Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Nokia E66 - проблем с настройки за MMS


nikolbg

Препоръчан отговор


Здравейте,

първо предварително извинение, ако вече има отворена тема за Нокия Е66, но не намерих такава....това с разделите ми е най-омразната част.

Сега по същество към проблема ми:

Получих си новата карта от оператора, като в придружаващото я писмо имаше настройки за получаване на MMS - и и за интернет съответно. Трябва да настроя точката за достъп - има съответно настройки за Име, APN, MMSC, MCC, MNC и Type d'APN (операторът е френски). Въпросът е, че не успявам да намеря тези настройки. Единственото възможно меню, в което намерих логика да е всичко това е Settings/Connection/APN control. Само че нещата бяха до там - влизайки телефона ми поиска ПИН2, след 3 грешки съответно ми го блокира и ме пита за ПУК2.

След което опитах в Access points (за там не е нужен ПИН2) , но там ги няма тези параметри, които трябва да настроя.

Обадих се на оператора, като той не можа да ми помогне с нищо друго, освен да ми даде телефона на съпорта на Нокия (който ще работи чак в понеделник). Отделно ми обясни, че такъв код като ПИН2 и ПУК2 не съществува и те като оператор не могат да ми бъдат полезни по този въпрос.

Честно казано гледам с известен скептицизъм, че съпорта на Нокия ще ми разреши проблема. Ще опитам след уикенда, но ако до тогава някой ми даде някаква идея с настройките, ще съм благодарна.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

1. И пин1 и пин2 както и пук-овете трябва да ги има на самата СИМ карта, или на книжка с нея

2. вие нямате работа да настройвате MCC/MNC. даже и MMSC. Накарайте оператора да ви прати настройките към телефона (в 99.9% от операторите има такава услуга

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

1. И пин1 и пин2 както и пук-овете трябва да ги има на самата СИМ карта, или на книжка с нея

2. вие нямате работа да настройвате MCC/MNC. даже и MMSC. Накарайте оператора да ви прати настройките към телефона (в 99.9% от операторите има такава услуга

 

На картата има само ПИН и ПУК. Аз се обадих с намерението и нагласата, че ще ми изпратят настройки, ако им кажа, че не се справям по друг начин, но ми казаха, че не предлагат такава опция.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На картата има само ПИН и ПУК. Аз се обадих с намерението и нагласата, че ще ми изпратят настройки, ако им кажа, че не се справям по друг начин, но ми казаха, че не предлагат такава опция.

Нокия могат да ви помогнат с ориентирането в менютата, но и вие сама можете да го направите като прочетете ръководството на телефона

А за оператора - хм, от къде го намерихте този оператор?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В писмото изрично ми посочват, че аз трябва да си направя всички настройки (освен тези за СМС-ите, които са си автоматични). Аз естествено, в менюто, в което мога да вляза си създадох точка за достъп с името, което трябва, но резултата е никакъв - винаги щом някой ми прати ММС, дори само СМС с анимирана емотикона (от Андроид, докато моят е с Уиндоус), ми излиза текст на телефона, че нямам определена точка за достъп и че трябва да определя такава.


Нокия могат да ви помогнат с ориентирането в менютата, но и вие сама можете да го направите като прочетете ръководството на телефона

А за оператора - хм, от къде го намерихте този оператор?

 

Аз влизах вече в сайта им и си намерих ръководството, следвах го, но все пак не намирам всички тези параметри, за които ми пише оператора.

 

Относно оператора - тук почти всеки го използва, дори имам приятел, който е със същата карта и си получава и изпраща мултимедия (настойките обаче са се правили автоматично, при активирането на цял бокс с интернет, ТВ, дом. телефон и съответно мобилния; а отделно и телефонът му е с андроид).


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В писмото изрично ми посочват, че аз трябва да си направя всички настройки (освен тези за СМС-ите, които са си автоматични). Аз естествено, в менюто, в което мога да вляза си създадох точка за достъп с името, което трябва, но резултата е никакъв - винаги щом някой ми прати ММС, дори само СМС с анимирана емотикона (от Андроид, докато моят е с Уиндоус), ми излиза текст на телефона, че нямам определена точка за достъп и че трябва да определя такава.

 

Аз влизах вече в сайта им и си намерих ръководството, следвах го, но все пак не намирам всички тези параметри, за които ми пише оператора.

 

Относно оператора - тук почти всеки го използва, дори имам приятел, който е със същата карта и си получава и изпраща мултимедия (настойките обаче са се правили автоматично, при активирането на цял бокс с интернет, ТВ, дом. телефон и съответно мобилния; а отделно и телефонът му е с андроид).

АКо нямате всички настройки това вече е нещо съпорта на Нокия може да помогне

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Nokia E66

Setting up MMS

1. from idle screen press menu key

2. scroll to and select tools

3. scroll to and select settings

4. scroll to and select connection

5. scroll to and select access points

6. press options, scroll to and select new access point

7. highlight and select connection name, enter Vodafone MMS and press ok

8. scroll to and select data bearer, highlight and select packet data

9. scroll to and select access point name, enter:

for Pay monthly customers: wap.vodafone.co.uk

for Pay as you talk customers: pp.vodafone.co.uk

and press ok

10. scroll to and select username, enter wap and press ok

11. highlight prompt password and press centre key until it shows no

12. scroll to and select password, enter wap and press ok

13. highlight authentication and press centre key until shows normal

14. scroll to and select homepage enter http://mms.vodafone.co.uk/servlets/mms

and press ok

15. press options, scroll to and select advanced settings

16. scroll to and select proxy server address, enter 212.183.137.012 and press ok

17. scroll to and select proxy port number, enter 8799 and press ok

18. press back 6 times

19. scroll to and select messaging

20. press options, scroll to and select settings

21. scroll to and select multimedia message

22. scroll to and select access point in use

23. highlight and select newly defined Vodafone MMS profile

24. press back 5 times to return

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за тоя пейст. Всъщност това го правих около 10 пъти, нищо че не отговаря изобщо на техните препоръки (na operatora). Е, направих го още веднъж, с тази разлика, че сложих името WAP  и допълних и името за хоумпейч (което в писмото го дават като MMSC). Вече виждам името на точката за достъп, което определих 10 пъти, но преди не се появяваше при допълнителните настройки. До тук добре.

Адреса на сървъра обаче няма как да го знам (т.16), а пък за порта съм написала 5060 (това пак оператора НЕ казва, от друг телефон с карта на същия оператор го видях).

Опитах да изпратя изображение и успеха ми е, че вече поне като тръгвам да го правя, не ми казва, че нямам определена точка за достъп. Изпращам, но отсреща не го получават, въпреки, че съм настроила изпращане на умалена снимка. Това вече, не знам на какъв пропуск от моя страна се дължи.

Това, което имам като настройки е MCC: 208 , MNC: 15, APN: mmsfree и съответно името на страницата, което въведох вече.

Вече се съмнявам от Нокия да ми помогнат, тъй като настройките ги раздават операторите, единствено за ПИН2 и ПУК2 мога да разчитам на тях (което сега се оказва ненужно).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ето и развитието:

При обаждането ми на съпорта на Нокия отговориха, че ИМЕА на телефона ми не подлежи на безплатен съпорт и ме изключи. 

Все така опитвам да изпратя ММС и след 20-30 мин., а понякога изобщо не идва, отговора е, че не може да се направи връзка със сървъра.

Моля, ако някой има идея, как да потръгнат нещата, да я сподели.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване