я вече 2-ра седмица мога да ти кажа, че подръжката й не е толкова скъпа колкото повечето говорят. Ако си ходил към гр. Кърджали има много големи баири изкачва ги с лекота, а също така икономична е много.

Не мислиш ли че две седмици е доста малък период за да се правят генерални заключения за кола ?

Ауди в никакъв случай не са лоши автомобили а напротив на мен лично много ми допадат но пък хич не са с евтина поддръжка както се опита да ни обясниш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не мислиш ли че две седмици е доста малък период за да се правят генерални заключения за кола ?

Ауди в никакъв случай не са лоши автомобили а напротив на мен лично много ми допадат но пък хич не са с евтина поддръжка както се опита да ни обясниш.

Само предложих аудито като алтернатива. Иначе не мисля, че поддръжката е скъпа, ако за теб 600 лв. е скъпа подръжка, незнам какво е евтина поддръжка тогава.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само предложих аудито като алтернатива. Иначе не мисля, че поддръжката е скъпа, ако за теб 600 лв. е скъпа подръжка, незнам какво е евтина поддръжка тогава.

600 лева че една малка част от поддръжката му. Покарай го няколко години и тегли чертата на всички пари които ще налееш в него освен нафтата и пак заповядай да ми обясниш кое е евтино и кое не сравнено спрямо един форд например.

п.п. да не забравиш да прибавиш и обезценяването му също като обща цена.

Тогава може да си направиш по точна сметка колко струва удоволствието на година да караш Ауди.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

По тази логика, няма добра кола с евтина поддръжка. Един съсед има същото ауди, вече 5-та гпдина го кара до сега за обслужване е дал малко над 2500 лв. Но всичко зависи как го караш и т.н. За мен е важно да го покарам, няколко години след това на вторични суровини :-)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А мислил ли си за Honda Accord ? Гледам в mobile.bg - http://www.mobile.bg/11410184593028652 - искат ѝ 6300 с газовия инжекцион.

Един приятел има почти същата, карал съм я на газ и на бензин - много добре се представя. Само че на мен ми е "нисък тавана" - след Еспейса ... :)

 

ps. Не е много за градска кола, щото е бая дълга.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове



.....
Toyota Corolla 2005 D4D
......



Това е колата :)


От моторите - за предпочитане е двигателя 1.4 , 90 коня - това се води най-добрия агрегат на Тойота за всички времена.

Предимства на колата :

1.)двигател :
-ангренажна верига - няма да сменяш ремъци, ролки и прочее.Само след определен пробег трявба да се натяга.
-изключително добро качество на всички компоненти, включително турбокомпресора, помпата, датчиците и електронните компоненти
-без проблем вдигаш 170 км/час на магистралата, натоварен с 4 човека и багаж + включен климатик
-разход на гориво средно :5,5 до 6.5 градско със средна скорост около 24 км/час и от 4,1 до 4.8 извънградско при средна скорост 98 км/час Стойностите са проверени със зареждане до горе. Бордкомпютърът между другото за същия пробег показва същите стойности.

2.)окачване :
-високо, става да се качваш по бордюри или да караш из къра
-здрави амортисьори, втулки и носачи - почти не се среща корола с разбито окачване.

3.)купе
-добро антикорозионно покритие
-хубави цветове
-много добра шумоизолация
-уплътненията са качествени и никъде няма да тече.
-качествени материали и сглобка на материалите, използвани в купето
-добре разположени уреди и прибори по таблото

4.)багажник
- достатъчно голям за побиране на два куфара среден размер, а върху тях -няколко чанти.
-пти падане на задните седалки можеш да пренесеш хладилник ( пробвано)

5.)резервни части :
- има навсякъде, цените на новите части са като за френски, италиански или английски автомобил, а втора употреба има по всички автоморги в страната.


недостатъци :

1.)купето е тясно, особено пространството на задните седалки.Отпред също не е като в мерцедес ....
2.)голям радиус на завой
3.)има аларма ( пищи) при непоставен колан или отворена предна лява врата, които няма никакъв начин да се изключат.
4.)постна е от към "екстри"
5.)скучна, обикновени линии на купето, прилича леко на дялана с тесла през миналия век, уредите и осветлението са най-обикновени.
6.)кара се с масло само пълна синтетика - тоест около 100 лв за смяна трябва да си приготвиш, но се сменя на 15 К км., тъй че средно излиза същата стойност като обикновеното.

7.)при смяна на крушки на фаровете пространството е тясно и трябва да си с малка ръчичка, за да бръкнеш

8.)фаровете отпред са пластмасови и се налага да се чистят.



p.s.кога сварихте да напишете 3 поста , докато аз пиша един -не можах да разбера .....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Иначе не мисля, че поддръжката е скъпа, ако за теб 600 лв. е скъпа подръжка, незнам какво е евтина поддръжка тогава.

Всички разходи ли слагаш и за колко време в тия 600 лева?

 

По тази логика, няма добра кола с евтина поддръжка. Един съсед има същото ауди, вече 5-та гпдина го кара до сега за обслужване е дал малко над 2500 лв. Но всичко зависи как го караш и т.н. За мен е важно да го покарам, няколко години след това на вторични суровини :-)

Мога да ти дам пример - Рено Еспейс 2, 2,2i limited

За 6 години - 6 винетки х 67 лв + 6 ГО х 220 лв. + 2 пъти масло (35 + 40 лв) + една полуоска - 170 лв + 4 зимни гуми с джанти 250 лв. + акумулатор 130 лв + 5 ГТП х 10 лв - до тук 2 400 / 6 = 400 лв/год.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Камаз. Добре върви на горе и в лошо време. 6 х 6 обаче вземи и да е годен за носене на дърва. Да избиеш гориво7о ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Камаз. Добре върви на горе и в лошо време. 6 х 6 обаче вземи и да е годен за носене на дърва. Да избиеш гориво7о ;)

Много добра идея, и като се има предвид че

Шофьорите на Камаз разглеждат пътните знаци .... просто от любопитство.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Предимства на колата :

1.)двигател :

-ангренажна верига - няма да сменяш ремъци, ролки и прочее.Само след определен пробег трявба да се натяга.

Тука може много да се спори по този въпрос но определено не е фактор за мен който ще наклони везните на една или друга страна. Но в никакъв случай не го приемам за предимство. Въпрос на предпочитание все пак.

Все пак и веригите не са вечни и се сменят а и се късат също след голям пробег ако не е сменена. Не бива да се рискува според мен да се минава само с натягане. Почват и да бягат фазите на газоразпределение ако много е разтеглена.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тука може много да се спори по този въпрос но определено не е фактор за мен който ще наклони везните на една или друга страна. Но в никакъв случай не го приемам за предимство. Въпрос на предпочитание все пак.

Все пак и веригите не са вечни и се сменят а и се късат също след голям пробег ако не е сменена. Не бива да се рискува според мен да се минава само с натягане. Почват и да бягат фазите на газоразпределение ако много е разтеглена.

 

да, темата е твърде дълга и заради това всеки производител на двигатели решава - дали с верига или с ремък ще е най-добре за конкретния мотор и натоварване :)

лично аз, предпочитам моторът да е с верига - напомня ми на добрата ни стара "жигула" някак си

а сложих веригата в графа "предимства", защото по този начин първоначалната подържка на колата спада с около 400 лв ( това е цената на комплект  ангренажен ремък, обтяжна и водеща ролка на Тойота авенсис 2,0 D4D, 2008г., двигател 1АD ) .

Това е консуматив, който се сменя на 60 000 мили ( около 105 000) километра

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

а сложих веригата в графа "предимства", защото по този начин първоначалната подържка на колата спада с около 400 лв ( това е цената на комплект  ангренажен ремък, обтяжна и водеща ролка на Тойота авенсис 2,0 D4D, 2008г., двигател 1АD ) .

Това е консуматив, който се сменя на 60 000 мили ( около 105 000) километра

Въпрос на ситуация - на последната кола, която купих, маслото го смених след още 17 000 км, а ремъка - след 25 000 км. Така че първоначалната поддръжка при мен беше ... да налея бензин.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Всички разходи ли слагаш и за колко време в тия 600 лева?

 

Мога да ти дам пример - Рено Еспейс 2, 2,2i limited

За 6 години - 6 винетки х 67 лв + 6 ГО х 220 лв. + 2 пъти масло (35 + 40 лв) + една полуоска - 170 лв + 4 зимни гуми с джанти 250 лв. + акумулатор 130 лв + 5 ГТП х 10 лв - до тук 2 400 / 6 = 400 лв/год.

Тези 600 лв. за първоначално обслужване.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

а сложих веригата в графа "предимства", защото по този начин първоначалната подържка на колата спада с около 400 лв ( това е цената на комплект  ангренажен ремък, обтяжна и водеща ролка на Тойота авенсис 2,0 D4D, 2008г., двигател 1АD ) .

Това е консуматив, който се сменя на 60 000 мили ( около 105 000) километра

Това вече е съвсем :super:  друго.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите . Значи спирам се между Ибизата и Тойотата и вече просто ще гледам за оферта в добра състояние :) За Ибизата нямах много информация само знам че е евтина подръжка , приятна за каране . Докато тойотата хора които я имат вече ми я прехвалиха, но те като мен не разбират много много от коли , така че търсих и външно мнение :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз гласувам за Ibiza-та 1.9 TDI и по възможност да е с повече коне. 130к.с. помпа дюза е доста добър мотор ще си доволен от пъргавината и еластичноста на мотора, а разхода е идентичен с другите TDI-та с по-малкото коне. Имам познати, който карат коли с такъв двигател и са изключително доволни.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване